Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2016, 13:16   #101
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Die is er boenk op.

Denk je dat echt?
Blijven denken man. Blijven denken. Misschien geraak je er ooit wel uit.
Wel oppassen voor de "boenk" als uw euro ooit valt.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 13:44   #102
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Schrijf en beweer nu eens de waarheid in je reactie.
Waar beweer ik dat de meerderheid in België of Vlaanderen op zijn stembrief "foert" schrijft? Er staat toch duidelijk dat ik foert schrijf. Als ik geen eerlijker politiek vaststel bij geen enkele partij dan wil ik het kiesresultaat niet beïnvloeden en sluit ik me aan bij de zienswijze van de meerderheid. Niet dat één stem belangrijk zou zijn maar één stem uitbrengen zonder visie is een stem der domheid.
Kun je ook al premier worden met foert stemmen te verzamelen?
Ik denk niet dat je stilstaat bij hetgeen je schrijft mijn beste.
Lees eens opnieuw wat ik schreef !

Tip: verzamel al die "foert" stemmers aan de hand van een politiek programma van het "eigen volk" en je zal hoogst waarschijnlijk de volgende Vlaamse minister president of Belgische premier worden
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2016, 14:07   #103
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Maw, volgens jou is er een meerderheid in Vlaanderen of Belgie die "foert" op zijn of haar stembrief schrijft

Tip: verzamel al die "foert" stemmers aan de hand van een politiek programma van het "eigen volk" en je zal hoogst waarschijnlijk de volgende Vlaamse minister president of Belgische premier worden
Wat hierboven staat in het rood heb jij geschreven.
Draai niet rond de pot kerel. En blijf eerlijk.
Je moet mij geen woorden in de mond leggen die ik nooit heb geschreven.
En uw tip nadien? Staat daar iets bruikbaars in?
Verzamel zelf al die "foert" stemmers als je aspiraties koestert om Belgisch premier te worden. Ik heb die niet. Dus ik heb die tip ook niet nodig.
Oud 19 juli 2016, 22:34   #104
Eurosceptic
Minister

Standaard

Wat is het belang van een confederale staat als we geen grip hebben op het aantal vluchtelingen dat de EU naar Belgie stuurt? Of heeft onze regering daar het laatste woord in als het er op aan komt?

In Australië krijgen alleen mensen die iets bijdragen aan de maatschappij (universitairen en mensen met een gevraagde skill) hun "citizenship". In België ben je vooral welkom als je de pest hebt aan democratie, op zoek bent naar een uitkering en de Sharia boven de grondwet plaatst.

Dat probleem lijkt me op dit moment veel belangrijker dan het splitsen van sociale zekerheid etc. Bankroet gaan we toch

Ik zou graag tegen de Europese Unie stemmen. In mijn ogen de enige echte inzet van alle komende federale verkiezingen.

Maar de enige partij die daar echt voor gaat zal nooit wat betekenen in België, en het zelfde geldt voor Nederland.

Ik stem foert
Oud 20 juli 2016, 07:12   #105
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Wat is het belang van een confederale staat als we geen grip hebben op het aantal vluchtelingen dat de EU naar Belgie stuurt? Of heeft onze regering daar het laatste woord in als het er op aan komt?

In Australië krijgen alleen mensen die iets bijdragen aan de maatschappij (universitairen en mensen met een gevraagde skill) hun "citizenship". In België ben je vooral welkom als je de pest hebt aan democratie, op zoek bent naar een uitkering en de Sharia boven de grondwet plaatst.

Dat probleem lijkt me op dit moment veel belangrijker dan het splitsen van sociale zekerheid etc. Bankroet gaan we toch

Ik zou graag tegen de Europese Unie stemmen. In mijn ogen de enige echte inzet van alle komende federale verkiezingen.

Maar de enige partij die daar echt voor gaat zal nooit wat betekenen in België, en het zelfde geldt voor Nederland.

Ik stem foert
Ik betwijfel zelfs dat het Blok echt anti-EU is.
Waarom ? Omdat hun leiders niet de stomkoppen zijn waarvoor ze vaak versleten worden.
Dat ze een andere, of een betere EU willen, dat is een andere kwestie.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2016, 07:50   #106
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat hierboven staat in het rood heb jij geschreven.
Draai niet rond de pot kerel. En blijf eerlijk.
Je moet mij geen woorden in de mond leggen die ik nooit heb geschreven.
En uw tip nadien? Staat daar iets bruikbaars in?
Verzamel zelf al die "foert" stemmers als je aspiraties koestert om Belgisch premier te worden. Ik heb die niet. Dus ik heb die tip ook niet nodig.
Oorspronkelijk geplaatst door werkman

Jij moet niet antwoorden Schoof. Er zitten er nog op dit forum aan wie ik mijn vraag kan stellen. Maar goed. De andere richting uitkijken is een debat vermijden. Ik stel hier een vraag nopens de grondvoorwaarden waaraan een, partij volgens mij moet voldoen om nog te kunnen rekenen op mijn stem.
En ik zal dus nooit meer stemmen op of voor een partij waarvan mandatarissen hun ongebreidelde macht misbruiken om niet blinde aanhangers te kloten.
In dit land pretenderen wij over een democratie te beschikken.
Wel een democratie is een instelling waar iedereen die er aan deelneemt onderschrijft om de bestaande gestemde wetten te respecteren.
Dit betekent voor mij dat indien bewijskrachtig kan aangetoond worden door wie dan ook dat een mandataris bewust iemand schade berokkent door de wet niet te respecteren dat de partij deze mandataris moet uitstoten en alle macht ontnemen.
Mij dunkt dat mijn benadering toch klaar is ?
Of zijn we hier op dit forum om te blijven zeveren over politiek zonder ooit
zelf iets zinnigs te zeggen?
Daar doe ik dus niet meer aan mee.
Ik heb mijn definitieve visie en trek bijgevolg mijn definitieve conclusies
en met die basis maak ik al of niet een bolletje rood ten gepaste tijde.
En als er niks beter lijkt; uit democratisch oogpunt; dan schrijf ik gewoon foert op mijn stembrieven. Dan sluit ik mij aan bij de meerderheid.
Ik breek er mijn hoofd niet meer over hoor.

En vermits een ongeldige stem (foert op het stembiljet) NIET kan meetellen voor de meerderheid, krijgt jou woordje "meerderheid" een heel andere betekenis.

Op de website van Binnenlandse Zaken, Directie van de Verkiezingen staat onder de 'FAQ' volgende vraag:
Kunt U mij inlichten over het gebruik van ongeldige of blanco-stemmen. Worden ze genegeerd of gaan ze naar de meerderheid?
Met volgend antwoord: Blanco stemmen en ongeldige stemmen worden niet meegeteld bij de verdeling van de zetels over de partijen. Deze stemmen worden dus totaal genegeerd bij de zetelverdeling en geen enkele partij kan er een beroep op doen. Bijgevolg worden uitsluitend de stembiljetten met geldige stemmen voor de diverse lijsten in rekening gebracht voor de zetelverdeling.

http://democratie.nu/index.php/nl/ni...ar-meerderheid

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 20 juli 2016 om 08:07.
Oud 20 juli 2016, 07:59   #107
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Waarom ? Omdat hun leiders niet de stomkoppen zijn waarvoor ze vaak versleten worden.

.
Denk jij dat Philip Dewinter een intellektueel is ?
En dat coiffeur type dat ze op de stoel van voorzitter hebben gezet ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2016, 10:56   #108
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Moet dat dan?

En met 'coiffeur-type', bedoel je daar homo mee?
Oud 20 juli 2016, 11:01   #109
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Jij moet niet antwoorden Schoof. Er zitten er nog op dit forum aan wie ik mijn vraag kan stellen. Maar goed. De andere richting uitkijken is een debat vermijden. Ik stel hier een vraag nopens de grondvoorwaarden waaraan een, partij volgens mij moet voldoen om nog te kunnen rekenen op mijn stem.
En ik zal dus nooit meer stemmen op of voor een partij waarvan mandatarissen hun ongebreidelde macht misbruiken om niet blinde aanhangers te kloten.
Wel een democratie is een instelling waar iedereen die er aan deelneemt onderschrijft om de bestaande gestemde wetten te respecteren.
Dit betekent voor mij dat indien bewijskrachtig kan aangetoond worden door wie dan ook dat een mandataris bewust iemand schade berokkent door de wet niet te respecteren dat de partij deze mandataris moet uitstoten en alle macht ontnemen.
En als er niks beter lijkt; uit democratisch oogpunt; dan schrijf ik gewoon foert op mijn stembrieven. Dan sluit ik mij aan bij de meerderheid.

