![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag namen aub van die meisjes? Ik hoop dat ze meerderjarig zijn trouwens! Voor jou dus he, aangezien je er geobsedeerd door bent precies. Slaap je nog wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk het wel, vermits er daar op dat haatforumpje wel eens zeer sexueel getinte praat werd verkocht. Ik ben helemaal niet geobsedeerd, het haatclubje is eerder fan ven den Hoomer ![]() Peche vergeet haar niet te bedanken voor de "spontane" hulp.-) Groetjes,Hoomer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je bent weer maar eens samen met peche een draadje aan het verknoeien lieve Nynorsk. Om Hoomer te bashen moet je een ander draadje opendoen, dit is nu eenmaal geen chatkanaal, de topic is: Wat is er toch van dit forum geworden ![]() Weerom lieve groetjes van u toegenegen Hoomertje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() [quote=Hoomer;8174957]
Citaat:
Ik weet niet wie tegen of voor Hoomer is. Laat me ook koud, wel wens ik te benadrukken dat Hoomer gedrag veroordeelt waaraan ie zich zelf schuldig maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kennis Forumnamen bijschaven Hoomerke! Slechts 4 personen op dit forum + moderatie weet wie ik was voordat ik als Nick NN aanmaakte. En dat was zeker niet mijn Zweedse naamgenote. Pech voor jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Enfin toch raar dat: Het Nynorsk (Nieuwnoors) en het Bokmål zijn de twee Noorse standaardtalen Echt een toevalstreffer, maar ja kan gebeuren. Groetjes van den Hoomer. ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 juli 2016 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]() Groetjes van uw favoriete forumlid Hoomer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() En je blijft maar offtopic gaan om ons hoomertje te kunnen bashen, en weerom verknoeien jullie een draad, en jullie vragen waarom de neergang van dit forum? Wel door de haat, jullie haten liever en worden liever persoonlijk dan on topic te blijven, draden verknoeien noemen ze dat.
Ja Nynorsk (Noors niet Zweeds) 't zijn lappen. ![]() Groetjes van den Hoomer PS Deze draad ibevat momenteel 7 pagina's jullie bashen den Hoomer al 6 pagina's lang dat zegt veel over de haters mijn gedacht, toch nog een lieve groet. ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 juli 2016 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Het Hoomer bashen is nochtans gevolg op het moment waar Hoomer anderen begon te bashen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Gij begint zelfs buiten K&K te chatten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik geef Paulus de schuld
die is indertijd gaan lopen met de leuke forummers verder geef ik Demper de schuld - wegens het openen van tientallen spermatopics
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Volg de link en lees even zonder bloeddoorlopen ogen van de haat wat er werkelijk staat. http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=39 Ik hoop dat je een beetje tot de uwe terug komt want haters sterven jong aan allerlei ziektes, en dat willen we niet toch. ![]() Ik hoop dat jenu begrepen hebt wat ik in bovenstaande schreef en bedoelde. Lieve groetjes van den Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 juli 2016 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |