![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
We weten wel dat de meesten ervan, niet erg snugger zijn, maar nog geen reden om hen de 'pap' in de mond te bezorgen. Tenzij natuurlijk, dat dit laatste bij de gangbare 'pamperpolitiek' hoort? ![]()
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ikzelf pak daar pillen tegen ![]() Ik neem zo'n hoge dosis dat ik niet eens schrik zou hebben als ik oog in oog met een leeuw sta. Ik kom gewoon niet buiten omdat ik gedegouteerd ben van mijn omgeving. Ik verplaats mij 5 km en de ergernissen zijn zodanig opgebouwd dat ik uit mijn vel ril van de zenuwen. Trop est trop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Een schoolvoorbeeld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
België, telt slechts een 'islam' bestrijdende politieke partij. Het is ook de zondebok van de tegenwoordige grootste islam vriendelijke partij. Door VOOR het 'Vlaams belang' te stemmen, stemt U voor: Het OPHEFFEN van de uitsluiting van deze partij!, Hetgeen op termijn: MINDER ISLAMIETEN !!!! betekend. ![]()
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() De grootsteden zijn naar de zak.
Ik heb het al luidop horen zeggen op de tram: "BE is weldra van "ons"." Mijn vriendin die regelmatig lastig gevallen word of aangesproken. De waserette is een totaal onaangename ervaring omdat ze daar 8 van de 10 aangesproken wordt door mensen in gebrekkig Nederlands of Engels. "Papa in welk land ben ik hier?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() Seculariseren. Het Europees beleid handhaven ipv aan een Europese islam te werken.
Apartheidsculturen naar onze normen en waarden duwen. Het sociaal economische aanpassen. Monetaire reset, kindergeld en kraamgeld afschaffen, basisinkomen invoeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je hen bekijkt beginnen ze te blèten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
Spijtig is natuurlijk dat die slappelingen hun liefjes niet kunnen verdedigen net nu het meer nodig is dan in mijn jonge tijd, ik vraag me dan ook af of die trend om op slappelingen te vallen niet verloren gaat gaan naargelang de vrouwtjes terug meer bescherming nodig hebben. Laat ons hopen dat we daardoor dan terug mannen gaan kweken in plaats van tja. Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 juli 2016 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() oeps
![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 juli 2016 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Weet U: wapendracht , is hier verboden! Als je het niet kunt laten, idem: uw (zoete)echtgenote: Reis dan naar Syrië of . .. naar de 'BRUSSELSE FOOR' aan het Zuidstation! Kun je nog een 'mini' Panda' winnen (schieten) ![]()
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is schrijnend. Ik ben geboren en getogen in Vilvoorde en ik weet wat die kleine ervaart.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Wij leren onze kinderen multicultureel te zijn, de andere cultuur leert dat onze kinderen ongelovige honden zijn waar ze geen vriend mee mogen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() Nee hoor, reeds vanaf de kleuterklas wordt het ingelepeld en dat gaat door tot universiteit en daarna op hun werk, zien wat ge zegt of ontslag wegens racisme.
Reeds dertig jaar geleden wou mijn dochter niet naast een marokkaanse zitten in de klas, omdat dat kind een dief was en daarenboven niet zo fris rook, ze had namelijk de Waterman vulpen gepikt die mijn dochter voor haar eerste communie van mij gekregen had ze was daarmee betrap door een andere leraar. Het kind was dik en niet bijster slim terwijl mijn dochter een ijverige slimme leerling was. Ik moest op school komen en kreeg te horen dat zo een gedrag niet getolereerd was op school. Ik vroeg welk gedrag en kreeg als antwoord "racisme" ![]() Dat terwijl haar beste vriendinnetje op school een marokkaans meisje was wiens vader dokter was, dat meisje is trouwen later ook dokter geworden. Jongens toch die poco's ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 juli 2016 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
De moderne Europeaan voedt zijn eigen kinderen nier meer op. Het Systeem voedt zijn kinderen op. Maar zelfs als je je kind -zoals moderne ouders doen- al vanaf de kleuterklas uitlevert aan Het Systeem kun je je kinderen thuis de waarheid vertellen en de leugens die het systeem hen voert weerleggen. |
|
![]() |
![]() |