![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Algerije is nu tweemaal slecht in het nieuws gekomen.
Eerst met de machete-slachter van Charleroi, omdat het een Algerijn is, en vervolgens met het feit dat de ambassade niet meewerkt aan terugkeer van Algerijnen die hier een bevel kregen om Vlaanderen en Wallonië te verlaten. Er is bij mijn weten ook geen persmededeling gekomen van de ambassade, om de feiten in Charleroi te betreuren. Waarom laten wij ons ongenoegen niet blijken voor de ambassade van Algerije ? Om de ambassadeur uit te nodigen een persmededeling te lanceren met zijn visie op de problemen inzake samenwerking van onze landen met zijn land ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aan de manifestatie die jij voorstelt zouden teveel gevaarlijke groepen deelnemen, aldus uw voorzitter. Verbieden dus die betoging. Veel te gevaarlijk. En dat er, bij gebrek aan oplossing, af en toe eens enkele vrouwen levenslang verminkt worden aan hun gezicht is een heldhaftig offer dat Bart & Theo er graag voor over hebben. Laatst gewijzigd door vanderzapig : 9 augustus 2016 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, waarom organiseren de NVA volgelingen dergelijke actie niet? Zij moeten de regering toch steunen.
![]()
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Francken kan niets doen
omdat: - de coalitieparthners niet willen - omdat Algerije niet wil - omdat het gerecht niet wil - omdat bepaalde VZW dwars liggen - omdat de PS saboteert enz.... Tja Francken wat zit je daar dan te doen? Je zakken te vullen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Francken zelf zou, denk ik, wel willen. Maar idd, hij mag niet. En zoals je weet, wordt de gevaarlijkste waakhond een lammetje van zodra hij aan de ketting ligt.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je daar voor spek en bonen moet blijven zitten? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het wel, ik zou daar ook op die manier niet kunnen "meedraaien".
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Francken elke maand wel iets meer krijgt dan een bord spek met bonen Peri.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je wat karakter hebt en je daar niet enkel en allleen voor de poen zit , dan moet je je conclusies trekken. Ik denk dat hij er alleen nog maar zit voor de poen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regering bewandelt best de voorzichtige diplomatieke wegen. Mij bekruipt ook de goesting om de volgende keer als ik in Brussel zou komen, en wat tijd over heb, om eens te trachten binnen te gaan in die ambassade, om aan het loket de vraag te gaan stellen waarom ze zo tegen wringen. Om te zien hoe rap er een kleerkast mij zal komen vragen om op te hoepelen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar is de haat nog een beetje te sterk voor om met die mensen samen te werken.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN