![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De volledige onafhankelijkheid? Gaat u daarvoor een revolutie ontketenen? Heeft u een plan klaar? Of staat u gewoon te roepen zoals het VB altijd al gedaan heeft en altijd zal doen? |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of het moet zo zijn dat aanhangers van de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie een "ander" betekenis hebben voor confederalisme ! |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Banneling
|
Citaat:
je argument was iets in de aard van Henri heeft ooit iets beweerd, Anna beweert nu iets wat in dezelfde lijn gaat, dus kan het niet waar zijn ... sta me toe zo'n gedachtegang te belachelijk te vinden om verder op in te gaan. prettige dag nog. |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Europees Commissaris
|
Wat krijgen we nu? Eén van de intelligentste nationalisten die ik erg waardeerde laat het ook afweten. Ook jij, brutus. D�*t had ik niet verwacht.
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Banneling
|
Citaat:
BDW heeft Vuye en Wouters niet alleen uit de partijraad geweerd hé hij heeft en passant het Objectief V afgevoerd. Laatst gewijzigd door Anna List : 20 september 2016 om 08:59. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Europees Commissaris
|
Zw�*�*�*ns naa nie hè. Je kon het bij het interview van BDW van VTM op de Havenrun zelf horen: "Als de kiezer MIJ helpt, zal die staatshervorming er komen". Niet 'ons', niet 'de partij', wel MIJ. De Wever is god in het diepst van zijn gedachten.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En misschien hebben ze een punt?
|
|
|
|
#137 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
²
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#138 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat een variante op: zeg maar gij want ik heb een hekel aan U?
|
|
|
#139 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat klopt niet. De conditio sine qua non was dat Bart De Wever premier werd. Deze weigerde echter en zo in de regering Charles Michel zonder enig noemenswaardig regeerakkoord van start gegaan.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|