![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij misschien je geheugen in je scrotum zitten en heb je er een stamp tegen gekregen ? Hierzie de link: http://www.knack.be/nieuws/belgie/to...al-435295.html .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ai, dat moet zeer gedaan hebben!
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Toen ik na hem geraakt te hebben, mijn voet terug op de grond zette, mijnen enkel verstuikt. Begod.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij telkens weer opvalt is de kritiek van pandareus op de dubbelhartige houding van De Wever maar nooit één woord van kritiek op de dubbelhartige, arrogante en alles behalve solidaire houding van de Franstaligen.
Typisch Belgisch. Typisch BUB.
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet dat het zal opvallen. Je had al een vergrootglas nodig om het terug te vinden.
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pandareus heeft dat probleem opgelost door zijn grote liefde te ruilen voor de meest belgicistische partij die er bestaat: de liberalen.
Zijn grote frustratie is dat zijn grote liefde werd geruild voor een Vlaams-nationalistische partij. Nationalisme is OK zolang het Belgisch is.
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
www.standaard.be/cnt/gm117ru8c Laatst gewijzigd door dalibor : 11 september 2016 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dat "patriottisme" betreft, hetgeen N-VA voorstelt heeft met "patriottisme" geen moer uitstaans. Het gaat er gewoon om de veiligheid te verzekeren door moslim-geradicaliseerden een lengte voor te zijn. Er is hier geen sprake van dat DE burgerrechten opgeschort worden. Het komt er gewoon op aan sneller te kunnen handelen. In ieder geval een heel stuk sneller dan het Belgisch gerecht dat wellicht het traagste en het meest lethargische in gans Europa is. Bovendien heeft De Wever bij herhaling gezegd dat het helemaal niet "te nemen of te laten" is. Nogmaals: u weet dat ook wel. Maar ja, als het met N-VA of met De Wever te maken heeft wil links wil kost wat kost met stront gooien, nietwaar?
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=dalibor;8231255]Helaas, pindakaas. Trek uw scrotummaar over uw hoofd. Volharden in de vergissing is ook zoiets Schoofs. Is het de oude dag, of toch slechte wil van een partijslaaf, Tobback zegt in het interview dat je aanhaalt niks over verkozen raken.
www.standaard.be/cnt/gm117ru8c Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het lijkt me nogal duidelijk dat Tobback junior met een verkiezingsei zit zo groot als een dinosaurusei.
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wijdt er, gelukkig, niet elke dag één of meer topics aan, maar voor de rest verschilt zijn dada niet van dat van demonen. ![]()
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dalibor, kijk liever eens naar de link die JIJ ZELF gaf in post 167 en post 170 in plaats van mij uit te schelden.
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want dit interview is niet wat de meeste mensen is bijgebleven, dat over die pensioenen wel. Laatst gewijzigd door stuyckp : 11 september 2016 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 11 september 2016 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar kan ik jouw reacties vinden over wat er het voorbije jaar in Hasselt gebeurde?
En ik bedoel niet alleen de Claes-vetzakkerij meer ook de zelfmoord van Stevaert. Wie niks doet kan niks verkeerd doen.
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook oVLD is een heel koene minnaar als ik afga op het debat in de 7e dag deze morgen. Dat vrouwmens bleef maar doorzagen over "fundamentele vrijheden en rechten". Men doet het voorkomen alsof volgens de N-VA-nota een of andere potentaat even de noodtoestand kan afkondigen, waarna willekeurige arrestaties volgen. Zie Turkije - dat notabene aangehaald werd als argument contra N-VA. Van hypocrisie gesproken. Dat is hier helemaal niet het geval: er moet een aanleiding zijn, en de beslissing ligt bij de Veiligheidsraad. Ik heb de indruk dat de N-VA een zodanig onderbouwd en constructief voorstel gedaan heeft, dat in de andere partijcenakels gevloekt werd: "Dedju, waarom zijn wij niet op dat idee gekomen??!!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het maakt allemaal geen donder uit.
De N-VA maakt gewoon krek hetzelfde mee met zijn voorstellen als het VB met de hare. De voorstellen van de N-VA maken geen kans omdat ze niet deugen maar omdat ze van de N-VA komen. Zoals ik meer dan eens voorspelde.
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over Stevaert zal u berichten van mij vinden waarin ik aangeef dat ik hem niet moest. Teveel machtspoliticus, te weinig inhoud, met name door zijn afserveren van Frank Vandenbroucke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar vind ik één woord van kritiek op de Hasseltse Clazen?
![]() |