![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#801 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hebt trouwens geen afschaffing nodig om de boerka strafbaar te maken: we hebben daar al een wet over die stipuleert dat het gezicht vrijgelaten moet worden. En onverdoofd slachten? Heel eenvoudig: de desbetreffende wet ietsje bijwerken en het is geklaard. Nergens hoef je aan het grondrecht van de godsdienstvrijheid te raken. |
|
|
|
|
|
|
#802 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als een moslim op dit forum zou oproepen tot genocide, krijgt hij ook banpunten. |
|
|
|
|
|
|
#803 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Bvb, de vrijheid van meningsuiting, die wordt constant misbruikt. Maar ... niemand wil die afschaffen, en ik ZEKER niet. Het nut van die vrijheid overvleugelt met gemak het onnut van de misbruiken. Maar ik zie dat niet met godsdienstvrijheid. |
|
|
|
|
|
|
#804 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#805 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Death to jews, behead those who insult islam, etc" Dan heb ik ook beelden gezien van moslima's die Israël uitmaakten tot ze er een flashbang tussen smeten. Dan vloeide hun traantjes rap. En zo moet het, belaag hen waar gij hen ook treft en toon geen genade. Als zij met duizenden op straat komen voor een cartoon zou dat de ordehandhaving net gemakkelijker moeten maken. Maar ze stonden erbij en keken er naar. |
|
|
|
|
|
|
#806 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tot daar ook hier uw argument. |
|
|
|
|
|
|
#807 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En? Wat heeft dat te maken met het forumreglement en het feit dat u hier banpunten oploopt?
|
|
|
|
|
|
#808 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En net daarom moet de staat haarzelf anti religieus opstellen. Door de moslim zijn vrijheid te gunnen verdwijnt ons straatbeeld. Door de moslim zijn religie te onderhouden radicaliseren jongeren, door halal op school te serveren geven wij onze eigen jeugd een verkeerd signaal mee. Het beperkt heel onze samenleving. Wij hebben wetten democratisch verkozen en wij willen dat ze consequent uitgedragen worden. De godsdienstvrijheid maakt uitzonderingen en daarom word ik gediscrimineerd. Dat beperkt mijn vrijheid. |
|
|
|
|
|
|
#809 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En hoe ziet u dan het ouderlijk gezag over kinderen? Blijkbaar wilt u daar ook in knippen: de staat zal volgens u moeten optreden binnen het huisgezin en bepalen wat ouders aan waardenoverdracht mogen doen en wat niet. Noord-Korea is niet ver om de hoek. |
|
|
|
|
|
|
#810 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vraag mij alleen af, waarom mogen moslims het zo bont maken, zonder dat de ordehandhaving ingrijpt maar kloten ze wel eigen volk voor iedere scheet? Net zoals die kerel dat vroegtijdig stierf in Marokko, de racistische reacties kregen met naam en voornaam de hoofdpagina. Maar toen een jood neergeschoten werd in het Antwerpse en moslims met 100x meer deze actie verheerlijkten zagen we daar niets van. Geen naam en voornaam in de pers. Ze trekken hen voor op ons en dat moet stoppen. Mijn vrijheid eindigt waar de moslim aankomt. |
|
|
|
|
|
|
#811 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U denkt dat de islam verbieden er toe zal leiden dat er geen geradicaliseerde jongeren meer rondlopen? Dan moet u compleet wereldvreemd zijn en ook een enorm gemis hebben van de geschiedenis. |
|
|
|
|
|
|
#812 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Juist niet, u wordt helemaal niet gediscrimineerd door de godsdienstvrijheid. Wel zorgen de uitzonderingen voor een ander verhaal. Bijgevolg, schaf de uitzonderingen af.
|
|
|
|
|
|
#813 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#814 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar de godsdienstvrijheid beperkt mijn vrijheid. Ik wil een seculier Europa waar religie geen invloed meer uitoefent op school en andere instanties. Bepaalde religies pleiten naar mijn dood, maar dat is ok voor U? Daar moet men maar vrij in zijn dat luidop op straat te kelen? Neen JVDB. Er is geen godsdienstvrijheid in dit land, ze kan niet eens deftig haar eigen normen en waarden uitdragen zonder een bende gelovige allah uhakbars die constant in discussie gaan en het voor zich anders willen. Dat ze dan terug in hun zandbak gaan spelen he? Dit is een moderne maatschappij en die achterlijkheid mag eens stoppen.² |
|
|
|
|
|
|
#815 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kom, stop eens met die wollige praat en leg bewijzen op tafel. |
|
|
|
|
|
|
#816 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#817 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Op welke manier wordt dat gecompenseerd? Deze niet Westerse allochtonen zijn oververtegenwoordigd in de uitkeringsafhankelijkheid en sociale huisvesting. Hoe worden zij gemotiveerd zich aan te passen en integreren, als zij godsdienstvrijheid genieten en hun geloof predikt geen ongelovigen, christenen en joden als vriend op te nemen? Wat komen zij hier dan eigenlijk zoeken? U bent toch niet blind voor het feit dat dit een pertinente invasie is? Schaf de godsdienstvrijheid af en het is ineens opgelost. De meerderheid wenst een seculier republiek met referenda. Wij zouden de godsdienstvrijheid er in een knip uitstemmen, maak geen vergissing. |
|
|
|
|
|
|
#818 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#819 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#820 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een gelovige heeft een instelling om zijn religie te praktiseren, ik niet. Een gelovige heeft religie op scholen, mijn religie kwam niet aan bod. Als ik een aanvraag zou doen voor mijn religie zal dat pertinent geweigerd worden. Ik word tot op vandaag negatief gediscrimineerd op de sociale huisvesting tegenover allahtonen. Eigen volk verhuisd men zelf naar kleinere studio's om de jihadist op te vangen. Maar laat me er een nachtje over slapen en ik zal U vast meer kunnen meedelen. |
|
|
|
|