![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#701 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tot stenen smijten toe naar media, verhinderen dat ordehandhavers bij slachtoffers geraken, ...Allah uhakbar roepen na aanslagen. De islam is radicaal en wij kunnen dat alleen maar weren als iedereen het ook ziet voor wat het is. Laatst gewijzigd door Peche : 31 juli 2016 om 16:28. |
|
|
|
|
|
#702 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ach edit, ik zie je laatste zinnetje nu pas, euh nee niet de islam is radicaal maar de radicalen, cf. m'n vorige posts. Laatst gewijzigd door bembem : 31 juli 2016 om 16:32. |
|
|
|
|
|
#703 |
|
Banneling
|
Gaat mij niet om de gelovigen, sz en immigratiebeleid.
De gelovigen en onze maatschappij dienen tegen het religie beschermd te worden. Het is cultuurrelativisme het af te meten aan gebeurtenissen uit de geschiedenis die het Westen compleet ontgroeid is. De islam staat volledig los van het Westen en zou hier geen enige invloed mogen uitoefenen. Het onderscheidt zich van de andere Abrahamitische religies door een heilige oorlog op te roepen. Jezus leert ons de vijand lief te hebben, Mohammed hem te verdelgen of onderwerpen. Dat is ook wat islam letterlijk betekent, onderwerpen. |
|
|
|
|
#704 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#705 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#706 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#707 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mohammed daarintegen komt over als een narcistische psychopaat die nog eens pedofiel daarbovenop was. Het past niet in het Westen Bem, cultuurrelativisme heeft ons te lang de das om gedaan. Vrouwen zijn hierdoor vermoord. Alle doden te niet? Kop in het zand houden? Laatst gewijzigd door Peche : 31 juli 2016 om 17:08. |
|
|
|
|
|
#708 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#709 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar er zijn ook Marokkanen die er bewust voor kiezen te verhuizen, en een betere toekomst voor hun kinderen te verzekeren. Je hebt ook volledig geseculariseerde Marokkanen. Dat er niet meer zijn is jammer, maar ze bestaan (een kwart ongeveer) Het voornaamste is de gettovorming tegen te gaan, hen jobs te geven, en iets doen aan de zwarte scholen. (kan gemakkelijk, bvb. een maximum percentage van leerlingen van allochtone origine, de rest moet dan naar school in wijken waar vooral Belgen wonen, bvb. Brasschaat). En kinderen uit Brasschaat naar school laten gaan in Antwerpen-Noord of Borgerhout. Idem dito diversiteit afdwingen in de huisvesting. |
|
|
|
|
|
#710 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In soera 2, 5, 9 en vele meer kunt ge lezen hoe ze met ongelovigen moeten omgaan. Ongelovigen zijn ook Joden en Christenen. Wederom cultuurrelativatie die vandaag niet meer toepasbaar is. Europa is seculier en wenst dat zo te houden. De islam heeft hier geen fundament, enkel de EU maakt dat er van tegen de wil van het volk. Laatste keer dat ik controleerde dacht ik nog in een democratie te leven. Maar ik begin hoe langer hoe meer te geloven dat het systeem zich volledig onderworpen heeft aan de islam en zichzelf verkocht heeft aan de Arabische landen voor een Eurabia. U niet dan? |
|
|
|
|
|
#711 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#712 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is toch reeds onderworpen zijn? Ik heb geen verantwoordelijkheid af te leggen voor de geschiedenis. Noch voor wat het Westen in het MO heeft uitgespookt. Wat belet ons meer te kweken? Wij zijn anders ingesteld. Wij zijn Europeanen BemBem, wij zitten niet op een religieuze vibe om de wereld te veroveren via kinderen. Wij zoeken balans in het leven en passen ons aan naarmate de tijd evolueert. Dat heeft het Westen modern en verlicht gemaakt. Een seculier Europa in kern en ziel is broodnodig voor onze kinderen en kleinkinderen. Waarvoor anders komen we op? |
|
|
|
|
|
#713 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#714 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Wat er toe doet is dat de islam een radicale ideologie is Hier mijn bron http://antivenin.blogspot.be/2013/05...-te-maken.html Waarom radicaliseren er zoveel op korte tijd? Citaat:
|
||
|
|
|
|
#715 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#716 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Las ik ergens ten forumvelde dat iemand schreef dat we ze niet allemaal over dezelfde kam moeten scheren.
Misschien is dat juist wat we wel hadden moeten doen daar die bende allemaal aan hetzelfde zeel trekt als het er even op aankomt. U merkt het al, mijn twijfel is groot of er bij die mensen nog bij zijn die het goed menen, het goed voor hebben met anderen ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
#717 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar NOOIT zou ik het in mijn kop krijgen onschuldige (waaronder kinderen) af te slachten die niets met mijn affaire te zien hebben. Dat is gewoon het laagste dat er is en het wordt tijd dat wij wakker worden en ontwaken voor het feit dat dit probleem cultureel is. Ik ga mijn cultuur niet zien verdwijnen door een bende apen en een elite die toegeeft aan deze apenstreken omdat ze de moed niet kunnen opbrengen actie te ondernemen. JAMAIS DE MA VIES WE DO NOT FORGET DO NOT FORGIVE |
|
|
|
|
|
#718 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#719 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De glundering op hun gelaat toen ik na de aanslagen in Zaventem door de multicul wijken liep was een bevestiging van het goedkeuren voor mij. Men zei het al. duizenden op straat voor een cartoon, tientallen doden, miljoenen schade. Maar tientallen die de terroristische daden veroordeelden, ze worden schaars. In de politiek zijn ze allemaal zo voor statistieken te vinden, misschien wordt het eens tijd die van de rechtse zijde te evalueren en daarop te handelen. Ze rammen ons door de stroot dat we niet bang mogen zijn, maar door hun laffe daden zijn wij doorheen heel de geschiedenis gejost. Waar is de moed en onze meningsuiting? We zijn onze Europese roots verloren aan de EU. Laatst gewijzigd door Peche : 31 juli 2016 om 19:06. |
|
|
|
|
|
#720 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
No thx. |
|