![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() In principe dient er nu een overmacht te komen. Op iedere trein, tram en bus agenten (met wapen) in burger.
De gevaren preventief verwijderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze mogen al beginnen met die kindervoituurs af te schaffen, ik moet m'n hart telkens vasthouden als er zo eentje opstapt, stel je voor dat daar een bom inzit & ze met verschillende tegelijk op bussen/trams opstappen, ik moet er niet aan denken, en niemand die die controleert - het is gewoon ENG! Laatst gewijzigd door bembem : 20 juli 2016 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd denk ik dat ze de volgende keer met een bomauto/busje zullen te werk gaan, en granaten in de menigte gooien zie ik ook gebeuren, plus dat ze zullen toeslaan wanneer het treug wat rustiger zal zijn, yep ze zullen altijd een stapje voor zijn, ik wil hier weg LOL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *terug
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet je mij eens inbeelden als ik mannen met baard en valiezen zie in Centraal. Niets controle. Wat hebben wij hier binnen gelaten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwijg me ervan, ik passeer daar geregeld & heb er idd al zo vaak gezien, en niks controle indeed, same voor de bushaltes daar met name die van Flixbus.. ik wou nochtans eens naar Parijs één van deze dagen maar heb besloten van dat maar zo te laten, pfffffffffffffff!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De secularisatie afronden. Daarvoor moeten we strijden, via pen en papier! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 20 juli 2016 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=6ajl1ABdD8A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Nogal een geluk dat we voor miljoenen euro's militairen hebben rondwandelen. Die hebben al verscheidene aanslagen voorkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatste viral video over IS gaat over een jongetje van 13 dat "per vergissing" werd onthoofd. En IS onthoofdt niet met één houw van een zwaard of met een guillotine, maar door het hoofd eraf te zagen met een bot broodmes.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt het recht jouw mening te verkondigen, wij hebben het recht die onzin te vinden
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |