Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 18 juli 2016, 15:26   #321
Tomas
Gouverneur

Standaard

Zoiets als zachte heelmeesters maken stinkende wonden... is iets van aan. We hebben misschien idd. harde heelmeesters nodig voor deze kwaal.
Tomas is offline  
Oud 18 juli 2016, 15:28   #322
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
Dat lijkt zo. Maar toch ligt daar de essentie voor de oplossing voor het probleem. Het lijkt contradictorisch en contraïntuïtief, maar het is de onverwachte zachtaardigheid van een medemens dat het geweld kan doen verstommen. Geweld beantwoorden met geweld leidt tot escalatie. Massa's voorbeelden van in de geschiedenis van de mensheid.
die islamieten gaan eens goed lachen met uw "bond zonder naam-gekwaak"

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 18 juli 2016, 16:15   #323
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
Dat lijkt zo. Maar toch ligt daar de essentie voor de oplossing voor het probleem.
Ja, ne goeien babbel met 'n kopje muntthee, d�*t zal moslims ervan weerhouden, om het gewelddadige leven van hun profeet na te streven...
Ooit al eens 'ne goeien babbel' gehad met 'n moslim over de islam tijdens het nuttigen van 'n kopje muntthee ?
Eens doen, kan verhelderend werken voor jouw visie daarover.
Citaat:
Het lijkt contradictorisch en contraïntuïtief, maar het is de onverwachte zachtaardigheid van een medemens dat het geweld kan doen verstommen. Geweld beantwoorden met geweld leidt tot escalatie. Massa's voorbeelden van in de geschiedenis van de mensheid.
Scientology ea sekten zijn ook 'zachtaardig' buiten de wet gesteld, dus zal dat ook wel 'zachtaardig' met de islam kunnen gebeuren. Toch ?
Zo niet; waarom niet ?
Oud 18 juli 2016, 17:21   #324
Peche
Banneling

Standaard

Omdat er een opstand en aanslagen van komen.
Geeft internationaal ook een slechte indruk, daar wij de hoer van olielanden zijn.
Peche is offline  
Oud 18 juli 2016, 17:27   #325
Peche
Banneling

Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...fwel-zij.dhtml

Zo kan je hem ook aanpakken.
Peche is offline  
Oud 18 juli 2016, 22:16   #326
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Omdat er een opstand en aanslagen van komen.
Die komen er sowieso, ook zonder een buiten-de-wet-stelling van de islam.
Citaat:
Geeft internationaal ook een slechte indruk, daar wij de hoer van olielanden zijn.
Tijd dus om alle bekende technologie mbt elektrische of andere bekende toepassingen, te optimaliseren, zodat we niet afhankelijk/onderhorig blijven van onze oliepooiers.
Oeps, de multi-kartels en de grootbanken verdienen nog wat te veel aan die hoerentent, zal dus voor ietske later zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Dat is regelrechte Blokrethoriek, alleen was die 30 jaar geleden zó visionair, dat de poco's het niet doorhadden en blijkbaar hebben er nog veel van die oelewappers de moeite, om het beest bij naam te noemen.

Sarkozy mag dan wel een grote muil opzetten, maar hij is en blijft een vorte Judas, die destijds de 'diversiteit' predikte en dit voor een welbepaalde en heel overwogen reden, die ‘m zelfs niet onder stoelen of banken steekt:

French President Nicolas Sarkozy Calls For WHITE GENOCIDE

https://www.youtube.com/watch?v=wP3CnYGCaEE

Die volksverrader verdient wmb een rondje Haags Oorlogstribunaal, want met die gemaakte 'belofte' verklaart ‘m in feite rechtstreeks de oorlog aan de Franse blanke bevolking.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 18 juli 2016 om 22:20.
Diego Raga is offline  
Oud 18 juli 2016, 23:29   #327
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Wie moet daar voor zorgen, en hoe?

Onder dwang, indien ze dat zelf niet willen, met de loop van 'n pistool op hun hoofden gericht?

Ga je 't hen netjes vragen en er cursuskes voor oprichten?
Toevallig liet men zondag beelden zien op tv van jeugdkampen.
Buiten 1 negerkindje was er geen enkel ander kind te zien dan blanke kinderen.

Integreren?
daiwa is offline  
Oud 19 juli 2016, 00:29   #328
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Toevallig liet men zondag beelden zien op tv van jeugdkampen.
Buiten 1 negerkindje was er geen enkel ander kind te zien dan blanke kinderen.

Integreren?
Theo moet zich nog maar eens inspannen om wat cursuskes te organiseren, dat bleek zo'n succes, ze kwamen hem daar zelfs persoonlijk voor bedanken.

Neenee, 't ligt aan ONS!
WIJ moeten méér doen, hen opnemen, omarmen, openstaan, gaan smeken of ze astublieft willen meedoen met haram organisaties & feestjes...

Nog niet misschien; oprotten & nooit meer terugkomen!
Ik moet dat allahu akbar-volk niet in m'n buurt want ik krijg braakneigingen na al die slachtoffers en wrede bloedvergieten. Dat blijft op m'n netvlies gebrand en wordt enkel maar erger.

Laatst gewijzigd door SDX : 19 juli 2016 om 00:33.
SDX is offline  
Oud 19 juli 2016, 00:33   #329
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat belet onze regering om de regels voor gezinshereniging aan te passen ? In 2011 heeft men dat al eens gedaan, maar om het fenomeen van importbruiden tegen te gaan moeten de voorwaarden veel stringenter gemaakt worden. Leeftijdsvoorwaarde verhogen, inkomstenvoorwaarde verhogen. Het financieel gewoon onmogelijk maken. Zo maakt men het fenomeen van de marginalen die een hoertje uit de filipijnen huwen ook onmogelijk.
Huwelijk is de grootste bron van migratie, dat gaat om veel grotere getallen dan asielzoekers. Dat laatste kunnen wij niet reguleren, daar spelen internationale conventies. Het eerste kan de belgische wetgever autonoom doen. Met een regering zonder links zou dit het ideale moment zijn om dat te doen.
Ja, wat belet hen? Als jij 't weet, weet ik 't ook.
SDX is offline  
Oud 19 juli 2016, 01:37   #330
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat belet onze regering om de regels voor gezinshereniging aan te passen ? In 2011 heeft men dat al eens gedaan, maar om het fenomeen van importbruiden tegen te gaan moeten de voorwaarden veel stringenter gemaakt worden. Leeftijdsvoorwaarde verhogen, inkomstenvoorwaarde verhogen. Het financieel gewoon onmogelijk maken. Zo maakt men het fenomeen van de marginalen die een hoertje uit de filipijnen huwen ook onmogelijk.
Huwelijk is de grootste bron van migratie, dat gaat om veel grotere getallen dan asielzoekers. Dat laatste kunnen wij niet reguleren, daar spelen internationale conventies. Het eerste kan de belgische wetgever autonoom doen. Met een regering zonder links zou dit het ideale moment zijn om dat te doen.
Als ik het zoal lees ben jij evenzeer tegen vers geïmporteerde achterlijkheid zoals ik ben...

Ben je akkoord dat ik stel ,dat de integratie ondanks dan één van het huwelijkse stelletje hier is geboren steeds weer opnieuw begint...

Ze zouden er nét zo goed ééntje kunnen huwen die hier ook is geboren...
Maar diens huwelijksschat zou niet zoveel opbrengen als een bruidje of bruidegom uit het heimatland wiens famillie deze huwelijksschat eerder ziet als een investering ,teneinde zich later te kunnen laven aan de hoorn des overvloeds hier....

De andere helft kent hier totaal niets,spreekt ook de taal niet,en de daaruit komende kinderen zijn dus halve vreemdelingen die van thuis uit in de arabische wereld worden ondergedompeld wegens het gebrek aan integratie van één huwelijkse helft...

Daar komt nog bij,dat de huwelijkse partner uit het heimatland zijn famillie kan laten overkomen in het kader van de gezinshereniging...

En nét dat is er té veel aan...

Als uw kinderen zouden emigreren ,zal u moeten blijven waar u bent,géén gezinshereniging,en geen gelaaf aan een u vreemde samenleving...

Waarom hier dan wel mijn beste....

Vertel het eens waarom wij hier dé uitzondering zijn wat betreft deze planeet op dit gebied...

Laatst gewijzigd door Svennies : 19 juli 2016 om 01:43.
Svennies is offline  
Oud 19 juli 2016, 01:43   #331
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Theo moet zich nog maar eens inspannen om wat cursuskes te organiseren, dat bleek zo'n succes, ze kwamen hem daar zelfs persoonlijk voor bedanken.

Neenee, 't ligt aan ONS!
WIJ moeten méér doen, hen opnemen, omarmen, openstaan, gaan smeken of ze astublieft willen meedoen met haram organisaties & feestjes...

Nog niet misschien; oprotten & nooit meer terugkomen!
Ik moet dat allahu akbar-volk niet in m'n buurt want ik krijg braakneigingen na al die slachtoffers en wrede bloedvergieten. Dat blijft op m'n netvlies gebrand en wordt enkel maar erger.
Willen meedoen maar dan wel op hun voorwaarden.

Hier in Belgie hebben we een aantal ploegen die bijna uitsluitend uit Turken of Marokkanen bestaan.

Bij de opkomst van vrouwelijke scheidsrechters had de KBVB de onbeschoftheid ook vrouwelijke scheidsrechters naar die ploegen te sturen.
Dat viel bij een aantal van die ploegen niet in goede aarde natuurlijk.
Een vrouw die baas speelt over mannen .......
Uit respect voor de gevoelige culturele achtergrond besloot de KBVB daarmee te stoppen en enkel nog mannelijke scheidsrechters te sturen.

Den Theo zal er nog een cursuske tegenaan moeten smijten denk ik.

Citaat:
Moslimvoetballer van Daknam weigert handdruk aan Vlaamse vrouwelijke scheidsrechter.
https://rechtsactueel.com/2015/04/19...cheidsrechter/

Laatst gewijzigd door daiwa : 19 juli 2016 om 01:48.
daiwa is offline  
Oud 19 juli 2016, 02:05   #332
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Willen meedoen maar dan wel op hun voorwaarden.

Hier in Belgie hebben we een aantal ploegen die bijna uitsluitend uit Turken of Marokkanen bestaan.
Yup,en altijd grote ambras met die gasten.....

Nu spreek ik uit ondervinding wat betreft het elftal uit mijn gemeente...

Die speelden van voor de fusie in het brabantse,en bleven na de fusie als antwerpse provincieploeg ook in de brabantse afdeling afwisselend tussen tweede en derde provinciaal spelen...

Tot enkele jaren geleden ze vrijwillig naar 4de provinciaal in de antwerpse afdeling zakten...

De reden ...het steeds weer terugkerend fenoneem van agressie die ze tegenover de veelal uit vreemdelingen bestaande ploegen in de brabantse afdeling telkens weer over zich kregen....

Trop was te veel,en te veel is trop....
Svennies is offline  
Oud 19 juli 2016, 04:37   #333
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Die komen er sowieso, ook zonder een buiten-de-wet-stelling van de islam.
Ik geloof best dat er aanslagen zullen zijn. Alleen dringt een burgeroorlog nog niet door.
Ik weet niet eens hoe zoiets in zijn werk gaat.
Ik hoop dat een secularisme nog relief kan bieden.
Citaat:
Tijd dus om alle bekende technologie mbt elektrische of andere bekende toepassingen, te optimaliseren, zodat we niet afhankelijk/onderhorig blijven van onze oliepooiers.
Oeps, de multi-kartels en de grootbanken verdienen nog wat te veel aan die hoerentent, zal dus voor ietske later zijn.
die transformatie is rustig gaande. Maar te rustig. Als ze zoveel geld in transport staken als in oorlog, we vlogen al in schotels rond.

Citaat:
Dat is regelrechte Blokrethoriek, alleen was die 30 jaar geleden zó visionair, dat de poco's het niet doorhadden en blijkbaar hebben er nog veel van die oelewappers de moeite, om het beest bij naam te noemen.

Sarkozy mag dan wel een grote muil opzetten, maar hij is en blijft een vorte Judas, die destijds de 'diversiteit' predikte en dit voor een welbepaalde en heel overwogen reden, die ‘m zelfs niet onder stoelen of banken steekt:

French President Nicolas Sarkozy Calls For WHITE GENOCIDE

https://www.youtube.com/watch?v=wP3CnYGCaEE

Die volksverrader verdient wmb een rondje Haags Oorlogstribunaal, want met die gemaakte 'belofte' verklaart ‘m in feite rechtstreeks de oorlog aan de Franse blanke bevolking.
Ik heb het ook niet voor Sarkozy, reden Libië.
Maar Europese landen zouden beter gehoor geven aan zijn oproep. Begin al bij het salafisme en wahabisme. Bestrijd niet enkel terrorisme, maar bestrijd al wat erbij komt kijken.
Peche is offline  
Oud 19 juli 2016, 05:36   #334
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Als ik het zoal lees ben jij evenzeer tegen vers geïmporteerde achterlijkheid zoals ik ben...
Ik ben een absolute tegenstander van huwelijksmigratie, van nationaliteitsverwerving door huwelijk.

Citaat:
Ben je akkoord dat ik stel ,dat de integratie ondanks dan één van het huwelijkse stelletje hier is geboren steeds weer opnieuw begint...
Natuurlijk, dat is iets dat alle sociologen al jaren zeggen. Huwelijksmigratie zorgt ervoor dat het integratieproces eindeloos blijft doorgaan.

Citaat:
Net als iedereen zouden zij met een EU burger van hun keuze kunnen trouwen. Je moet het wat breder zien dan "hier geboren", we leven in de EU met de rechten die daarbij horen.

Citaat:
Maar diens huwelijksschat zou niet zoveel opbrengen als een bruidje of bruidegom uit het heimatland wiens famillie deze huwelijksschat eerder ziet als een investering ,teneinde zich later te kunnen laven aan de hoorn des overvloeds hier....
Laat ik voor jouw rekening, weet ik niet en interesseert me niet. Ik wil dat de bron opdroogt, dat vergt wetgevende initiatieven. En die zijn er niet...

Citaat:
De andere helft kent hier totaal niets,spreekt ook de taal niet,en de daaruit komende kinderen zijn dus halve vreemdelingen die van thuis uit in de arabische wereld worden ondergedompeld wegens het gebrek aan integratie van één huwelijkse helft...
Huwelijksmigratie radicaal stopzetten kan dat fenomeen doorbreken.

Citaat:
Daar komt nog bij,dat de huwelijkse partner uit het heimatland zijn famillie kan laten overkomen in het kader van de gezinshereniging...
We leven in 2016, dat kan al niet meer sinds de verstrenging van de wet in 2011...
Citaat:
was er teveel aan, het is al 5 jaar niet meer mogelijk. Informeer je wat beter zou ik zeggen.

Citaat:
Als uw kinderen zouden emigreren ,zal u moeten blijven waar u bent,géén gezinshereniging,en geen gelaaf aan een u vreemde samenleving...
net zoals bij ons dus...

Citaat:
Ik heb je in het verleden als eens vriendelijk verzocht om de bekakte term "mijn beste" niet te gebruiken wanneer je het tegen mij hebt. Ik ben daar allergisch aan.
Citaat:
Vertel het eens waarom wij hier dé uitzondering zijn wat betreft deze planeet op dit gebied...
Nadat je de vigerende wetgeving eens zult nagelezen hebben zal het je wel dagen dat je suggestieve vraag inhoudsloos is.
Pandareus is offline  
Oud 19 juli 2016, 09:02   #335
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht

Even raden: . . .Omdat er geen geld, middelen en personeel beschikbaar is, om zulks af te bouwen. Temeer, dat er voordien door politici dient gestemd te worden. Deze zullen (gebrek aan tijd enz...) de zaak gewoon laten aanslepen, zelfs in de 'koelkast' steken om uiteindelijk: voor meerderheid tegen oppositie te gaan.

Dank zij vijandige radicalen, zou het Vlaams politiek schaakspel er straks helemaal anders kunnen uitzien. Een absolute meerderheid voor het 'VB' behoord minder om minder tot de utopie!

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline  
Oud 19 juli 2016, 11:56   #336
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
zoals ik al zei, zorg dat Fatima en de Mo zich integreren in de maatschappij. En vooral dat hun kinderen naar de scouts gaan, en niet naar een of ander islamitisch jongerenkamp, en dat ze trouwen met een Belg en niet met een import-bruid uit Marokko.
Zolang op familiebijeenkomsten, moskees wordt geciteerd uit de koran die moslims adviseert onder mekaar te blijven omdat anders de duivel hen verleidt, denk ik niet dat je hun kinderen op de scouts zult zien, zelfs bosklassen zijn al problematisch wanneer de school dit organiseert
alice is offline  
Oud 19 juli 2016, 12:15   #337
Peche
Banneling

Standaard

Zal het ooit veranderen? Ik denk het niet. We gaan verder door in apartheid met af en toe een aanslag in de mix.
De islamisering totalitair.
Peche is offline  
Oud 19 juli 2016, 16:08   #338
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zolang op familiebijeenkomsten, moskees wordt geciteerd uit de koran die moslims adviseert onder mekaar te blijven omdat anders de duivel hen verleidt, denk ik niet dat je hun kinderen op de scouts zult zien, zelfs bosklassen zijn al problematisch wanneer de school dit organiseert
Ik ken genoeg Marokkanen die zich geen bal aantrekken van war in de moskee gezegd wordt, en die met Belgen trouwen en zich zo goed als volledig integreren.
Marokkanen moeten meer kansen krijgen, dat wil zeggen geen "zwarte scholen" meer, vooral dat fenomeen moet aangepakt worden, net als de getto's.
Men kan ouders ook verplichten om de kinderen te laten meegaan op bosklassen. Als ze dat weigeren staat dat gelijk aan hen niet naar school brengen. Als bijna alle kinderen van allochtone origine zijn zal dat natuurlijk niet zo veel helpen. Daarom, nogmaals, weg met de blanke en zwarte scholen. Investeren in de jeugd.
Toen ik klein was heb ik een tijdje in de toenmalige Sovjet-Unie gewoond en naar school gegaan. Moslims, christenen, Joden, het maakte allemaal niet uit. En iedereen ging naar het pionierskamp. Moslims waren er, maar ze hielden zich gedeisd, er werden geen nieuwe moskeeën geopend, er bestonden geen moslimgetto's (iedereen woont in dezelfde blokken, is nog altijd zo in de voormalige Sovjet-landen), iedereen gaat naar dezelfde winkels (goed, veel keuze was er niet) en iedereen naar dezelfde cafés of dancings. Met uiteraard heel veel gemengde huwelijken als gevolg.

