![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Banneling
|
Ah neen, wat pakken ze dan aan Pandareus?
Verhoren en vrijlaten, pas als het te laat is de schuldige vaststeken. Maar preventief, wat gebeurd er? Men spreekt nog steeds van integratie van individuen die hier totaal niet thuishoren. Onze steden zijn hopeloos verloren en de partijen die nu de macht hebben zijn in staat zaken te hervormen. Maar ze fluiten mee met de EU en Merkel. Wij lopen daar niet meer achter als de ratten van Hamel. |
|
|
|
|
#222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik mis idd ook daadkracht. Beroepsverbod en bij de minste overtreding uitzetten. Dergelijke zaken. Vroeger was er één (1) personeelslid om internet te screenen op extremistische websites. Een part time job dan nog. Nu werft men volop aan, al blijft het een probleem omdat 90% van die zaken in het arabisch zijn. Websites worden gedwongen gesloten, sociale media screent men, er zijn trouwens al enkele verdachten kunnen in kaart gebracht woren en opgepakt worden door hun surfgedrag op dergelijke websites. Ook hier mag het wel wat meer zijn... We leven nog altijd in een land waar meer flikken worden ingezet om mensen te pesten in het verkeer door te flitsen dan voor de echte problemen inzake openbare orde. Mag ik erop wijzen dat geen enkel land in het westen meer effectief veroordeelde jihadisten heeft dan België ? Dat er eindelijk schot komt in de gedwongen expulsies van veroordeelde misdadigers ? Dat men nu in tegenstelling tot 2000 wel zicht heeft op wie binnenkomt en er dus geen idiote massa regularisatie operaties meer zullen volgen ? Voor mij zijn dat stappen in de goede richting. Nog ruim onvoldoende, maar het gaat vooruit. |
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In wat voor soep ben ik beland? Bovendien zijn er fouten gemaakt en hadden we misschien toch lessen te leren van de Amerikanen. Als een land ons de hand reikt, moeten we dat misschien aangrijpen? Wij moeten niet enkel Europees samenwerken tegen terrorisme maar internationaal. Samen met Amerika, Rusland en China. Iedereen gewoon. In plaats van een U place te bouwen, bouw grenskampen en extra gevangenissen. Dat creëert ook banen en minder stress voor de cipiers. |
|
|
|
|
|
#224 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij ons is het fenomeen gestart met die idioten van sharia4belgium, die bleken niet alleen gekke praat te leveren maar ook strijders voor syrië. De belgische staat blijkt uit de feiten diegene te zijn die het hardste en het efficiëntste via haar rechtsmacht heeft opgetreden tegen die misdadigers. Wij zijn in ons land reeds zo ver dat ook de intentie hebben, of een aanzet geven tot planning van terrorisme strafbaar is. In de meeste europese landen is dit nog lang het geval niet... Dat is wat ik verlang van mijn overheid in ruil voor de belastingen die ik betaal. Frankrijk, de UK, Nederland, Duitsland komt op dat vlak nog niet aan onze enkels als het gaat om jihadisten veroordelen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 12 juli 2016 om 08:04. |
||||
|
|
|
|
#225 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zonder repressie kan je 't niet bedwongen krijgen. Repressie net als in hun eigenste islamitische landen. Zonde dat 1. Dat niet gaat gebeuren om 't even hoeveel aanslagen er nog gaan komen, zelfs achteraf als 't te laat is, en dan nog wordt er blunder na blunder geslagen. Preventief is sowieso niet aan de orde, daar is de huidige politieke bende te laf & laks voor. 't Had zelfs niet eens zo ver hoeven komen. Er werd al decennialang voor gewaarschuwd, niet enkel door 't door jou zo verguisde VB, maar ook door insiders zoals Hind Fraihi, Peter Calluy, Marij uijt den Bogaard. Wat werd ermee gedaan? Weggewuifd, de 2 laatsten werden zelfs ontslagen. En 2. Indien er ooit iemand 't lef zou hebben, lijden wij, onze verworven vrijheden er ook onder. We zijn sowieso de verliezers, enkel en alleen omdat politici niet doortastend te werk gaan en reeds veel eerder preventief hadden moeten optreden. In heel Europa.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't Overaanbod van mohamedanen in gevangenissen, 't aanranden van vrouwen, 't steeds meer eisen stellen, 't steeds groeiende aantal, de onwil om te integreren, de verloederijg & vervuiling, de schooluitval, de straatschoffies, drugsbendes, hangjongeren, uitkeringstrekkers, hangmatters nooit aan 't systeem bijgedragen... enzoveelmeer, 't volk blijft morren. Ik zie gevaar in de hele islam, niet enkel in terreuraanslagen, dat kan, als de wil en capaciteit er is, bestreden worden. De rest niet, en hoe groter in aantal, hoe meer wij, de autochtoon zich zal moeten aanpassen, zoals in elk land ter wereld waar islam groeit. Elk land, elk veroverd land, elk land waar de populatie islamaanhangers groeit. Ik heb daar geen zin in en zal me blijven verzetten daartegen. Want er valt niet, nergens ter wereld, vreedzaam mee samen te leven.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#227 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 12 juli 2016 om 13:12. |
|||||
|
|
|
|
#228 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
#229 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tot we alle verworven rechten & vrijheden hebben moeten inleveren. Komt dat even goed uit voor politici èn islam, want dan leven we in iets gelijkaardig aan 'n islamitische staat Dank u verrijkende islam, duizendmaal dank! Er was beter geluisterd, was 't niet naar 't VB, toch op z'n minst naar de anderen die ik noemde en niets met 't VB te maken hadden, zij klaagden de "radicalisering" reeds jaren geleden aan en...werden ontslagen. BTW; hetgeen die "haatimams" prediken, is niks meer of minder dan uit de koran reciteren hoor. Daar komt 't immers allemaal vandaan, zelf verzinnen ze geen nieuwe versie van de koran hoor. 😊
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De islam bannen uit de moderne Westerse samenleving (met welke middelen dan ook) is de enig mogelijke oplossing. Als het na vijftig jaar niet lukt (samenleven met), zal het nooit lukken.
|
|
|
#231 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik laat geen enkele gelegenheid voorbijgaan om mensen te informeren over de wreedaardigheden van islam. Ook laat ik geen enkele gelegenheid voorbijgaan om mohamedanen zelf belachelijk te maken, op hun plek te zetten of gewoon met m'n lange haren in hun smoelen te wuiven. Ik moet er niet van weten, van lui die wetens willens 'n doodscultus aanhangen die voor zoveel ellende en bloedvergieten zorgt. Ronduit schamen moesten ze zich!
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Net 't tegenovergestelde. Stel je voor dat je je nakomelingen, misschien dochtertjes, zo'n erfenis zou nalaten. Onze voorouders die gestreden hebben voor őnze vrijheden draaien zich om in hun graven! 😠
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en met reden, verdomme. Zij hebben Europa nog gezuiverd van het nazisme, en "wij" halen met de islam een honderdmaal sterker gif, Europa binnen.
|
|
#234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze hebben ook tig X islam teruggedrongen.
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gewoon proberen hen te seculariseren, en dat lukt niet door ze te negeren, ze geen job te geven, niet naast hen te willen wonen. Dat lukt enkel door hen op te nemen in de Belgische maatschappij, met zoveel mogelijk gemengde huwelijken (en geen Belgische die zich bekeert tot de Islam omdat dat moet van haar Marokkaanse man, daar gruw ik van, het zijn de Marokkanen die zich moeten integreren in onze maatschappij, niet omgekeerd). Italianen, daar werd vroeger ook op neergekeken, nu zijn die volledig geïntegreerd, vroeg of laat moet dat ook gebeuren met Marokkanen. Maar dan moet wel gestreden worden tegen de fundamentalistisch tendenzen. Ik heb ook lang een Marokkaanse vriendin gehad, toen die wilde dat ik me bekeerde was het op slag gedaan. Ook nu heb ik een moslima als partner, en dat geeft geen problemen, ze weet dat ik mij nooit zal bekeren, en ik probeer respect te hebben voor haar geloof, hoewel dat niet gemakkelijk is. Aan haar ouders maken we wijs dat ik christen ben, hoewel dat strikt genomen niet volledig klopt. Maar ze eet frietjes met stoofvlees, en drinkt graag eens een pintje, of meer. Een Russische vriend van mij, die gay is, leeft samen met een Marokkaan. Geloof het of niet, zijn familie aanvaardt het en ze gaan regelmatig op bezoek bij z'n ouders. Maar het zijn zijn eigen ouders die het niet aanvaarden. Zoiets ligt dikwijls nog moeilijker in Rusland dan bij moslims. Dat de Marokkanen en Turken niet goed geïntegreerd zijn ligt ook voor een stuk aan de Belgen zelf. Er zijn er veel die niet naast een "bougnoul" willen wonen, en er zeker niet aan verhuren of hen werk geven. Dat bevordert de integratie geenszins. Laatst gewijzigd door tomm : 12 juli 2016 om 17:12. |
|
|
|
|
|
#236 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 12 juli 2016 om 17:12. |
||
|
|
|
|
#237 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan draag je bij aan de radicalisering van de moslims in België, en ben je dus indirect ook medeverantwoordelijk voor aanslagen zoals op Zaventem.
|
|
|
|
|
#238 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#239 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In België worden ze niet aanvaard, en niet opgenomen in de maatschappij, met als gevolg dat ze zich terugplooien op hun religie en radicaliseren in hun eigen ghetto's. |
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|