![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daar is overigens geen enkel verplicht karakter bij hoor... Hindert het je dat ik SDX antwoord geef ? Dat is dan pech voor jou. ![]() Get over it. Citaat:
![]() ![]() ![]() Toch één vraagje : je bent toch niet zo naïef om te geloven dat ons gekeuvel hier ook maar één persoon zijn keuze van een politieke partij zal doen veranderen ? Citaat:
Citaat:
![]() Wilders drijft daarop, Fuhrer Philip Dewinter drijft daarop, Marine en papa le Pen drijven daarop, oostenrijk heeft FPÔ, zelfs in duitsland is de kanker terug beginnen uitzaaien en komt AfD sterk op met Frauke Petry, zwitserland heeft christoph Blocher, en ik kan zo nog een lange rij opnoemen. De maatschappij heeft nu eenmaal een aars, dat orgaan doet wat het moet doen. Zou één van die partijen (in casu het vlaams blok) wegvallen, dan staat er automatisch een alternatief op vroeg of laat. Het volstaat dat die een andere populistische beau parleur vinden en ze zijn terug vertrokken. Citaat:
Laat staan dat N-VA gaat wakker liggen van dat grote mysterie. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() [QUOTE=Pandareus;8194934]Werkman is volgens mij een brave kerel, kan beetje zagen maar zijn bedoelingen zijn niet slecht. Snapt nog niet echt de werking van een forum maar wil wel mee kletsen.
![]() Het volstaat niet om te zeggen : "zeg mij eens wat deze regering al beter gedaan heeft dan de vorige, en zeg mij eens wat de nieuwe partijen in de regering al hebben gedaan tegen vriendjespolitiek die ik - klein detail - niet kan bewijzen maar wel graag over babbel " Dat is dus de Marie-methodiek : je schrijft eerst je eigen verhaal, je eigen mythe met je eigen definities. Waarbij men maar moet aannemen dat dat verhaal ook klopt. Bewijs ? Niet nodig ! ![]() ![]() ![]() ![]() Wil je echt verzanden in deze methodiek voor cretins met een groot bakkes maar zonder inhoud ? No offense meant, maar ik denk dat je beter weet, en kunt. [einde preek][/quote] Panda, ik ontdek nu dat je een heleboel opmerkingen over mijn deelname aan dit forum geformuleerd hebt. Vooreerst moet ik opmerken dat ik U niks gevraagd heb. Waarom U daarom zich geroepen voelt in Schoofzak zijn plaats te antwoorden vind ik dus vreemd. Ten tweede heb ik de aard van de overtreding wel omschreven. Iedereen kan via de beschrijving en opgave van de maten goed bestatigen wat er gebeurd is. Men heeft om aan de stedebouwkundige voorschriften te voldoen in het gebied gewoon bouwpercelen gemaakt van ruim veertig meter breed en 18 meter diepgang tegen een betonbaan met alle nutsvoorzieningen en daardoor een gans acherliggend tegen de dorpskern aansluitend gebied ontoegankelijk gemaakt voor bebouwing. Mij dunkt dat de omschrijving toch klaar is. Meer nog; ik heb Schoofzak reeds in het begin van mijn deelname aan dit forum gezegd over welk gebied het ging. Daarom vroeg ik hem nu om verdere uitleg als hij toch stelt dat mijn zienswijze op niks trekt. En in het begin van mijn optreden op dit forum schreef ik reeds dat dat een reactie van mij aan Dewever vertikaal classement kreeg; vuilbak dus; omdat mijn reactie niet beleefd genoeg was. Daarom schreef ik nu dus dat er niks veranderd tegenover vroeger. U schrijft mij nu dat er diverse mogelijkheden zijn om te reageren. Maar U weet niet of ik in her verleden al gereageerd heb of niet. U weet dus totaal niks van de zaak af maar U trekt wel uw conclusies. Conclusies die ik dus niet gevraagd heb. En daarom zeg ik nu Panda dat de vrienden mekaar indekken en blijven indekken. Als U denkt dat mijn beweringen gratuit zijn dan is dat uw zaak maar ik weet dat ze niet gratuit zijn en voor mij volstaat dat. En ik kaats de bal terug Panda en beweer hier dan ook dat uw conclusies gratuit zijn. Ik had U dat reeds eerder moeten zeggen maar spijtig genoeg merk ik uw brouwsel nu pas. Ik had mij al