En je merkt dit nog steeds in Rusland, studenten uit Arabische landen of Iran integreren super vlot, ze worden direct opgenomen in de groep vanaf ze de taal spreken(er zijn neonazi bendes die soms eens een bruine in elkaar slaan, maar bijna iedereen kijkt daarop neer als een bende loosers).
Ze leren meestal een Russisch meisje kennen (hun mediterrane looks vallen in de smaak, en het zijn meestal mannen, veel vrouwen vinden het ook positief dat ze minder drinken dan Russen), en hun kinderen worden opgevoed als echte Russen. Zo ken ik er veel.
De keerzijde is, als ze bvb. boel maken in een dancing, meisjes lastig vallen of mensen bestelen, zoals in België helaas dikwijls gebeurt, weten ze dat ze eerst slaag zullen krijgen van de omstaanders, dan van de polite, en als ze op de verkeerde vallen worden ze naar een bos meegenomen, daar afgetroefd en al of niet levend achtergelaten. Maar wees gerust, daar zijn ze heel beschaafd, meer dan de Russen zelf...
Waarom kan dat eigenlijk in België niet?

Laatst gewijzigd door tomm : 19 juli 2016 om 16:24.
tomm is offline  
Oud 19 juli 2016, 16:32   #339
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Tomm: Als het gebrek aan integratie (hoofdzakelijk) aan de Vlamingen zelf te wijten is, hoe komt het dan dat de allochtonen zich evenmin mengen met allochtonen met een andere afkomst?

Waarom wonen Turken bij Turken, Congolezen bij Congolezen...? Zou het zijn dat zij evenmin iets moeten weten van andere bevolkingsgroepen? Of is enkel de Vlaming/blanke zo racistisch?
TheFourHorsemen is offline  
Oud 19 juli 2016, 16:56   #340
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik ken genoeg Marokkanen die zich geen bal aantrekken van war in de moskee gezegd wordt, en die met Belgen trouwen en zich zo goed als volledig integreren.
Marokkanen moeten meer kansen krijgen, dat wil zeggen geen "zwarte scholen" meer, vooral dat fenomeen moet aangepakt worden, net als de getto's.
Men kan ouders ook verplichten om de kinderen te laten meegaan op bosklassen. Als ze dat weigeren staat dat gelijk aan hen niet naar school brengen. Als bijna alle kinderen van allochtone origine zijn zal dat natuurlijk niet zo veel helpen. Daarom, nogmaals, weg met de blanke en zwarte scholen. Investeren in de jeugd.
Toen ik klein was heb ik een tijdje in de toenmalige Sovjet-Unie gewoond en naar school gegaan. Moslims, christenen, Joden, het maakte allemaal niet uit. En iedereen ging naar het pionierskamp. Moslims waren er, maar ze hielden zich gedeisd, er werden geen nieuwe moskeeën geopend, er bestonden geen moslimgetto's (iedereen woont in dezelfde blokken, is nog altijd zo in de voormalige Sovjet-landen), iedereen gaat naar dezelfde winkels (goed, veel keuze was er niet) en iedereen naar dezelfde cafés of dancings. Met uiteraard heel veel gemengde huwelijken als gevolg.

En je merkt dit nog steeds in Rusland, studenten uit Arabische landen of Iran integreren super vlot, ze worden direct opgenomen in de groep vanaf ze de taal spreken(er zijn neonazi bendes die soms eens een bruine in elkaar slaan, maar bijna iedereen kijkt daarop neer als een bende loosers).
Ze leren meestal een Russisch meisje kennen (hun mediterrane looks vallen in de smaak, en het zijn meestal mannen, veel vrouwen vinden het ook positief dat ze minder drinken dan Russen), en hun kinderen worden opgevoed als echte Russen. Zo ken ik er veel.
De keerzijde is, als ze bvb. boel maken in een dancing, meisjes lastig vallen of mensen bestelen, zoals in België helaas dikwijls gebeurt, weten ze dat ze eerst slaag zullen krijgen van de omstaanders, dan van de polite, en als ze op de verkeerde vallen worden ze naar een bos meegenomen, daar afgetroefd en al of niet levend achtergelaten. Maar wees gerust, daar zijn ze heel beschaafd, meer dan de Russen zelf...
Waarom kan dat eigenlijk in België niet?
U kan hier veel komen vertellen ... U zou beter sprookjesverhalen gaan schrijven.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be