![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan ik nu jaloers zijn op vreemdelingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja want eens buiten de Sfinks-site, gaan ze geen onheil meer aanrichten. In uw plaats zou ik er enkele in huis nemen.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Don't shoot the messenger.
Laatst gewijzigd door Demper : 31 juli 2016 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel Riek Koolraapzaad, expert internationale betrekkingen aan de UG |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is dan ook weer typerend:
Citaat:
Het multiculturele sprookje mag nog steeds niet in vraag worden gesteld. Daarom zal er misschien weer geen klacht worden ingediend: linkse trienen die zogezegd niet willen stigmatiseren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn allemaal zo fors geschapen, meneer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou, om te beginnen, de aanrandingen kunnen veroordelen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() De politie heeft het goed aangepakt. Ze hebben ze kunnen verwijderen van het festival.
Maar de politiek daartegen? Kop in het zand. Ik denk dat als de NVA haar kracht van verandering nu niet laat zien ze de helft van haar kiezers kwijt is. Meegaan in het migratie EN INTEGRATIE plan van Merkel was niet wijs. Wat mij het meest verontwaardigt, waarom de politie bellen? Als asielzoekers meisjes lastig vallen en 30 man vliegt daar op, 't zal rap gedaan zijn. Ze moeten ons vrezen, niet andersom. Laatst gewijzigd door Peche : 1 augustus 2016 om 07:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er geen enkele vader op een van die smeerlappen zijn muil heeft geklopt is best verwonderlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er ook even aan denken dat die smeerlappen NOOIT alleen komen hé. ![]() Zoals ik al schreef, als men dit vastgesteld heeft dat het zo was geef je ze een ticket huiswaarts saluuuuuuuuuuu (lees: RAUS!) ga het ginder wat uithangen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor elk meisje dat aangerand is op dat festival, is de vader die haar toeliet om daar naartoe te gaan en niemand anders verantwoordelijk. ![]() Een foto van het sfinksfestival. Ge kunt evengoed een vos loslaten in een kippenhok en verwachten dat hij de kippen met rust laat. Laatst gewijzigd door Thuleander : 1 augustus 2016 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zal hij nooit doen, want in zijn ogen zijn de daders übermenschen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 1 augustus 2016 om 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN