Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2016, 18:27   #101
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Mijn politieke overtuiging komt inderdaad niet overeen met dat van het VB (en andere anti-multicul-aanhangers) + ik doorzie het vieze spel van Uncle Sam, als dat al als een ordinaire blankenhater klinkt. 'rolls eyes' Like i said: white supremacy in all its force & glory.

Overigens, van zodra ik de middelen heb ben ik weg uit Europa. Niet omdat ik blanken haat maar ze hoe langer hoe meer onwetend en weinig tolerant begin te vinden. (En nog een aantal andere zaken maar die zijn off-topic).
'Het seculiere Westen': yeah right, als het erop aankomt zijn veel die zogezegde vrijgevochten verlichte Westerners vlug back om te scanderen dat enkel hun god de goede vredelievende was/is. Het zit zowaar ingebakken in de mentaliteiten, triest erg triest. Enfin, ze zullen als het hier ooit een Eurabia wordt wel moeten aanvaarden. History repeats itself. Too bad maar ik zal er niet van wakker liggen.
Dus eerst nog wat profiteren van de Westerse hangmat. U gaat toch te voet terug hoop ik, want vliegtuig, trein, auto zijn allemaal uitvindingen van de hatelijke blanken. Ook uw computerke en GSM.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 augustus 2016 om 18:30.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 18:28   #102
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mijn politieke overtuiging komt inderdaad niet overeen met dat van het VB (en andere anti-multicul-aanhangers) + ik doorzie het vieze spel van Uncle Sam, als dat al als een ordinaire blankenhater klinkt. 'rolls eyes' Like i said: white supremacy in all its force & glory.

Overigens, van zodra ik de middelen heb ben ik weg uit Europa. Niet omdat ik blanken haat maar ze hoe langer hoe meer onwetend en weinig tolerant begin te vinden. (En nog een aantal andere zaken maar die zijn off-topic).
'Het seculiere Westen': yeah right, als het erop aankomt zijn veel die zogezegde vrijgevochten verlichte Westerners vlug back om te scanderen dat enkel hun god de goede vredelievende was/is. Het zit zowaar ingebakken in de mentaliteiten, triest erg triest. Enfin, ze zullen als het hier ooit een Eurabia wordt wel moeten aanvaarden. History repeats itself. Too bad maar ik zal er niet van wakker liggen.
Heb je nog veel geld nodig? Misschien kunnen wij je helpen met een benefietactie ofzo?
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 18:32   #103
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
onze hangmatcultuur maakt van ons land de meest begeerde plek ter wereld, niet zeveren hé. Trouwens, als jij geen blanke bent ben je in de meerderheid in brussel. nu nog frans leren en je hebt alle troeven bij elkaar
Nee mijn droom is in Azië te vertoeven, het zou goed zijn als het VB een terugkeer programma opstelt voor zij die willen, een soort van one-way ticket zeg maar. Een Syriër mag mijn plaats innemen. (sarcasm)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 18:36   #104
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Heb je nog veel geld nodig? Misschien kunnen wij je helpen met een benefietactie ofzo?
Er zijn een aantal redenen waarom ik nu niet weg kan, maar toch erg vriendelijk van het voor te stellen, echter zal het als het eenmaal zover is niet nodig zijn. I shall go prepared.
Oud 3 augustus 2016, 18:38   #105
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee mijn droom is in Azië te vertoeven, het zou goed zijn als het VB een terugkeer programma opstelt voor zij die willen, een soort van one-way ticket zeg maar. Een Syriër mag mijn plaats innemen. (sarcasm)
Dat bestaat al hoor, en je krijgt er van het VB nog een financieel steuntje bovenop (ik weet niet onder welk uitkeringsstelsel jij valt, maar reken toch op een veelvoud van enkele maanden daarvan)

Je zal daar zo gelukkig zijn. Kijk hier naar diegenen die jou zijn voorgegaan : http://www.cbsnews.com/news/zoo-gori...-lesley-stahl/

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 3 augustus 2016 om 18:41.
Oud 3 augustus 2016, 18:41   #106
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dus eerst nog wat profiteren van de Westerse hangmat. U gaat toch te voet terug hoop ik, want vliegtuig, trein, auto zijn allemaal uitvindingen van de hatelijke blanken. Ook uw computerke en GSM.
Lukkas we zijn aan het afdwalen van het initiële onderwerp, maar goed.

