Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2016, 16:14   #41
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

De grootste fout is en blijft nog steeds dat men ze is beginnen binnenlaten heeft laten proeven van de 'hoorn des overvloeds'.

Ze willen gewoon alles naar zich toetrekken.

Gooien alles overhoop met het continue terreur zaaien.

Proberen landen hun economie overhoop te gooien.

Omzetverlies door terreur: 180 miljoen ...

Gooien toeristische sector overhoop.

Gooien de samenleving overhoop ... ellenlange lijst die nog zou kunnen volgen nu ...

Hallo Politici? What's Up Doc?

Maar? Zou dit waar zijn in het geval van de terroristen?

Wie wind zaait, zal storm oogsten!

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 juli 2016 om 16:18.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 16:19   #42
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Die zitten hopelijk op zijn minst in gesloten centra?!
tot het opendeurdag is...
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 16:39   #43
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Weet je wat een glazenwasser is? Dat is iemand die met een ladder naar boven gaat en een verrader in z'n bed afmaakt.
Oud 27 juli 2016, 16:50   #44
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Weet je wat een glazenwasser is? Dat is iemand die met een ladder naar boven gaat en een verrader in z'n bed afmaakt.
Dat zal dan toch opvallen, als je snachts met een ladder rondloopt.

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 16:51   #45
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Als ze in een gesloten centrum zitten is een screening niet nodig he.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 16:57   #46
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Hoe kunnen we ons op passende wijze van deze mislukkeling ontdoen ?
Door de verkiezingen te winnen.
Schoofken wacht rustig af.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 16:59   #47
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moest ik woordvoerder van de N-VA zijn zou ik dat ook geantwoord hebben.
Mocht ik woordvoerder zijn van de bub, ik nam ontslag en pleegde zelfmoord.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 27 juli 2016, 17:03   #48
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Dat zal dan toch opvallen, als je snachts met een ladder rondloopt.
Niet moeilijk doen, Karel. Een leuk idee is het in ieder geval.
Oud 27 juli 2016, 17:10   #49
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik ben een blanc-bleue-belge, atheïst tot in de kist, en liefhebber van het spotten met blokkers die graag een grote muil opzetten over vreemdelingen buiten sjotten maar zelf niet uit hun zetel durven komen omdat het broekschijters zijn.

"ik wil ze financieel steunen" is een uitspraak voor kakkebroeken.
Zou je liever hebben dat ze ietwat revolutionair worden, zich wat inspireren in het Rode Boekje, en wat aanslagen gaan plegen ?

.

Oud 27 juli 2016, 17:11   #50
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Knalpot? of WC pot?
Compote.

.

Oud 27 juli 2016, 17:11   #51
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Frieten is munitie. Hamburgers zijn granaten. Het anker lichten is een vijandelijke journalist afmaken. News anchor, snap je.
Het is fictief maar wel leuk.
Oud 27 juli 2016, 17:17   #52
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat is nu net het probleem in de media en bij de NVA: men haalt zelf steeds de termen 'vluchtelingen' en 'asielzoekers' door elkaar. Ik neem aan dat een oorlogsvluchteling hier slechts tijdelijk is, totdat de rust is teruggekeerd in hun regio. Daarom moet men een oorlogsvluchteling niet proberen aan werk helpen of te integreren. Dat is zinloos. Tenzij zij opeens als asielzoeker worden beschouwd. Wat zijn het dan eigenlijk?

Trouwens ik vind dat men een geradicaliseerde asielzoeker ook niet moet binnenlaten. U wel?
Proficiat met jouw definities.

.

Oud 27 juli 2016, 17:22   #53
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Wel, mogen zij niet vertrekken als dat hun geloofsovertuiging is? Zij dromen van de islamitische staat en willen bij de elite van de islam behoren. Wat is het probleem dan, Jambon heeft toch gezegd dat er niets mis is met de islam. Trouwens wanneer zij terug komen krijgen zij van de NVA als bonus de rest van hun leven een leefloon en/of een invaliditeitsuitkering. De kracht van verandering noemen zij dat. Ondertussen persen zij de autochtone bevolking als citroenen uit om de enorme kosten van de immigratie te dekken.

Zegt u zelf hier maar wat deze 'oplossingen' van de NVA zijn. Ik surf niet naar de website van de NVA omdat ik geen Wevervirus op mijn computer wil.
Iets mis met je immuniteitssysteem ?

.

Oud 27 juli 2016, 17:30   #54
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mocht ik woordvoerder zijn van de bub, ik nam ontslag en pleegde zelfmoord.

.
Wil je die van de BUB ook al opleiden tot terroristen?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 19:27   #55
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Heel de NVA faalt en is een grote grap geworden. Alle kiezers zijn er met open ogen ingelopen. Ook ik en ik schaam mij er voor. Hopelijk verdwijnt deze partij even snel als ze gekomen is.

Simpel : volledige immigratiestop en terug sturen van alle allochtonen tot en met de 3e generatie. En zeker SLUITEN VAN DE GRENZEN. Het land moet gezuiverd worden, met of zonder geweld. Maar het zal er wel van komen. Een soort burgeroorlog tussen echte Belgen en geïmporteerde rassen. De opgroeiende generatie Belgen ziet dat het hier toch naar de kloten is gegaan en zal er niet voor terug deinzen om met geweld zich tegen de allochtonen te keren. En ik wil ze dar graag financieel bij steunen.
En nog eens dezelfde vraag/opmerking:
Ja, van de NVA hadden we meer verwacht op dat gebied.
MAAR noem eens een andere partij die het beter zal doen? Dat er zijn die het slechter zullen doen moeten we niet aan twijfelen, nml diegenen die er in de voorbije decennia hebben voor gezorgd dat ons landje een duivenkot was geworden voor vreemdelingen van alle slag: hoe meer hoe beter! De NVA doet wel meer dan de vorige partijen die helemaal niets deden tenzij stokken in de wielen steken en staan zwaaien met hun verdomde multicul!
Die vraag blijft wonderlijk genoeg zonder antwoord!
Zitten we straks dus met de keuze: opnieuw de NVA of een andere partij die het nog slechter zal doen? Leuk...
andev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 19:31   #56
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ga je zelf de handen niet uit de mouwen steken ? Bang om zelf wat klappen tegen je hoofd te krijgen van een moslim ?
Ben jij van hetzelfde standpunt als de smerige ratten waar het over gaat? Kijkt iemand me aan voel ik me beledigd en steek ik hem neer om mijn eer te redden???
Is het dat dat je van ons verwacht?
Oud 27 juli 2016, 19:33   #57
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe kunnen we ons op passende wijze van deze mislukkeling ontdoen ?
BDW is geen mislukkeling. Richt je liever tot politici die hem zijn voorgegaan en verantwoordelijk zijn voor de menselijke smeerboel waar we mee opgescheept zitten!
Oud 27 juli 2016, 19:38   #58
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dikke vette 2.

Allemaal stoere keyboardwarriors. Tot er daadwerkelijk handen uit de mouwen moeten gestoken worden. Dan gaan ze financieel bijdragen.

Hilarischer wordt het niet
Tja, of we het willen of niet we dragen al allemaal bij voor het onderhoud van de vreemde smurrie via onze belastingen! Die gasten hier opvangen en verder kweken kost handenvol geld, en vanwaar komt dat geld???
En neen, als "gewone" burgers moeten we die gasten niet persoonlijk te lijf gaan! Zoals die soort ratten dat zelf doen en voortdurend "als grote helden voor hun soortgenoten" in het nieuws komen?
Maar van zodra er toch iemand zal opduiken die zo'n schepsel naar de andere wereld stuurt zul je moord en brand staan schreeuwen zeker! Racisme, nazi's enz enz enz
Oud 27 juli 2016, 20:00   #59
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Tja, of we het willen of niet we dragen al allemaal bij voor het onderhoud van de vreemde smurrie via onze belastingen! Die gasten hier opvangen en verder kweken kost handenvol geld, en vanwaar komt dat geld???
En neen, als "gewone" burgers moeten we die gasten niet persoonlijk te lijf gaan! Zoals die soort ratten dat zelf doen en voortdurend "als grote helden voor hun soortgenoten" in het nieuws komen?
Maar van zodra er toch iemand zal opduiken die zo'n schepsel naar de andere wereld stuurt zul je moord en brand staan schreeuwen zeker! Racisme, nazi's enz enz enz
Beroepswerkelozen korten op hun uitkering misschien een idee?
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 20:06   #60
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Pas op, als het ene is durven ze nog net wel schoppen en/of spuwen en snel weglopen.

Maar inderdaad, om te vechten, nog nooit een enkeling tegengekomen.

Het minimum was drie tegen een tot nog toe voor mij.
Wauw! Alle drie totaal zat of jochies van een jaar of 10?
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be