![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Liever dat dan iemand die geen enkele schuld treft aan heel die zaak, en die nooit een ander land dan België gekend heeft uit te wijzen naar een land waar ze nog nooit geweest is. En nogmaals: België als land heeft hier ook zwaar gefaald. Die ouders dragen zeker en vast schuld aan heel die zaak, maar België ook door die zaak zo lang te laten aanslepen, of een systeem op te zetten waardoor dat kan. Het minste wat wij kunnen doen, MOETEN doen is een oplossing zoeken voor de enige onschuldige in deze zaak, en dat is dat meisje. Menselijkheid, verboden is dat volgens mij nog steeds niet.
Laatst gewijzigd door Scorpio : 31 augustus 2016 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar wel, die partijen die verantwoordelijk zijn voor dat laks bestuur zijn dan ook serieus afgestraft.
![]() |
#23 |
|
![]() Sossen logica: als de sossen de illegalen niet meer de hand boven het hoofd kunnen houden omdat ze uit de regering zijn geshot, moet de NVA het sossen beleid verderzetten.
Your logic does not resemble our earth logic.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Is het daar zo slecht voor de moment in Kosovo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) Waar heb ik gezegd dat men het 'sossenbeleid (1 woord!) moet voortzetten'? Juist ja: nergens. Ik roep juist op tot het aanpassen van de wetgeving om dit soort toestanden te voorkomen, en om uiteindelijk iedereen die hier schuld treft wel degelijk het land uit te zetten. Alleen roep ik op om dat te doen op een zodanige manier dat de onschuldige persoon in die affaire een uitweg heeft. Je kan lezen, dus weet je dat ik dat geschreven heb, maar ik begrijp dat het voor jou veel makkelijker is om dat gewoon te negeren. Het voorkomt immers dat je té hard moet nadenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Als dat meisje Grieks - Latijnse volgde of iets dergelijks zou ze een pleeggezin moeten krijgen voor 2 jaar daarna naar huis en terug komen met visum als student, "studeerde ze echter om gelnagels plaatsen of kapster, gewoon mee met den hoop naar huis dan dat kunnen ze ginder ook wel leren mijn gedacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() En voor miljoenen gelukzoekers en profiteurs is het blijkbaar geen probleem dat ze de taal niet spreken als ze hier heen komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Haar ouders worden uitgewezen, en zij moet mee. Als ze niet meewil kan ze toch gewoon zich laten ontvoogden? Maar daar gaat het niet om. Het volstaat niet dat ze hier blijft, haar ouders moeten ook hier kunnen blijven. Vandaar geen ontvoogding.
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Vreemd genoeg, als die naar hier komen zijn dat opeens heel toffe mensen. Het zal iets in het water zijn daar zeker.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theoke krijgt een proevertje van de voordelen van de multikul :
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...Francken.dhtml Het is u gegund Theo, het moet niet altijd het gepeupel zijn die het barbarisme door de strot krijgt geduwd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 2 september 2016 om 05:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Niets meer aan te doen ,, onbestuurbaar geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank zij die bedreigingen en de publicatie ervan in alle gazetten, ziet gans Vlaanderen nu dat Theo alweer gelijk had om die familie uit te wijzen.
De kassa van het kiesstelsel rinkelt alweer in Vlaams-Brabant. Zelfs al kan ik er helemaal niet mee lachen dat sommigen daar de draak mee steken: iemands kinderen bedreigen, daar lach je nooit mee. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik hier ergens ten forumvelde al schreef zit er in dit 'zaakje' een enorme fout.
Iemand hij/zij heeft zijn/haar werk niet gedaan en een dossier 16 jaar laten aanslepen. Niet dat ik een groot fan ben van Francken maar doodsbedreigingen aan zijn adres sturen is er wel zwaar over. Die hele familie had na 14 dagen al moeten uitgewezen zijn, niet na 16 jaar. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ik snap niet dat het zo moeilijk is mensen uit te wijzen? Die Kameroen maakt een scene op het vliegtuig en kan blijven. Meisje duikt onder, familie kan blijven. Maakt het bont en stuurt doodsbedreigingen.
Niemand uiteindelijk uitgewezen en de zaken slepen aan, we gaan kei traag vooruit terwijl we in snelvaart overspoeld worden met migranten. ACTIE? Laatst gewijzigd door Peche : 2 september 2016 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door onbeschaafden die je beschaving bedreigen te weren ben je niet beschaafd? Europa moet nu de handen in elkaar slaan en een massa operatie starten. Calais en onze Vlaamse kust dienen opgekuist te worden. We hebben een leger, we hebben een ordehandhaving, we hebben vliegtuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politici doen dat uiteraard niet. En de ietwat jongere autochtone garde is constant stoned.
Dat weet je toch?