voorgenomen de laatste dagen dit forum zoveel mogelijk links te laten liggen. En ik heb ook geschreven waarom. Ik bestatig van dag tot dag meer en meer dat op dit forum geen debat mogelijk is. En nu durft U zelfs beweren dat ik dat zou uitlokken omdat mijn inbrengen te vaag zouden zijn. Bedankt hoor. Alhoewel ik in het verleden op dit forum dikwijls heb moeten horen dat mijn bijdragen te langdradig waren. Maar goed. Ge zult uw opmerkingen Panda in de toekomst moeten maken aan anderen want ik ga hier verdwijnen zoals ik mij reeds voorgenomen had. Ik vermoed Panda dat het U niet zint dat ik het beschreven feit heb gepost in detail. De tweede dus al. Werden er hier op dit forum al meer details beschreven dus? Is het soms niet gestaafd geworden via de omschrijving dat Stedenbouw een bende is? Trouwens altijd geweest is en zal blijven. En nu vertrek ik hier met graagte. Ik heb al genoeg beleefd aan mijn klokkenluider spelen in het verleden. Ik moet het gevaar dus niet blijven opzoeken. En Panda, je draagt uw steentje bij tot staving van mijn zienswijze en besluit. Het loont niet meer de moeite om Vlamingen iets bij te brengen. Ten gepasten tijde kruipt iedereen onder zijn steen en roept van daaruit "vuur!" naar al degenen die op de barricaden staan. Maar..... dezen die van de barricaden worden geschoten laten ze wel graag ter plaatse rotten. Onder die steen uitkomen is te gevaarlijk. En dat ..... had ik vroeger moeten weten. Salut dus aan allen. Van mij mag je gerust van dit land een verdere bende maken. Mijn verantwoordelijkheid niet meer. Ik ga definitief op rust. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik zie echter wel niet in, wat 'SDX' daarmee te maken heeft? Waar denkelijk bij U het schoentje knelt, ligt bij mijn schrijfmanier. U zult er moeten (of niet) aan wennen, want er is er geen andere. Op dat vlak, gelijken wij op elkaar. Citaat:
Waarschijnlijk zoals het er bij het 'Blok' sinds de jaren 198x aan toe gaat. De absolute intuïtie in zich hebben, dat door de ontsporende houding van iemand of een groep, iets ergs zou kunnen gaan gebeuren. Vandaag de dag zijn wij al zover, dat stilaan de scherpste politieke dwarsliggers, de pertinentie van de 'islam' bestrijdenden, beginnen in te zien. Het 'N-va' , zou zich in het nauw gedreven kunnen voelen, omdat de terugwinning van de overgestapte kiezers, wellicht voor heel wat gezichtsverlies zal gaan zorgen. - Misschien ooit moeten toegeven, dat men decennia lang, de situatie verkeerd heeft ingeschat! Citaat:
De antwoorden staan hier klaar en duidelijk gesuggereerd! Citaat:
![]() Citaat:
Ik benadruk bewust 'TROUW': U weet wel waarom! (of niet?) Over de 'moslim'haat en de beoordeling ervan, ben ik eigenlijk beter geplaatst, (ja ja:zeker weten!) . Kortom: Hetgeen zeker is, is dat ze hier zijn om ons: In eerste instantie =te verdrijven, vervolgens = te vervangen en als 'last but not least' te verdelgen. Dit laatste, is niet voor: direct, maar? Heeft men zich al eens, bij de 'N-va', de moeite getroost om in te schatten, hoeveel miserie en geweld er nog zal volgen, tot 'HET ISLAM MONSTER' ons op de knieën zal gedwongen hebben??? (zoiets is wel drie vraagtekens waart, nietwaar? ![]() Citaat:
Niemand of niets, zal er ooit in slagen zulks te doorbreken!!! Om er zich van te overtuigen, volstaat het: Even hoogte te nemen en het Westen Panoramisch te overlopen. Hetgeen direct opvalt, is het aantal Dorpen, zoals U ze beschrijft. Sommige grotere Dorpen, hebben zelfs TWEE KERKEN? en uiteraard, meerdere drankgelegenheden. In het verleden, heeft men al verscheidene keren het 'islammonster'dienen te verdrijven, Het best voorbeeld is nog: Karel Martel en de achtereenvolgende Kruistochten, waar lelijk huis werd gehouden met 'Moslim's overweldigend tuig!. Aanstalten maken over hetgeen in onze buurlanden gebeurt, bewust of onbewust er niet bij vertellen dat: Al de opgesomden, deel uitmaken van een echte band, bestaande uit de politieke leiders van de 'islambestrijdende' Europese rechtse partijen. Eindelijk, staan: de Franse 'FN', de Nederlandse 'PVV' en anderen, zoals het 'VLAAMS BELANG' op 'EU' niveau, niet meer van elkaar afgescheiden! Ze vormen een groep, die NU een waardige stem kan laten horen! Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Koen Metsu (N-VA) in Knack: 'Procedurefouten mogen nooit doorslaggevende factor zijn om criminele praktijken ongestraft te laten'
Een nieuwe dag, een nieuwe N-VA'er die een absurd voorstel doet. "Procedurefouten mogen echter nooit een doorslaggevende factor zijn om criminele praktijken ongestraft te laten." "Juridische fouten mogen nooit maar dan ook nooit de veiligheid van onze bevolking in het gedrang brengen." Uiteraard moeten (ernstige) procedurefouten wel een doorslaggevende factor zijn. Zo niet, kan de staat zomaar doen waar ze goesting in heeft. Dat moeten we te allen prijze vermijden. De laatste zin is een emotie die te begrijpen valt, maar die niet in beleid mag worden omgezet worden. Net zoals het maatschappelijk optimale aantal verkeersdoden niet nul is, is het maatschappelijk optimale aantal juridische fouten ook niet nul. De maatschappelijke kostprijs - uitgedrukt in vrijheid - zou te groot zijn om dat te realiseren.
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sluit de mensen maar op naar believen, om de mensen te beschermen, wat gaan we nu nog allemaal meemaken, preventieve opsluiting in concentratiekampen voor de vijanden van de N-VA en de Belgische staat?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 15 augustus 2016 om 14:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moet toch ergens 'n reden voor zijn. Ik besteed geen aandacht aan iets wat voor mij onbelangrijk, ongevaarlijk is.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie overdrijven daar zodanig in dat jullie jezelf ridiculiseren en ongeloofwaardig maken.
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het domste dat ze konden doen is t cordon. Als nu t VB aan de macht komt en de huilers brullen weer "wolf". Komt er niemand kijken en is niemand geinteresseerd. LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het gerecht niet in staat is van de procedure te volgen, dan scheelt er iets aan het gerecht eerder dan aan de procedure. Met verjaring heeft het niets te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar niet voor futiliteiten waar - in een volledig, onbetwistbaar dossier met zware bewijslast - een handtekening of een stempel ontbreekt. Zoeits mag niet lijden tot onmiddelijke invrijheidsstelling en het volledig overdoen van de zaak. Dat is een dure klucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Dubbel. Scheisse.
Laatst gewijzigd door Wapper : 15 augustus 2016 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Ik had in mijn eerdere post moeten vermelden: "indien er geen direct verband is tussen de vermeende fout en elementen in het dossier" Je maakt mij niet wijs dat de honderden handtekeningen parafen en stempels in een dossier allemaal essentieel zijn voor een korrekte rechtsgang. Handige dure advocaten vinden natuurlijk van wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen opsluiten zonder de procedure te volgen, zonder geldige reden, dat zijn geen futiliteiten he Wapper.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() En een niet ondertekend onderhoorverslag van een onderzoeksrechter waarin een verdachte de feiten bekent, dat verhoor heeft dan niet plaatsgevonden of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
edit: de zaak Aquino bvb. Iedereen wist dat dat gangsters waren. Laatst gewijzigd door Wapper : 15 augustus 2016 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar laat men mensen niet voor vrij.
![]() |
![]() |