Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 januari 2016, 19:00   #301
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Zucht... dat de moderator maar een slotje op de thread zet.

Veel meer dan valse filmpjes, beledigingen jegens kritisch vrijdenken, en racistische praat is hier niet te lezen. Zodadelijk zijn zelfs de spot-cartoons echte "filmfragmenten"...

Bedankt, Mylai, voor uw kritische & opmerkzame geest.

Laatst gewijzigd door Raven : 13 januari 2016 om 19:05.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 19:08   #302
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Zucht... dat de moderator maar een slotje op de thread zet.

Veel meer dan valse filmpjes, beledigingen jegens kritisch vrijdenken, en racistische praat is hier niet te lezen. Zodadelijk zijn zelfs de spot-cartoons echte "filmfragmenten"...

Bedankt, Mylai, voor uw kritische & opmerkzame geest.
Inderdaad. De titel alleen al is racistisch. Hoe durft men zoiets te schrijven.
Oud 13 januari 2016, 19:52   #303
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
By the way, vreemde manier van discussiëren hier op het forum. Iedereen wordt in hokjes gedouwd, sossen, extreem-rechts, moslims, etc... Bij de minste geringste discussie wordt het hokje waar iemand zich volgens anderen in bevind erbij gehaald. Schiet lekker op.
Dat komt dan ook omdat het verdeel/heers principe nog altijd werkt, bijna niemand stelt zich de juiste vraag... Cui Bono?
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 21:14   #304
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mylai Bekijk bericht
Heb je misschien ook een filmpje over Keulen? Er zijn honderden aangiftes gedaan en honderden van die nare moslims zouden als wilde beesten tekeer zijn gegaan. Dat is toch wel gefilmd?
In marxistische denkbeelden over Multi-Utopia, is de islam zaligmakend en bestaan er geen camera’s…

Zelfs al was er geen seconde van gefilmd, denk je nu echt dat 500+ klachten van vrouwen, in Keulen alleen al, zomaar uit de lucht zijn komen vallen ?
En dat die onderling eerst hebben afgesproken, om tegen de flikken te zeggen dat het allemaal om Noord-Afrikanen en Arabieren gaat ?
Maw, dat het volgens jou relativeringspoging allemaal wat ‘overroepen’ is ?

Of bedoel je dat die vrouwen overdrijven/liegen over wat hen overkomen is ?
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 23:06   #305
Mylai
Vreemdeling

Mylai's schermafbeelding

Standaard

Raven, dank voor uw compliment!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
In marxistische denkbeelden over Multi-Utopia, is de islam zaligmakend en bestaan er geen camera’s…

Zelfs al was er geen seconde van gefilmd, denk je nu echt dat 500+ klachten van vrouwen, in Keulen alleen al, zomaar uit de lucht zijn komen vallen ?
En dat die onderling eerst hebben afgesproken, om tegen de flikken te zeggen dat het allemaal om Noord-Afrikanen en Arabieren gaat ?
Maw, dat het volgens jou relativeringspoging allemaal wat ‘overroepen’ is ?

Of bedoel je dat die vrouwen overdrijven/liegen over wat hen overkomen is ?
Ik vraag me alleen af waarom het blijkbaar nodig is om filmpjes uit Egypte zodanig te presenteren waardoor veel mensen geloven dat deze over Keulen gaan. Ik vraag me ook af waarom menigeen hier op het forum het blijkbaar geen ene zier interesseert of de informatie die ze voorgeschoteld krijgen wel correct is. Zelfs niet als ik er op wijs dat sommige informatie die ze tot nu toe hebben totaal niet deugt.

En ik vraag me ook af waarom er geen filmpjes uit Keulen beschikbaar zijn. Ook van de andere plaatsen waar het blijkbaar ernstig ontspoord is op oudejaarsavond is volgens mij op dit moment geen materiaal beschikbaar. Ik sta daar van te kijken.
Stel jij jezelf die vragen niet dan, Diego?

Op die 500+ aangiftes heb ik geen zicht, dus daar kan ik moeilijk over oordelen. Het is een flink aantal. Meer kan ik er niet over zeggen, althans niet op dit moment.
Mylai is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 00:05   #306
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Raven, dank voor uw compliment!

Ik vraag me alleen af waarom het blijkbaar nodig is om filmpjes uit Egypte zodanig te presenteren waardoor veel mensen geloven dat deze over Keulen gaan. Ik vraag me ook af waarom menigeen hier op het forum het blijkbaar geen ene zier interesseert of de informatie die ze voorgeschoteld krijgen wel correct is. Zelfs niet als ik er op wijs dat sommige informatie die ze tot nu toe hebben totaal niet deugt.

En ik vraag me ook af waarom er geen filmpjes uit Keulen beschikbaar zijn. Ook van de andere plaatsen waar het blijkbaar ernstig ontspoord is op oudejaarsavond is volgens mij op dit moment geen materiaal beschikbaar. Ik sta daar van te kijken.

Op die 500+ aangiftes heb ik geen zicht, dus daar kan ik moeilijk over oordelen. Het is een flink aantal. Meer kan ik er niet over zeggen, althans niet op dit moment.
Over wat Dutroux gedaan heeft heb ik ook nog geen filmpjes gezien. Dan is het ook niet gebeurd? Waarom zit deze onschuldige man dan in de gevangenis? Laat die man vrij!

Laatst gewijzigd door fallen_angel : 14 januari 2016 om 00:06.
fallen_angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 01:49   #307
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vraag me alleen af waarom het blijkbaar nodig is om filmpjes uit Egypte zodanig te presenteren waardoor veel mensen geloven dat deze over Keulen gaan.
In �*lle moslimlanden kunnen vrouwen daar collectief van meespreken, moslima of niet.
Als er video’s van Egypte tussen zitten, dan is dat om te illustreren dat dat fenomeen daar enkele jaren geleden reeds duidelijk kon worden waargenomen.
Rechtstreekse getuigenissen van vrouwen genoeg daarover op internet.
Elke video en getuigenis over Keulen ea steden in Europa, al dan niet zo massaal als in Keulen, voldeed aan de beschrijving van dat collectieve verkrachtingsfenomeen in Egypte.

En voor de minder naïeven onder ons, dit fenomeen bestaat al j�*ren in de Europese steden, zij het steeds politiek-correct weggemoffeld als ‘fait divers in een vredevol cultureel verschijnsel’.
Citaat:
Ik vraag me ook af waarom menigeen hier op het forum het blijkbaar geen ene zier interesseert of de informatie die ze voorgeschoteld krijgen wel correct is. Zelfs niet als ik er op wijs dat sommige informatie die ze tot nu toe hebben totaal niet deugt.
Zijn honderden politieverslagen uit verschillende landen waar dat fenomeen toesloeg, dan niet correct volgens jou ?

Je zult wsl ook wel op de hoogte zijn van het feit, dat veel verkrachtte of gemolesteerde vrouwen zelfs geen klacht indienen, zij het voor verschillende redenen, maar het geeft wel aan dat de huidige cijfers, ondanks hun reeds indrukwekkende aantal, slechts het spreekwoordelijke topje zijn van een veel grotere omvang, dan ons door de overheden tot nog toe wordt voorgehouden.
Citaat:
Ga jij als native white boy wat van dichtbij gaan staan filmen, hoe honderden dronken en agressieve vreemdelingen met vuurwerk rondsmijten en voorbijgangers staan te molesteren ?
Enig idee hoe zoiets meestal evolueert en wat je reactie dan zal zijn, zeker als uw knappe madam bij u is ?
En dat ge dan niet voos moet staan kijken, als ge daar helemaal niks van hebt kunnen filmen ?

Stel jij je nooit geen vragen bij zo’n situatie, Mylai ?

Trouwens, ik denk dat er door veel meer mensen iets is opgenomen, maar het nog niet online hebben gezet, dat kan ook, ntl.
Het zou de uploader zelfs ‘politiek-correcte’ problemen kunnen opleveren, als ‘m bekend wordt en gezien Facebook alle moslimkritische pages snel verwijderd, de kritische accounts inbegrepen, dan moet je daar echt geen gelauwerde raketgeleerde voor zijn, om door te hebben dat er veel meer aan de hand is, dan wat jij meent te vermoeden.
Citaat:
Neem anders ’s contact op met eender welk Keuls politiebureau, die gaan je daar vast mee kunnen helpen.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 10:22   #308
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Zoals het steeds niet vermelden van de identiteit van daders als de daders vreemdelingen zijn. Op de VRT een opsporing verzocht over een overval van juli 2015 waarbij de dader weeral van Noord-Afrikaanse oorsprong is.
Maar als er iets gebeurd en de dader is een autochtone Belg dan staan de initialen en de woonplaats in de krant.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 21:46   #309
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard VVD-er Joritsma geeft media de schuld van de ophef.

http://www.nu.nl/politiek/4198864/jo...evoelens.html#

Joritsma vindt dat de media de zaak opblazen. Ze is zelf veel lastiggevallen door Nederlandse mannen en heeft toen haar gedrag aangepast. Ze vermeed zulke contacten en ging gezellig uit in homobars. Wat er in Keulen gebeurde was helemaal niet zo bijzonder
VVD-coryfee Annemarie Jorritsma vindt dat de media en de politiek de angstgevoelens in de samenleving te veel voeden. Het breed uitmeten van incidenten maakt mensen heel onzeker.
Jorritsma deed de uitlatingen zaterdagmiddag in het Radio 1-programma Kamerbreed.

"Als ik bijvoorbeeld zie wat er gebeurt rond Keulen, dan is de vraag: is het allemaal zo groot? En is het zo anders dan dat het was? Het lijkt alsof de hele wereld veranderd is, en daar spelen de politiek en de journalistiek een rol in. Elk klein dingetje is en blijft groot, en dat maakt mensen onzeker."
Het is ontroerend hoe nu de verliezers hun beleid verdedigen met dubbeldikke lulkoek.
Rutte blundert eveneens. De afrekening volgt snel.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 22:22   #310
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
http://www.nu.nl/politiek/4198864/jo...evoelens.html#

Joritsma vindt dat de media de zaak opblazen. Ze is zelf veel lastiggevallen door Nederlandse mannen en heeft toen haar gedrag aangepast. Ze vermeed zulke contacten en ging gezellig uit in homobars. Wat er in Keulen gebeurde was helemaal niet zo bijzonder
VVD-coryfee Annemarie Jorritsma vindt dat de media en de politiek de angstgevoelens in de samenleving te veel voeden. Het breed uitmeten van incidenten maakt mensen heel onzeker.
Jorritsma deed de uitlatingen zaterdagmiddag in het Radio 1-programma Kamerbreed.

"Als ik bijvoorbeeld zie wat er gebeurt rond Keulen, dan is de vraag: is het allemaal zo groot? En is het zo anders dan dat het was? Het lijkt alsof de hele wereld veranderd is, en daar spelen de politiek en de journalistiek een rol in. Elk klein dingetje is en blijft groot, en dat maakt mensen onzeker."
Het is ontroerend hoe nu de verliezers hun beleid verdedigen met dubbeldikke lulkoek.
Rutte blundert eveneens. De afrekening volgt snel.
Annemarie Jorritsma die door om 't even welke man wordt lastig gevallen en daarom moet uitgaan in homobars?
Geloofwaardig much!

De homo's rennen gillend weg en...

...ondertussen heeft Annemarie alweer gezorgd voor zoveel procentjes minder voor haar VVD en zoveel meer voor de blonde satan Geert.

Meer ... meer ... meer Mevr J.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 00:31   #311
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Annemarie Jorritsma die door om 't even welke man wordt lastig gevallen en daarom moet uitgaan in homobars?
Geloofwaardig much!

De homo's rennen gillend weg en...