ps. Profiteren? Ik dacht het niet. Momenteel moet ik het zelfs met minder dan het leefloon doen, gelukkig dat ik hulp heb van familie en mentaal kracht put uit een aantal andere zaken of ik kon op straat een liedje gaan zingen, maar dit terzijde.
Oud 3 augustus 2016, 18:48   #107
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Dat bestaat al hoor, en je krijgt er van het VB nog een financieel steuntje bovenop (ik weet niet onder welk uitkeringsstelsel jij valt, maar reken toch op een veelvoud van enkele maanden daarvan)

Je zal daar zo gelukkig zijn. Kijk hier naar diegenen die jou zijn voorgegaan : http://www.cbsnews.com/news/zoo-gori...-lesley-stahl/
Wat heeft de zoo daar mee te maken?
Oud 3 augustus 2016, 18:53   #108
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat heeft de zoo daar mee te maken?
Die keren ook terug naar de jungle
Oud 3 augustus 2016, 19:51   #109
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Geef ons eens een korte omschrijving van uw "bedrijf". Want op basis van uw hautain getrol kunnen we daar niet over oordelen.
Ik ben actief in de IT sector (Consultancy) en in de chemische sector (halffabricaten). En in een investment vehicle in Luxemburg.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 20:15   #110
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nochtans, de hier ingeweken aziaten zijn over het algemeen mensen die zich hier goed integreren. In ieder geval veel vlotter dan dat bij de moslims het geval is. Nu ja, uw persoonlijke situatie ken ik natuurlijk niet. Welke hinderpalen veroorzaken uw ontevredenheid hier?
Oud 3 augustus 2016, 20:24   #111
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
waar in Azië?
Ik zou ook graag naar Azië maar ik kan nooit een van hen worden. De meeste landen, zeker Japan, China en Noord-Korea houden de rangen nogal gesloten voor integratie van westerlingen.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 20:34   #112
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Er is terecht geoordeeld over je mentale capaciteiten.

Echt.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 21:37   #113
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen enkel volk/ras heeft tot nu toe het Westers imperialisme geëvenaard, besides ik praat noch het een noch het andere goed, maar nu dat men de hete adem op eigen bodem voelt is het kot natuurlijk te klein, well too bad, zal men eindelijk eens beseffen wat het is: onder de voet gelopen worden.

Citaat:
Citaat:
En ik zal iets toevoegen: blanken mogen blij zijn dat men ze niet met de harde hand uitroeit want dat is wel wat hun lieve doetjes van voorouders overwegend andere rassen doorheen de eeuwen hebben aangedaan
- de recente aanslagen buiten beschouwing gelaten want dat is niet wat de meeste moslims alias kleurtjes wensen. iets wat dat mens met haar commentaar van 't is geen Vlaming lustig aan voorbij gaat. Zij denkt in haar recht te zijn omdat ze toevallig een blank velletje heeft, plukt intussen de vruchten van massale uitbuiting van anderen/vnl. kleurtjes, maar zit intussen wel een onschuldig overleden kind te bashen. Like i said: Westers suprematisme i.e. racisme.
Ge durft nogal t' een en t' ander te schrijven zo te zien , ik draai het om ...wat dat je schrijft , jaja en knielen dat we moeten doen voor dat smerige kut ras is knielen en op de grond liggen nog niet genoeg , neent

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 3 augustus 2016 om 21:39.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 21:38   #114
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Nochtans, de hier ingeweken aziaten zijn over het algemeen mensen die zich hier goed integreren. In ieder geval veel vlotter dan dat bij de moslims het geval is. Nu ja, uw persoonlijke situatie ken ik natuurlijk niet. Welke hinderpalen veroorzaken uw ontevredenheid hier?
Wel quercus het is een samenloop van omstandigheden, waarvan een aantal als details zouden kunnen gecatalogeerd worden ware het toch iets te veel van het goede zowel in getal als impact (althans voor mij):

- In het openbaar, stadhuis, winkel, whatever word ik 6 kansen op de 10 (en dat is zeker niet overdreven) aangesproken in het Engels, want tja ze zien natuurlijk 'een vreemde'.

- Werkgevers & co vonden dat ik niet goed genoeg was oftewel 'niet blank genoeg', zelfs kassierster in de Aldi of Lidl mocht ik op mijn buik schrijven. Ik was zogezegd enkel goed genoeg om te gaan kuisen. Well too bad, dat ze hun viezigheid zelf opkuisen. Ik heb dat gedaan maar fulltime zag ik het me niet doen voor langere tijd. Sorry. En daar heeft niemand iets in te koeken. Maar ja, als geelke moest ik mijn klep houden en naar het Ocmw. De betere jobkes zijn voor de blanke Vlaam natuurlijk.

- Een controleur van de lijn die me luid "ni hao" toewierp nadat ik gecontroleerd werd voor zwartrijden - ja ik weet, ik was in fout geef ik toe, want tja da's immers een uiting van hoe een dergelijke werknemer geacht wordt zich te gedragen in het openbaar, nou ik dacht het niet.

- Een geschiedenisleraar die vlakaf voor heel de klas zegt dat er toch genoeg Chinezen waren wanneer hij het over de culture revolutie had.

- Mensen die me als een soort van toeristische attractie bekijken wanneer ik door Chinatown loop, het is maar 1 straat hier maar toch voldoende om al wie er geel uitziet aan te gapen. Moet dat de verlichte Westerner voorstellen, ik dacht het niet.

(...)

- Mijn zus stond eens in de rij in de supermarkt, ze had net de grote boodschappen gedaan, hoort ze plots een meisje (blank uiteraard, hoe kan het anders) opmerken: "zie dat eens, dat komt naar hier voor een rijke man, en maar kopen..." Dit terwijl mijn zus dus zelf werkt, by the way.

- Op restaurant zei de dienster tijdens het noteren van de bestelling nadat ze aan iedereen had gevraagd of ze frieten of rijst wouden: "Ja voor u rijst zeker" wanneer het aan haar beurt was, want een gele die eet natuurlijk geen frieten.

- Een andere keer vroeg iemand (een vreemde op straat, blank) haar zomaar vanuit het niets: "Zijt gij een Thaise?" Er onder verstaan natuurlijk: een geïmporteerde mail-order bride.

- Nog op een andere keer op de parking van een winkel, ditmaal met echtgenoot erbij: hadden ze opeens problemen met degene voor hen die niet uit de weg wou gaan om parkeerplaats vrij te maken (ging wederom uiteraard om een blanke), zegt die opeens aan haar man: "Die moette zeker iedere avond betalen om er op te mogen... + vettige lach". Allez wie zegt nu zoiets. Maar o wee als men er iets van zegt, want white trash dat bestaat niet, nee nee.

Nou moe, trekt toch sterk op de '5 dollah baby me love you long time' Full metal jacket Kubrick mantra als je het mij zegt.

Eigenlijk is het gewoon schandalig, en dan mag men er bijna niets van zeggen omdat blanken wel eens op hun teentjes zouden kunnen getrapt zijn of erger nog: vlakaf ontkennen. Dit omdat kleurtjes hier zogezegd gepamperd worden, hun leven in de hangmat mogen liggen op kosten van de noeste hardwerkende uitgebuitte fikse belastingen betalende autochtone blanke Vlaam.
Oud 3 augustus 2016, 21:46   #115
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
waar in Azië?
Ik zou ook graag naar Azië maar ik kan nooit een van hen worden. De meeste landen, zeker Japan, China en Noord-Korea houden de rangen nogal gesloten voor integratie van westerlingen.
Wel ik twijfel nog, Thailand/Korea, (of misschien de 2), met een lichte voorkeur voor het 1ste.
Oud 3 augustus 2016, 22:03   #116
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel ik twijfel nog, Thailand/Korea
Pak Noord hé.
Ge gaat daar discipline, trouw en vaderlandsliefde leren en het is nog goed voor de lijn ook.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 22:04   #117
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou ook graag naar Azië maar ik kan nooit een van hen worden.
Uiteraard niet en zo hoort het ook.
Uw plaats is in Europa.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2016, 11:03   #118
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel quercus het is een samenloop van omstandigheden, waarvan een aantal als details zouden kunnen gecatalogeerd worden ware het toch iets te veel van het goede zowel in getal als impact (althans voor mij):

- In het openbaar, stadhuis, winkel, whatever word ik 6 kansen op de 10 (en dat is zeker niet overdreven) aangesproken in het Engels, want tja ze zien natuurlijk 'een vreemde'.

- Werkgevers & co vonden dat ik niet goed genoeg was oftewel 'niet blank genoeg', zelfs kassierster in de Aldi of Lidl mocht ik op mijn buik schrijven. Ik was zogezegd enkel goed genoeg om te gaan kuisen. Well too bad, dat ze hun viezigheid zelf opkuisen. Ik heb dat gedaan maar fulltime zag ik het me niet doen voor langere tijd. Sorry. En daar heeft niemand iets in te koeken. Maar ja, als geelke moest ik mijn klep houden en naar het Ocmw. De betere jobkes zijn voor de blanke Vlaam natuurlijk.

- Een controleur van de lijn die me luid "ni hao" toewierp nadat ik gecontroleerd werd voor zwartrijden - ja ik weet, ik was in fout geef ik toe, want tja da's immers een uiting van hoe een dergelijke werknemer geacht wordt zich te gedragen in het openbaar, nou ik dacht het niet.

- Een geschiedenisleraar die vlakaf voor heel de klas zegt dat er toch genoeg Chinezen waren wanneer hij het over de culture revolutie had.

- Mensen die me als een soort van toeristische attractie bekijken wanneer ik door Chinatown loop, het is maar 1 straat hier maar toch voldoende om al wie er geel uitziet aan te gapen. Moet dat de verlichte Westerner voorstellen, ik dacht het niet.

(...)

- Mijn zus stond eens in de rij in de supermarkt, ze had net de grote boodschappen gedaan, hoort ze plots een meisje (blank uiteraard, hoe kan het anders) opmerken: "zie dat eens, dat komt naar hier voor een rijke man, en maar kopen..." Dit terwijl mijn zus dus zelf werkt, by the way.

- Op restaurant zei de dienster tijdens het noteren van de bestelling nadat ze aan iedereen had gevraagd of ze frieten of rijst wouden: "Ja voor u rijst zeker" wanneer het aan haar beurt was, want een gele die eet natuurlijk geen frieten.

- Een andere keer vroeg iemand (een vreemde op straat, blank) haar zomaar vanuit het niets: "Zijt gij een Thaise?" Er onder verstaan natuurlijk: een geïmporteerde mail-order bride.

- Nog op een andere keer op de parking van een winkel, ditmaal met echtgenoot erbij: hadden ze opeens problemen met degene voor hen die niet uit de weg wou gaan om parkeerplaats vrij te maken (ging wederom uiteraard om een blanke), zegt die opeens aan haar man: "Die moette zeker iedere avond betalen om er op te mogen... + vettige lach". Allez wie zegt nu zoiets. Maar o wee als men er iets van zegt, want white trash dat bestaat niet, nee nee.

Nou moe, trekt toch sterk op de '5 dollah baby me love you long time' Full metal jacket Kubrick mantra als je het mij zegt.

Eigenlijk is het gewoon schandalig, en dan mag men er bijna niets van zeggen omdat blanken wel eens op hun teentjes zouden kunnen getrapt zijn of erger nog: vlakaf ontkennen. Dit omdat kleurtjes hier zogezegd gepamperd worden, hun leven in de hangmat mogen liggen op kosten van de noeste hardwerkende uitgebuitte fikse belastingen betalende autochtone blanke Vlaam.
Tja, ik geef toe dat de situaties die je beschrijft allesbehalve lovend zijn voor de intelligentie van een bepaald soort "Vlamingen". Die behoren doorgaans tot het klootjesvolk dat je regelmatig aantreft op voetbalmatchen of langs het parcours van wielerkoersen. Doorgaans staan ze te wauwelen met een dikke pint in hun poten. Het enige verstandige verweer is die klootzakken vanuit de hoogte te negeren en te doen alsof je niets gehoord hebt.
Wat uw persoonlijke situatie betreft, ik kan natuurlijk mij moeilijk uitspreken omtrent uw ervaringen op de arbeidsmarkt. Hoe zit het met uw scholingsgraad?
Oud 4 augustus 2016, 11:06   #119
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Uiteraard niet en zo hoort het ook.
Uw plaats is in Europa.
Moeten wij dan al die blanke Amerikanen terugnemen?
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2016, 12:08   #120
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

(...)

Dat is precies het verhaal van een alleenstaande moeder. Die zei ook dat werkgevers alleen knappe jonge dames aanwerven en de oudere moeders die worden "gediscrimineerd" omdat ze lelijker zijn en meer vrije tijd nodig hebben om op hun kinderen te passen. Een paar tips voor jou ofwel zoek je een vent ofwel een opleiding ofwel een sociale woning...

Hetzelfde geldt voor mannen maar die zijn soms daar te trots voor en leven liever op straat dan in een sociale woning. Het is voor niemand makkelijk en de media speelt teveel uit dat het geld hier uit de hemel valt om het imago van de regering niet te schaden. Het is allemaal zeer hypocriet; dat moet je gewoon leren aanvaarden en meedoen met de poppenkast....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be