En vermits een ongeldige stem (foert op het stembiljet) NIET kan meetellen voor de meerderheid, krijgt jou woordje "meerderheid" een heel andere betekenis.

Op de website van Binnenlandse Zaken, Directie van de Verkiezingen staat onder de 'FAQ' volgende vraag:
Kunt U mij inlichten over het gebruik van ongeldige of blanco-stemmen. Worden ze genegeerd of gaan ze naar de meerderheid?
Met volgend antwoord: Blanco stemmen en ongeldige stemmen worden niet meegeteld bij de verdeling van de zetels over de partijen. Deze stemmen worden dus totaal genegeerd bij de zetelverdeling en geen enkele partij kan er een beroep op doen. Bijgevolg worden uitsluitend de stembiljetten met geldige stemmen voor de diverse lijsten in rekening gebracht voor de zetelverdeling.

http://democratie.nu/index.php/nl/ni...ar-meerderheid

Denk jij nu echt iets te weten wat ik nog niet wist?
Dus volgens U moet ik geldig stemmen? Het kan mij verdomd niet schelen hoe die zetelverdeling gebeurt. Ik stem niet omdat ik geen enkele partij wil steunen. En de reden daarvan is omdat ik geen enkele partij zie die intern meer democratisch is en of afwijkt van andere partijen.
Het streven is steeds macht bekomen en macht uitbreiden.
Maar controle uitoefenen op eigen verkozenen en ze tot de orde roepen als ze hun macht misbruiken willen en durven ze niet.
En zo kom je tot vreselijke uitwassen. In iedere partij zitten mogelijk democraten maar ze zijn wel mee schuldig. Want maffiosi toelaten om smerig werk te doen zonder enige reactie is absoluut niet de democratie ondersteunen. Soms zijn er wel reacties maar meestal zijn deze gericht tegen verkozenen van een andere partij. Maar binnen eigen partij is het dus steeds de hemel op aarde. Allemaal onkreukbaren dus.
Ik geloof niet in Sinterklaas. En evenmin in al dat gedoe dat momenteel hier naar boven komt.
En vrijzinnige; nogmaals; ik heb uw adviezen absoluut niet nodig en evenmin uw leugens die ik in een andere topic heb aangetoond en bewezen.
En ik denk van mezelf dat ik democraat ben. En een democraat mag en moet leugens ontmaskeren. Een democratie waar de omerta de overhand neemt is geen democratie. En als omerta kan worden aangetoond en bewezen door feiten dan is er iets mis met de democratie.
Maar mijn redenering is waarschijnlijk te simpel voor best-weters.
Dus houdt U maar bezig met de zetelverdelingen.
Ik zit al een stadium verder. Ik houd mij bezig met de fundamenten van onze democratie te onderzoeken. En.....daar loopt veel fout.
En het zal niet aan mensen zoals U te danken zijn dat er ooit beterschap komt. Dat heb ik reeds lang door hoor.
Een echte democraat verontschuldigt zich als wordt aangetoond en bewezen werd/wordt dat hij liegt.
Achteraf doen dat er niks gebeurd is pik ik niet.
Dus voor mij eindigt het hier. Voer maar debat met andere forum-deelnemers.
Oud 20 juli 2016, 11:05   #110
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Moet dat dan?
Niet noodzakelijk, maar ik merk een zekere interesse voor wat er in de kop zit van blok leiders bij onze schoof en vraag direct door hee.

Citaat:
En met 'coiffeur-type', bedoel je daar homo mee?
Zou je minder verontrust zijn moest ik hem met zijn ander koosnaampje aanduiden : die postkaart ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2016, 11:14   #111
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet noodzakelijk, maar ik merk een zekere interesse voor wat er in de kop zit van blok leiders bij onze schoof en vraag direct door hee.

Zou je minder verontrust zijn moest ik hem met zijn ander koosnaampje aanduiden : die postkaart ?
Persoonlijk vind ik 'pak asperges' beter om de man te beschrijven.

En 'minder verontrust', waarschijnlijk niet, met wat we nu op medisch vlak weten over mijn toestand alleszins niet, verontrust is mijn natuurlijke toestand.
Oud 20 juli 2016, 11:41   #112
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik onderschat mijn vijanden niet.
Want dat is veel te gevaarlijk.

