![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 augustus 2016 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee mijn droom is in Azië te vertoeven, het zou goed zijn als het VB een terugkeer programma opstelt voor zij die willen, een soort van one-way ticket zeg maar. Een Syriër mag mijn plaats innemen. (sarcasm)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn een aantal redenen waarom ik nu niet weg kan, maar toch erg vriendelijk van het voor te stellen, echter zal het als het eenmaal zover is niet nodig zijn. I shall go prepared.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je zal daar zo gelukkig zijn. Kijk hier naar diegenen die jou zijn voorgegaan : http://www.cbsnews.com/news/zoo-gori...-lesley-stahl/ Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 3 augustus 2016 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps. Profiteren? Ik dacht het niet. Momenteel moet ik het zelfs met minder dan het leefloon doen, gelukkig dat ik hulp heb van familie en mentaal kracht put uit een aantal andere zaken of ik kon op straat een liedje gaan zingen, maar dit terzijde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben actief in de IT sector (Consultancy) en in de chemische sector (halffabricaten). En in een investment vehicle in Luxemburg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans, de hier ingeweken aziaten zijn over het algemeen mensen die zich hier goed integreren. In ieder geval veel vlotter dan dat bij de moslims het geval is. Nu ja, uw persoonlijke situatie ken ik natuurlijk niet. Welke hinderpalen veroorzaken uw ontevredenheid hier?
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou ook graag naar Azië maar ik kan nooit een van hen worden. De meeste landen, zeker Japan, China en Noord-Korea houden de rangen nogal gesloten voor integratie van westerlingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 3 augustus 2016 om 21:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- In het openbaar, stadhuis, winkel, whatever word ik 6 kansen op de 10 (en dat is zeker niet overdreven) aangesproken in het Engels, want tja ze zien natuurlijk 'een vreemde'. - Werkgevers & co vonden dat ik niet goed genoeg was oftewel 'niet blank genoeg', zelfs kassierster in de Aldi of Lidl mocht ik op mijn buik schrijven. Ik was zogezegd enkel goed genoeg om te gaan kuisen. Well too bad, dat ze hun viezigheid zelf opkuisen. Ik heb dat gedaan maar fulltime zag ik het me niet doen voor langere tijd. Sorry. En daar heeft niemand iets in te koeken. Maar ja, als geelke moest ik mijn klep houden en naar het Ocmw. De betere jobkes zijn voor de blanke Vlaam natuurlijk. - Een controleur van de lijn die me luid "ni hao" toewierp nadat ik gecontroleerd werd voor zwartrijden - ja ik weet, ik was in fout geef ik toe, want tja da's immers een uiting van hoe een dergelijke werknemer geacht wordt zich te gedragen in het openbaar, nou ik dacht het niet. - Een geschiedenisleraar die vlakaf voor heel de klas zegt dat er toch genoeg Chinezen waren wanneer hij het over de culture revolutie had. - Mensen die me als een soort van toeristische attractie bekijken wanneer ik door Chinatown loop, het is maar 1 straat hier maar toch voldoende om al wie er geel uitziet aan te gapen. Moet dat de verlichte Westerner voorstellen, ik dacht het niet. (...) - Mijn zus stond eens in de rij in de supermarkt, ze had net de grote boodschappen gedaan, hoort ze plots een meisje (blank uiteraard, hoe kan het anders) opmerken: "zie dat eens, dat komt naar hier voor een rijke man, en maar kopen..." Dit terwijl mijn zus dus zelf werkt, by the way. - Op restaurant zei de dienster tijdens het noteren van de bestelling nadat ze aan iedereen had gevraagd of ze frieten of rijst wouden: "Ja voor u rijst zeker" wanneer het aan haar beurt was, want een gele die eet natuurlijk geen frieten. - Een andere keer vroeg iemand (een vreemde op straat, blank) haar zomaar vanuit het niets: "Zijt gij een Thaise?" Er onder verstaan natuurlijk: een geïmporteerde mail-order bride. - Nog op een andere keer op de parking van een winkel, ditmaal met echtgenoot erbij: hadden ze opeens problemen met degene voor hen die niet uit de weg wou gaan om parkeerplaats vrij te maken (ging wederom uiteraard om een blanke), zegt die opeens aan haar man: "Die moette zeker iedere avond betalen om er op te mogen... + vettige lach". Allez wie zegt nu zoiets. Maar o wee als men er iets van zegt, want white trash dat bestaat niet, nee nee. Nou moe, trekt toch sterk op de '5 dollah baby me love you long time' Full metal jacket Kubrick mantra als je het mij zegt. Eigenlijk is het gewoon schandalig, en dan mag men er bijna niets van zeggen omdat blanken wel eens op hun teentjes zouden kunnen getrapt zijn of erger nog: vlakaf ontkennen. Dit omdat kleurtjes hier zogezegd gepamperd worden, hun leven in de hangmat mogen liggen op kosten van de noeste hardwerkende uitgebuitte fikse belastingen betalende autochtone blanke Vlaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik twijfel nog, Thailand/Korea, (of misschien de 2), met een lichte voorkeur voor het 1ste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat uw persoonlijke situatie betreft, ik kan natuurlijk mij moeilijk uitspreken omtrent uw ervaringen op de arbeidsmarkt. Hoe zit het met uw scholingsgraad?
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde geldt voor mannen maar die zijn soms daar te trots voor en leven liever op straat dan in een sociale woning. Het is voor niemand makkelijk en de media speelt teveel uit dat het geld hier uit de hemel valt om het imago van de regering niet te schaden. Het is allemaal zeer hypocriet; dat moet je gewoon leren aanvaarden en meedoen met de poppenkast.... |
|
![]() |
![]() |