...ondertussen heeft Annemarie alweer gezorgd voor zoveel procentjes minder voor haar VVD en zoveel meer voor de blonde satan Geert.

Meer ... meer ... meer Mevr J.
Ze doet me denken aan een oude vrouw die door een jonge kerel op een fiets berooft werd van haar handtas,

" Hela hela", riep de vrouw haar belager na," En verkrachten is er niet meer bij zeker?"

Wel dat lelijk schepsel hoopt waarschijnlijk om zelf nog eens lastig gevallen te worden door wat jonge binken, al was het alleen maar om haar ego gestreeld te voelen.

Als die wil te weten komen hoe lelijke kinderen gemaakt worden, hoeft ze het enkel maar aan haar vader te vragen. In ieder geval heeft ze een kop om matrakken op te roderen.

Laatst gewijzigd door Garry : 17 januari 2016 om 00:34.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2016, 13:38   #312
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

http://m.bild.de/regional/duesseldor...ildMobile.html

30 verdachten. Geen Syriërs. Wat zeker geen geruststelling is.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2016, 13:53   #313
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amybugbee8 Bekijk bericht
I'm new to this site. I'm being an active participant, because i know how informative you are..... Thank you for accepting my request.
Hahaha je gaat hier veel bijleren.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2016, 14:11   #314
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Hahaha je gaat hier veel bijleren.
Denk je dat het een AI robot is?

Website
Oud 29 januari 2016, 14:32   #315
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

http://www.nu.nl/buitenland/4206080/...-carnaval.html

IK zou liever burgermilities zien.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 15:31   #316
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Women disgusted by Muslim migrants in Germany
https://www.youtube.com/watch?v=6NVUKrJHml8
Oud 16 februari 2016, 08:07   #317
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Vorige week hadden ze heugelijk nieuws in het VRT pro-multiculjournaal:

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2570244

"Er zijn geen vluchtelingen betrokken bij de aanrandingen in Keulen..."

Vandaag terug naar af:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160216_02130728#

Benieuwd of ze dit nieuws ook zo heugelijk zullen vinden op het VRT pro-multiculjournaal.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2016, 00:49   #318
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Eigenaardig dat de Duitsers hun verhaal zo zouden veranderen. Dient onderzocht.

Website
Oud 15 september 2016, 23:55   #319
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

't Gemeentebestuur van Keulen heeft 'n geniaal plan bedacht om herhaling van de massa aanrandingen van vrouwen/meisjes tegen te gaan.
Politiek correct noemen zij 't "Om te voorkomen dat mensen zich misdragen".

Schuttingen rond Dom met Oud en Nieuw moeten ‘Keulen-2’ voorkomen
Citaat:
Het gemeentebestuur van Keulen presenteerde woensdag nieuwe plannen om te voorkomen dat het bij de komende jaarwisseling zo misgaat als afgelopen Oud en Nieuw, toen honderden vrouwen werden beroofd en aangerand. Onder meer schuttingen rondom het beroemde Domplein in de stad moet voorkomen dat mensen zich misdragen.

De nieuwe veiligheidsmaatregelen werden aangekondigd door de Keulse burgemeester Henriëtte Reker, meldt de Kölner Stadt-Anzeiger.
Strak plan Henriëtte, ècht wel.
D�*t, samen met die armlengte afstand houden, je moet 't maar verzonnen krijgen.

Laatst gewijzigd door SDX : 15 september 2016 om 23:56.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 13:43   #320
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
't Gemeentebestuur van Keulen heeft 'n geniaal plan bedacht om herhaling van de massa aanrandingen van vrouwen/meisjes tegen te gaan.
Politiek correct noemen zij 't "Om te voorkomen dat mensen zich misdragen".

Schuttingen rond Dom met Oud en Nieuw moeten ‘Keulen-2’ voorkomen

Strak plan Henriëtte, ècht wel.
D�*t, samen met die armlengte afstand houden, je moet 't maar verzonnen krijgen.
Is dat mens nu helem�*�*l naïef ???

Laatst gewijzigd door Boduo : 17 september 2016 om 13:43.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be