Vraag me nu niet hoe ik jou inschat.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2016, 11:54   #113
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

.
Het Blok is gewoon eurosceptisch, een zeer gezonde houding.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2016, 14:06   #114
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk jij nu echt iets te weten wat ik nog niet wist?
Dus volgens U moet ik geldig stemmen? Het kan mij verdomd niet schelen hoe die zetelverdeling gebeurt. Ik stem niet omdat ik geen enkele partij wil steunen. En de reden daarvan is omdat ik geen enkele partij zie die intern meer democratisch is en of afwijkt van andere partijen.
Het streven is steeds macht bekomen en macht uitbreiden.
Maar controle uitoefenen op eigen verkozenen en ze tot de orde roepen als ze hun macht misbruiken willen en durven ze niet.
En zo kom je tot vreselijke uitwassen. In iedere partij zitten mogelijk democraten maar ze zijn wel mee schuldig. Want maffiosi toelaten om smerig werk te doen zonder enige reactie is absoluut niet de democratie ondersteunen. Soms zijn er wel reacties maar meestal zijn deze gericht tegen verkozenen van een andere partij. Maar binnen eigen partij is het dus steeds de hemel op aarde. Allemaal onkreukbaren dus.
Ik geloof niet in Sinterklaas. En evenmin in al dat gedoe dat momenteel hier naar boven komt.
En vrijzinnige; nogmaals; ik heb uw adviezen absoluut niet nodig en evenmin uw leugens die ik in een andere topic heb aangetoond en bewezen.
En ik denk van mezelf dat ik democraat ben. En een democraat mag en moet leugens ontmaskeren. Een democratie waar de omerta de overhand neemt is geen democratie. En als omerta kan worden aangetoond en bewezen door feiten dan is er iets mis met de democratie.
Maar mijn redenering is waarschijnlijk te simpel voor best-weters.
Dus houdt U maar bezig met de zetelverdelingen.
Ik zit al een stadium verder. Ik houd mij bezig met de fundamenten van onze democratie te onderzoeken. En.....daar loopt veel fout.
En het zal niet aan mensen zoals U te danken zijn dat er ooit beterschap komt. Dat heb ik reeds lang door hoor.
Een echte democraat verontschuldigt zich als wordt aangetoond en bewezen werd/wordt dat hij liegt.
Achteraf doen dat er niks gebeurd is pik ik niet.
Dus voor mij eindigt het hier. Voer maar debat met andere forum-deelnemers.

Maw, door de door jou zelf geschreven woorden te gebruiken, beschuldig jij mij van leugenaar en moet ik mij verontschuldigen volgens jou ?
Schijnbaar tasten temperaturen boven de 30° de hersenen aan
Oud 20 juli 2016, 21:25   #115
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Liegen he vrijzinnige. Liegen!
Jij beweert dat ik geschreven heb dat iedereen foert moet op zijn stembrief zetten. Waar staat dit in mijn bijdrage hier bijgevoegd?
Kun jij nu echt niet lezen? Of ben je gewoon een moedwillige leugenaar die gewoon dit forum benut om kunnen ruzie te maken.
Je kunt de pot op vent. Schaam je!

Laatst gewijzigd door werkman : 20 juli 2016 om 21:31.
Oud 20 juli 2016, 21:29   #116
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Maw, volgens jou is er een meerderheid in Vlaanderen of Belgie die "foert" op zijn of haar stembrief schrijft

En dit beweer jij dat ik geschreven heb.
Uw hersenen kunnen geen last hebben van te hoge temperaturen vriend.
Je hebt er gewoon geen.
Oud 21 juli 2016, 08:38   #117
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Liegen he vrijzinnige. Liegen!
Jij beweert dat ik geschreven heb dat iedereen foert moet op zijn stembrief zetten. Waar staat dit in mijn bijdrage hier bijgevoegd?
Kun jij nu echt niet lezen? Of ben je gewoon een moedwillige leugenaar die gewoon dit forum benut om kunnen ruzie te maken.
Je kunt de pot op vent. Schaam je!
Toon mij die zin werkman, waarin ik dat schrijf ! De reactie nummer mag ook !
Oud 21 juli 2016, 17:15   #118
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Begin maar met uw eigen leugens eens te overwegen. (zie rode tekst hiervoren) En toon aan waar ik dat zou beweerd hebben.
En nogmaals; ik heb uw tips niet nodig omdat ik geen aspiraties koester voor het premierschap.
En dat mijn hersenen last hebben van de warmte of niet zijn uw zaken evenmin. Jij blijft maar doordrammen he kerel.
En ik heb geen zin om verder nog in te gaan op uw uitgelokte polemiek en zever.
Dit forum verdient beter.
Trouwens ik vrees voor mezelf dat ik eerstdaags eens ga uitpakken zoals het hoort en dan vlieg ik misschien van dit forum af.
Ik ben hier niet om adviezen te geven aan anderen. Ik acht iedereen bekwaam genoeg om zelf besluiten te trekken. Zelfs onzin of fouten verbeter ik niet.
En nu stopt voor mij echt dat onnozel gedoe hier in deze topic.
Daar dient een forum absoluut niet voor.
Maar ook daar kan of wil ik niks aan veranderen. Mijn functie niet.
En een meerderheid is niet iedereen. Dat is een juiste bemerking

Laatst gewijzigd door werkman : 21 juli 2016 om 17:41.
Oud 21 juli 2016, 19:24   #119
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Begin maar met uw eigen leugens eens te overwegen. (zie rode tekst hiervoren) En toon aan waar ik dat zou beweerd hebben.
En nogmaals; ik heb uw tips niet nodig omdat ik geen aspiraties koester voor het premierschap.
En dat mijn hersenen last hebben van de warmte of niet zijn uw zaken evenmin. Jij blijft maar doordrammen he kerel.
En ik heb geen zin om verder nog in te gaan op uw uitgelokte polemiek en zever.
Dit forum verdient beter.
Trouwens ik vrees voor mezelf dat ik eerstdaags eens ga uitpakken zoals het hoort en dan vlieg ik misschien van dit forum af.
Ik ben hier niet om adviezen te geven aan anderen. Ik acht iedereen bekwaam genoeg om zelf besluiten te trekken. Zelfs onzin of fouten verbeter ik niet.
En nu stopt voor mij echt dat onnozel gedoe hier in deze topic.
Daar dient een forum absoluut niet voor.
Maar ook daar kan of wil ik niks aan veranderen. Mijn functie niet.
En een meerderheid is niet iedereen. Dat is een juiste bemerking
Sorry werkman, ik wist NIET dat jij reactie nummer 82 niet zelf geschreven had

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 21 juli 2016 om 19:25.
Oud 21 juli 2016, 21:48   #120
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Sorry werkman, ik wist NIET dat jij reactie nummer 82 niet zelf geschreven had

[color="red"]En als er niks beter lijkt; uit democratisch oogpunt; dan schrijf ik gewoon foert op mijn stembrieven. Dan sluit ik mij aan bij de meerderheid.[/COLOR]
Dus als ik schrijf dat ik gewoon foert op mijn stembrieven schrijf dan mag jij beweren dat ik de meerderheid adviseer om ook foert te schrijven.
Wel dat is een leugen kerel. Ik heb niks geadviseerd. Ik heb alleen beweerd wat ik doe op mijn stembrieven en er zelfs bij gezegd waarom ik het doe.
En dan schrijf je nog wat ik moet doen als ik premier zou willen worden.
Welnu ik wil geen premier worden. Ik heb uw advies dus zeker niet nodig dienaangaande.
Kun jij nu echt niet lezen.
Ik schrijf dat door foert op mijn stembrieven te zetten dat ik mij aansluit bij het resultaat dat de meerderheid beslist heeft. (zie blauwe tekst)
Dat jij verkeerde besluiten trekt of conclusies trekt en dan maar beweert dat ik de meerderheid adviseer om ook foert te schrijven op hun stembrief dan is dit niet mijn fout. Lees en leer begrijpen wat er echt staat en denk na voor je onzin schrijft.
Daarbij nogmaals; ik heb uw tips niet gevraagd en dus ook niet nodig.
Dus draai niet rond de pot vent en probeer anderen door woordverdraaiingen niet te beschuldigen van zaken die ze nooit gezegd hebben.
Mogelijk zijn er nog op dit forum die niet kunnen lezen en begrijpen wat er staat maar ook dit is mijn zorg niet. En nog minder is het mijn zorg dat jij het niet begrijpt. Ik wordt niet betaald om jou begrijpend te leren lezen.
En nog minder gebruik ik dit forum om blijvend heibel te beogen.
Jij hebt er zin in? Doe maar hoor. Maar ik doe niet meer mee.
Want het is vergeefse moeite.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be