![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#39141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#39142 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() DRINGEND naast de kilometerheffing een wegenvignet voor buitenlanders nodig! En plak er maar een mooie prijs op. Elke NL-plaat minstens 250 euro/jaar voor een vignet. En staat het hun niet aan dat ze dan uit België weg blijven. Veel ondernemers hoeven die NL blablabla mensen niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 29 juli 2016 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"België" is in feite een performant Vlaanderen + een franstalige handicap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39145 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Let op, aanhangers kunnen een ander nummer hebben als de vrachtwagens zelf! Heeft u de nummers genoteerd? U kunt het betreffende bedrijf via Twitter of e-mail ook aanschrijven (dat doe ik)... Meestal klagen mensen wel, maar doen vervolgens niets (in feite ben je dan een slecht burger, toch?) Citaat:
Citaat:
Ik zou die gok niet wagen dat zij niets doen.... Veel ondernemers, bron, aantallen ?
![]() |
![]() |
#39146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lijkt mij duidelijk en helder.
![]() |
#39147 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mooie plaatjes, zeggen veel!
![]() |
#39148 |
Europees Commissaris
|
![]() Opvallend is dat de Vlaanders als (bijna) enige regio in de Nederlanden geel ingekleurd worden. De Vlaanders als het Bayern vd. Nederlanden als het ware. Mooi en merkwaardig om te zien hoe de eeuwenoude bakermat vd. Nederlandse kultuur nog steeds wat glanst tov de rest.
Het doet me denken aan nog andere statistieken in die richting; zo zouden de West-Vlamingen de beste studenten zijn aan de universiteit. https://www.google.be/?gfe_rd=cr&ei=...regio&start=40 Waarbij evenwel het verschil met de Vlaanders aan de andere kant van de schreve enorm moet zijn..... Stel je voor dat Philippe Le Bel zijn slag zou thuisgehaald hebben, dan zou dat ganse gebied nu dus blauw zijn ingekleurd..... Een ander opvallend punt, en wat ik niet wist, is de kleine blauwe strook ten zuid-oosten vh. IJsselmeer.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 29 juli 2016 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39149 | |
|
![]() Citaat:
overigens is het er geen woestijn, ik was er laatst nog. Maar het bruist er nog niet zo.
![]() |
![]() |
#39150 | |
|
![]() Citaat:
- Passeren ze de grens raken ze alvast in de stemming en trekken door Frankrijk light ![]() - Vervolgens de laatste hobbel: Frans Vlaanderen/Frankrijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil je? Dat stukje Nederland is nog maar sinds een kleine 80 jaar letterlijk boven water gekomen, he!
![]() |
#39152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u dus wat duidelijker worden als u dergelijke beweringen neerpoot? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flevoland doet het bij mijn weten wel goed in de dienstensector. En wat de industrie betreft, ik geloof dat Zeeuws-Vlaanderen ook geen echte hoogvlieger is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39154 |
|
![]() er zijn wel meer van die gebieden, maar Flevoland valt op omdat dat als NUTS2 regio op het kaartje een opvallende kleur heeft.Zeeuwsvlaanderen, Oostgroningen, enz, vallen binnen een groter NUTS2 gebied.
![]() |
#39155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Veel voormalige tokkies daar......
![]() |
#39156 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39157 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, inderdaad de wegen in Belziek zijn gewoon klote in vergelijking met Nederland. En ja Luik,. mijn god wat een ramp was(is) dat. ![]() Maar ze zijn ermee bezig begrijp ik, dus het zal wel goed komen. ![]() ![]() Jeff
Een Belgicist over Nederland. Laatst gewijzigd door Pinda : 2 augustus 2016 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39158 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En tussen ons beide, ik verdenk hem er stiekem van om graag Nederlander te zijn. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39159 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hmmm serieus?!?..
![]() Wat ik toch wel keer op keer grappig vind, is dat mensen van het geclaimde fatsoen en moraal zich zo uitlaten over mensen die anders denken dan zij. Terwijl als de "tokkie" zich zo veralgemenend uitlaat over één of andere minderheid in onze samenleving, dan zijn dezelfde mensen haantje te voorste om hun ongenoegen mede te delen. Vaak in de trant van, "dat moeten we niet willen met z'n allen". Terwijl als dezelfde fatsoensrakkers de kans krijgen om hun mening te geven, wanneer de zoveelste aanhanger van "de religie van de vrede" zichzelf opblaast. Dan hoor of zie je die gasten niet. ![]() Maar goed, Beetje jammer Edwin!. Jeff |
![]() |
![]() |
![]() |
#39160 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Hoe het is in Dronte, Kampen en Urk, geen idee, ik ben er nog nooit geweest. Jeff |
|
![]() |
![]() |