Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2016, 17:07   #161
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Intimidatie op kosten van de belastingbetaler.
Zo lijkt het mij toch ook, in dit geval. Het is nu afwachten of het bij bla-bla blijft of dat er echt een vervolging zou komen.
Ik zeg dit zonder de minste sympathie voor dat stuk stront van die organisatie. Maar wat Unia hier probeert te flikken is gewoonweg gevaarlijk in een democratie.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 17:08   #162
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Onzin en een feitelijke leugen. Men mag hier zonder enig voorbehoud schrijven dat men de mening toegedaan is dat alle marokkanen met hun kloten moeten buitengesmeten worden. Daarvoor krijg je zeker geen berisping noch een ban.
Dat is dan ook geen racisme? Daarbij, ik denk dat weinig mensen hier zo denken ... moslims buiten ja, ongeacht hun ras
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 17:10   #163
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
jij bent wel slim genoeg om te weten dat de moderatie daar niet de drijvende kracht achter was.
Tja, als uw vrienden het forum willen laten vervolgen en verbieden.

Even opkuisen zei de moderatie.

Wie kan ze ongelijk geven?
Oud 3 augustus 2016, 17:10   #164
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wie zei dat? Bij de les blijven hé.

Het is wel extreem rechts die vrije meningsuiting nu wil inperken.
Het is wel extreem rechts die bewerkstelligde dat er een twintigtal forummers van dit forum werden geband omdat ze een andere mening hadden.
Maar mens toch , het is nog erger met u gesteld dan ik dacht en ik dacht al aan "heel erg" en aan "beschutte werkplaats".
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 17:12   #165
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Die zijn geband na hun gezamenlijke actie 'BASH THE FASCIST', waarbij ze beoogden rechts van dit forum te verwijderen. Dit complot werd ontmaskerd, maar nu gaan mekkeren dat de verantwoordelijken voor dit complot geband zijn, dat is grotesk.

info = http://forum.politics.be/showthread.php?t=170852
nee hoor,

ze werden geband onder druk van degene die Filosoof, Artisjok en Alboreto niet konden uitstaan (extreem rechts). Filosoof, Artisjok en Alboreto waren een van de weinige hier die goed geargumenteerd postten, en daar konden ze niet tegen.

Toen zij het racisme hier wilden aanklagen, had de moderatie een uitvlucht om hen te kunnen bannen.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 3 augustus 2016 om 17:13.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 17:12   #166
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo lijkt het mij toch ook, in dit geval. Het is nu afwachten of het bij bla-bla blijft of dat er echt een vervolging zou komen.
Ik zeg dit zonder de minste sympathie voor dat stuk stront van die organisatie. Maar wat Unia hier probeert te flikken is gewoonweg gevaarlijk in een democratie.
Unia zou feitelijk zelf aangeklaagd moeten worden , wegens afbraak tegen de democratie en vrijemeningsuiting .
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 17:13   #167
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat is dan ook precies de bedoeling volgens mij. Men merkt op dat de mensen minder om minder aan zelfcensuur doen, en daarom gooit men hun identiteit te grabbel. Zoals hier : http://<font color="Blue"><b>http://...om/</b></font>

klacht indienen voor tergend geding zou ik zo zeggen
Heerlijk volkje. Ik denk dat er toch nogal pipo's tussen zitten die elke week ergens van op een voetbaltribune zich de longen uit het lijf schreeuwen.
Oud 3 augustus 2016, 17:14   #168
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat heeft 'heel vlaanderen' hier uberhaupt mee te maken ? Het gaat hier over een klacht/proces tegen één organisatie (wellicht zal dat de fysieke persoon zijn die verantwoordelijk uitgever is)
en voor jou is het niet vreemd dat met de regelmaat van de klok telkens weer en opnieuw, enkel en alleen in Vlaanderen, van zulke molshopen bergen worden maakt die zelfs tot in het federale parlement moeten uitgeklaard worden over vermeend Vlaams racisme...

Het feit op zich al bewijst, zonder de minste twijfel, dat la Belgique als staat door en door anti-Vlaams racistisch is...

Maar je hebt gelijk; alleen de feiten door onze politiek correcte media aan de man gebracht tellen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 17:15   #169
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dat is dan ook precies de bedoeling volgens mij. Men merkt op dat de mensen minder om minder aan zelfcensuur doen, en daarom gooit men hun identiteit te grabbel. Zoals hier : http://welkominvlaanderen.tumblr.com/

klacht indienen voor tergend geding zou ik zo zeggen
Ik wist dat ik spijt ging krijgen door op dat linkje te klikken...
Man, man... wat voor een hoop saucissenvolk en straatcrapuul is me dat bijeen...

Oud 3 augustus 2016, 17:19   #170
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is dan ook geen racisme? Daarbij, ik denk dat weinig mensen hier zo denken ... moslims buiten ja, ongeacht hun ras
Speelt geen rol, je mag dat ook zo schrijven.

Jullie zitten te fulmineren tegen wetgeving die je blijkbaar totaal niet kent...
Oud 3 augustus 2016, 17:25   #171
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:

Jullie zitten te fulmineren tegen wetgeving die je blijkbaar totaal niet kent...
Niemand fulmineert hier tegen de wetgeving, maar wel tegen diegenen die constant die wetgeving onder druk zetten.
Oud 3 augustus 2016, 17:26   #172
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand fulmineert hier tegen de wetgeving, maar wel tegen diegenen die constant die wetgeving onder druk zetten.
zoals de nva met hun idiote voorstel tegen de vrije meningsuiting?

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 3 augustus 2016 om 17:27.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 17:27   #173
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We weten alle twee dat onze meningen over de negationisme wetgeving niet gelijkloopt. (sorry, zoals je weet gruwel ik van algemeenheden in terminologie zoals 'censuurwetten' omdat dat alleen maar een truuk is om het op andere onderwerpen toepasselijk te maken).
Elke wettelijke beperking van recht op vrije meningsuiting is een zeer ernstige zaak die grondig debat waard is, en een wetgever die dat ook gedaan heeft. Het zit in een geheel waarbij men niet de illusie mag houden dat dit recht onbeperkt is, net zoals recht op godsdienstbeleving ook niet onbeperkt is. Maar ik denk dat wij elkaars argumenten ter zake wel kennen.

Ik wou er gewoon op wijzen dat Nebur nu net een van de weinigen is die daarin een extreem standpunt in neemt vanuit zijn libertaire visie op recht en de maatschappelijke ordening.

Wat dit verder met vlaamse toestanden en de zin & onzin rond referenda en wie die wel of niet wil te maken heeft is mij volstrekt onduidelijk.
Vandaag staan er dergelijke uitlatingen op een website van Vlaamse Verdediging Liga, morgen misschien op Waalse Verdediging Liga. Dit heeft geen bal te zien met communautaire zaken, en alles te maken met vreemdelingenhaat en haat tegenover moslims in het bijzonder.

Ik blijf me overigens afvragen wat Unia hoopt te realiseren met deze nutteloze poging tot proces. Hier kan gewoonweg niets van komen, tenzij zij erop speculeren dat het anderen zal aanzetten om hun spreekrecht preventief te beperken ?
Nebur is alles behalve "een de weinigen" die het recht op vrije meningsuiting ernstig neemt.

Ik herhaal dus dat 73% op dit forum zich in dezelfde zin heeft uitgesproken zes jaar voor Nebur hier zijn ding kwam doen. 17% deelt jouw mening.

De haat tegenover moslims die tegenwoordig wordt afgereageerd op de sociale media is geen toeval. Ze neemt in gelijke mate toe met de terroristische aanslagen die onveranderlijk gepleegd worden door moslims. Geen énkele rechter kan dat veranderen door ongewenste kanalen af te dammen en "verantwoordelijken" te straffen. Het CGKR slaagde daar ondanks alle moeite en kosten niet in, en de Gentse logerechter evenmin.

De censuurwetten hebben zelfcensuur tot gevolg maar heeft geen invloed op wat mensen die zich bedreigd weten werkelijk denken. En het zijn allang écht niet meer alleen Vlaams Blokkers die zich niet langer veilig voelen en hun jas draaien.
Nietwaar boskabouter?
Nietwaar Superstaaf?
Nietwaar System?
Nietwaar Pietje?
Nietwaar Pandareus die plots beseft "dat ook godsdienstbeleving niet onbeperkt is".
Wiens godsdienstbeleving bedoel je, pandareus?
En wat zijn de beperkingen? Onverdoofd slachten? Mannen die insinueren dat vrouwen niet verstandiger zijn dan dat? Moslims die homo's willen ophangen of van een toren gooien?
Oud 3 augustus 2016, 17:28   #174
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Alleen "jullie"?
Oud 3 augustus 2016, 17:28   #175
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Idioot?
In Frankrijk staat op het sympathiseren met terroristen tot 5 jaar gevangenisstraf.
Straf hé.
Oud 3 augustus 2016, 17:28   #176
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik wist dat ik spijt ging krijgen door op dat linkje te klikken...
Man, man... wat voor een hoop saucissenvolk en straatcrapuul is me dat bijeen...

Los van de spelfouten en de onnozele inhoud van die reacties, keert mijn maag vooral van het feit dat dit soort lijstjes op het web worden gepubliceerd, met foto's van de personen in kwestie dan nog. Dat is in tegenstelling tot die reacties wél een strafbaar feit me dunkt!
Oud 3 augustus 2016, 17:30   #177
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
De nva is passé, bijna niemand op het forum lust die moslimcollaboratiepartij nog ... gelieve ons daarmee niet te associëren!
Oud 3 augustus 2016, 17:35   #178
Peche
Banneling

Standaard

Hoe is de NVA aan dat proces verbonden?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 17:36   #179
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nee hoor,

ze werden geband onder druk van degene die Filosoof, Artisjok en Alboreto niet konden uitstaan (extreem rechts). Filosoof, Artisjok en Alboreto waren een van de weinige hier die goed geargumenteerd postten, en daar konden ze niet tegen.

Toen zij het racisme hier wilden aanklagen, had de moderatie een uitvlucht om hen te kunnen bannen.
Beweer jij dat de moderatie toegaf aan de druk van extreem rechts?

Geloof jij écht dat de moderatie een uitvlucht nodig heeft om lastverkopers te kunnen bannen?

Ontken je het feit dat jouw fameuze vriendjes deden wat jij "extreem rechts" verwijt?
Oud 3 augustus 2016, 17:36   #180
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Los van de spelfouten en de onnozele inhoud van die reacties, keert mijn maag vooral van het feit dat dit soort lijstjes op het web worden gepubliceerd, met foto's van de personen in kwestie dan nog. Dat is in tegenstelling tot die reacties wél een strafbaar feit me dunkt!
Precies.
Mijn advokaat maakt daar makkelijk 20.000 euro van.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be