Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juli 2016, 17:52   #181
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik heb nog steeds geen excuses ontvangen.
Excuses, gij ziet ze viegen zekers,
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 17:52   #182
Peche
Banneling

Standaard

Neen Hoomer het was zeer duidelijk waar ge de reden aan toedichtte. O.a. ik.
Fuck you for that!
Ge moet dat terugnemen en u daarvoor excuseren.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 17:53   #183
Hoomer

Standaard

Citaat:
Fuck you for that!
Wat moet ik dan terug nemen, zeg me dat eens?
Oud 22 juli 2016, 17:54   #184
Hoomer

Standaard

Citaat:
Fuck you for that!
Nee hoor ik dichte dat tot daarstraks niet aan u toe, nu het blijkt dat u lid bent van de Hoomerpestclub, moet ik zeggen , ja u bent onderdeel van de neergang van dit forum.
Oud 22 juli 2016, 17:55   #185
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik heb de neergang van dit forum enkele jaren gelden voorspeld, we hadden maar net de artisjokkerige overleefd of er kwam een groepje bembemmerige er werd op zeer korte tijd een tien tot vijftien accounts aangemaakt die allemaal zeer chatterig posten, er werden privaat gegevens op het forum gepost door een groot aantal nicks. Ik heb toen voorspeld dat dit forum de bembemmerige niet ging overleven, waar de artisjokkerige nog politiek geëngageerd waren, waren de bembemmerige meer persoonlijk en beschouwden ze dit forum meer als een chatroom dan als een politiek forum.

PS Bembem niets persoonlijk hoor, met bembemmerige bedoel ik enkel maar uw stijl van posten. bv. peche die ziek is, Guinevere die haar enzoverder enzoverder.
Oud 22 juli 2016, 17:56   #186
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee hoor ik dichte dat tot daarstraks niet aan u toe, nu het blijkt dat u lid bent van de Hoomerpestclub, moet ik zeggen , ja u bent onderdeel van de neergang van dit forum.
Er is geen Hoomer-pest-club. Gij veroorzaakt dit door uw paranoia gedrag.
Oud 22 juli 2016, 18:10   #187
Hoomer

Standaard

Citaat:
Er is geen Hoomer-pest-club. Gij veroorzaakt dit door uw paranoia gedrag.
Lol lees dan maar eens terug, in deze draad hebben jullie laten zien hoe laag incognito mensen kunnen vallen, deze draad is niet normaal en is de schandelijkste draad van dit forum, en jij peche speelt de hoofdrol.
Deze draad laat zien dat jullie al jullie alle waardigheid verloren hebben dat jullie hyena's zijn die bloed geroken hebben, alle menselijkheid is weg in deze. Schande, ik zou me in jullie plaats hier niet meer laten zien, hou de eer voor jullie en blijf hier weg.
Schandelijk gedrag noem ik dit 10 pagina's lang op een persoon zijn kap zitten, in jullie plaats zou ik door de grond zakken.
Groetjes Hoomer
Oud 22 juli 2016, 18:35   #188
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ik heb de neergang van dit forum enkele jaren gelden voorspeld, we hadden maar net de artisjokkerige overleefd of er kwam een groepje bembemmerige er werd op zeer korte tijd een tien tot vijftien accounts aangemaakt die allemaal zeer chatterig posten, er werden privaat gegevens op het forum gepost door een groot aantal nicks. Ik heb toen voorspeld dat dit forum de bembemmerige niet ging overleven, waar de artisjokkerige nog politiek geëngageerd waren, waren de bembemmerige meer persoonlijk en beschouwden ze dit forum meer als een chatroom dan als een politiek forum.

PS Bembem niets persoonlijk hoor, met bembemmerige bedoel ik enkel maar uw stijl van posten. bv. peche die ziek is, Guinevere die haar enzoverder enzoverder.
Dus voor die vier woordjes zou ik me moeten excuseren terwijl je al weken dagelijks aan het lullen bent dat je ziek bent, dat je huisdokter een lachkramp krijgt al je binnenkomt en dat je beweerd dat je gaat sterven!!! Dat moet ik terug nemen, terwijl zo wat een heel forum je over deze uitlacht?
Je hebt me tien pagina's lang uitgescholden over die vier woorden waar je zelf al weken je eigen mee belachelijk maakt? Begrijpen wie begrijpen kan, en dan de Hoomer haters die er op springen zonder ook maar een woord van de aanvan deze draad gelezen te hebben en hoomer beginnen te bashen zonder eigenlijk te weten waar het over gaat, als haat kan dat tellen.

Wie zou een zielig persoon zijn? Hoomer of .......

Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 juli 2016 om 18:40.
Oud 22 juli 2016, 18:42   #189
Peche
Banneling

Standaard

Jij hebt dus wel degelijk gezegd dat het forum achteruit ging aan dat. Terwijl dat gedrag zich maar beperkte tot één specifieke draad. Mensen mogen niet zichzelf zijn, of ze zijn chatterig en doen dit forum te niet. Men moet als Hoomer zijn of men behoort tot een kliek die niet zoals Hoomer denkt.
Wie de hater is, is een kwestie van perspectief.
Ik meen wat ik zei, tot ge u niet verontschuldigd voor uw lukrake uitspraken zijt ge er nog eens een eikel bovenop.
Oud 22 juli 2016, 18:59   #190
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kennis vlaamse spreekwoorden bijschaven Lieve Nynorsk.
Groetje van den Hoomer
Als u mij nog 1 keer beschuldigt dat ik een dubbelnick van Nynorsk ben zal ik dit moeten rapporteren Hoomer. Immers, zoals ik reeds uitgelegd heb (terwijl het uw zaken niet zijn): moderatie is perfect op de hoogte over het feit dat ik mijn vorige nick geruild heb voor NN. En noch met mijn vorige nick, noch met mijn NN nick heb ik ooit 1 banpunt opgelopen. Gij beschuldigt hier zomaar mensen zonder het hoe of het wat te weten.
Maar ja, ik ben het die hier haatdragend ben he?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 19:02   #191
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk jongeman, ik heb heel mijn leven hard gewerkt om te hebben wat ik nu heb, pesters bij het personeel gingen er ongenadig uit, waarom, omdat die de prestaties van de gepeste mensen naar beneden haalden en daar iedereen vervangbaar is, ik verving de pesters.
Moest politics van mij zijn gingen jij en je companen er onverbiddelijk uit, de reden is simpel jullie voelen je machtig in groep, alleen zijn jullie kleine nietszeggende wormen die anderen beletten hun ideeën en meningen te verspreiden. Jullie zijn allemaal werklozen, de reden is niet ver te zoeken, drugverslaafd, alcohol verslaafd, stelen en ga zo maar door. mijn mening over vandaag? Een zielige vertoning van onderklas mensen die proberen de overhand te krijgen over een in hun ogen zwakkere, zelfs daar faalde jullie glansrijk in.
Peche ik mij excuseren tegenover u en bembem? komaan ik heb alles en jullie niets. Wink wink.
Pardon? Ik werk reeds heel mijn leven! Ben jij nu helemaal getikt?
Oud 22 juli 2016, 19:02   #192
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Amai LOL
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 19:03   #193
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk jongeman, ik heb heel mijn leven hard gewerkt om te hebben wat ik nu heb, pesters bij het personeel gingen er ongenadig uit, waarom, omdat die de prestaties van de gepeste mensen naar beneden haalden en daar iedereen vervangbaar is, ik verving de pesters.
Moest politics van mij zijn gingen jij en je companen er onverbiddelijk uit, de reden is simpel jullie voelen je machtig in groep, alleen zijn jullie kleine nietszeggende wormen die anderen beletten hun ideeën en meningen te verspreiden. Jullie zijn allemaal werklozen, de reden is niet ver te zoeken, drugverslaafd, alcohol verslaafd, stelen en ga zo maar door. mijn mening over vandaag? Een zielige vertoning van onderklas mensen die proberen de overhand te krijgen over een in hun ogen zwakkere, zelfs daar faalde jullie glansrijk in.
Peche ik mij excuseren tegenover u en bembem? komaan ik heb alles en jullie niets. Wink wink.
Dat zijn zeer zware beschuldigingen Hoomer!
Oud 22 juli 2016, 19:03   #194
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Moet ik nu ook over mijn werkervaringen beginnen om mezelf tentoon te stellen en enige waarde toe te dichten? Daar draait het niet om.
Wederom wie is "jullie"? Ik spreek namens ik.
Zie hoe ge weer alles in groepjes verdeeld zoals ik al eerder nuanceerde.

Wat ge ook hebt, respect voor de medemens is het minste.
Waarom ge het mijne verloor is U nu duidelijk.
Oud 22 juli 2016, 19:06   #195
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is duidelijk!
Oud 22 juli 2016, 19:07   #196
Peche
Banneling

Standaard

Hoomer!
En luister!
Oud 22 juli 2016, 19:07   #197
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Amai LOL
Oppassen bem, je komt nogal bemmerig over anders!
Oud 22 juli 2016, 19:11   #198
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Als u mij nog 1 keer beschuldigt dat ik een dubbelnick van Nynorsk ben zal ik dit moeten rapporteren Hoomer. Immers, zoals ik reeds uitgelegd heb (terwijl het uw zaken niet zijn): moderatie is perfect op de hoogte over het feit dat ik mijn vorige nick geruild heb voor NN. En noch met mijn vorige nick, noch met mijn NN nick heb ik ooit 1 banpunt opgelopen. Gij beschuldigt hier zomaar mensen zonder het hoe of het wat te weten.
Maar ja, ik ben het die hier haatdragend ben he?
Gij zijt een braaf meiske mijn gedacht, spijtig van dat Hoomer bashen.
Oud 22 juli 2016, 19:12   #199
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Amai LOL
https://www.youtube.com/watch?v=Nkb6jex6-80
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 19:12   #200
Peche
Banneling

Standaard

Dat is't wel met U he, eerst iemand te kakken zetten en dan paaien.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be