![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De leugen zit nu eenmaal in politiekers. Zoals in de ex-voorzitter van het Vlaams Belang Frank Vanhecke. Die staalhard loog en bleef liegen dat hij een verhouding had met MRM. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 september 2016 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Hela daar staan de sossen voor; allemaal in de hangmat en enkel economie in staatshanden (daar kan er veel bekokstoofd worden en daar kan er veel geld in de handjes van enkel de vrienden blijven hangen)... Dood aan de vrije ondernemers en andere vrije-, geen staats-, broodverschaffers door werk voor de arbeiders...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot daar het Vlaamse of moet ik zeggen Belgische journaille... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen om de Vlamingen en de legitieme Vlaamse eisen nog verder de dieperik in te duwen en te verkrachten krijgen ze nu ineens wel het volle woord van ons 'Vlaams' journaille... Dat en niets anders komt bij mij heel kwaadaardig over... Vlaanderen wordt op alle manieren slecht behandeld door la Belgique en ons Vlaams journaille zwijgt in alle talen en kijkt de andere kant uit, want het heropgevoed Vlaams volk mag het niet weten... Dat heropgevoed Vlaams volk wordt ook zo min als mogelijk ingelicht over wat het VVB, dat toch zichzelf als opdracht heeft gesteld de Vlaamse verzuchtingen kenbaar te maken, uitvoert en nu, nu het VVB misschien terecht opmerkingen heeft over het NVa en over BDW, nu mogen ze wel ineens voor het grote daglicht komen... Wat stel jij dan voor??? Dat NVa de Vlaamse kaart openlijk speelt en aan de zijlijn blijft staan, dus zichzelf in een cordon plaatst met het VB, en onze andere Vlaamse collaborateurs Vlaanderen verder laat uitverkopen aan la Belgique??? Dank zij het Vlaams Belgische journaille en die overlopers is Vlaanderen een gewillig lam dat geslachtofferd wordt op het altaar van de grote francofonie en hun enig doel is dat Vlaamse volk verder verdeeld en onmondig te houden en jullie spelen hun spel mee... Dat noem ik verraad aan het Vlaamse volk... Als er iets moet aangevallen worden in Vlaanderen, meer dan ooit en met alle middelen dan is het dat indoctrinatiefront dat het Vlaamse journaille is... Zonder echte persvrijheid geen democratie en in la Belgique geen Vlaamse ontvoogding, in tegendeel. Laatst gewijzigd door marie daenen : 20 september 2016 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik moet u voor éénmaal gelijk geven; vooral als je weet dat het Vlaamse journaille toch maar kenbaar maakt van al wat je zegt dat wat in hun eigen anti-Vlaamse kraam past en er zelfs totaal niet voor terugschrikt om je woorden te verdraaien of, totaal niet ter zake doende items, eruit te vergroten om de Vlaamse bevolking vooral verder te verdelen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar....waar hoort "doorbraak" dan bij ? Of is het volgens jou de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie tegen de rest van de wereld ? http://doorbraak.be/nl/nieuws/we-vrezen-niets Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 20 september 2016 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of misschien heeft hij zich gewoon slecht uitgedrukt (in welke taal heeft Dewever het interview gegeven), dat kan ook. Feit is, het zullen niet zijn beste dagen zijn... Dat overkomt iedereen wel eens, zelfs de Grote Leider.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik val een beetje van mijn stoel. Zelfs op dit forum zijn er blijkbaar nog mensen die denken dat oppositiepartijen hun wilde en wereldvreemde beloften gaan waarmaken eens ze aan de macht zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al deze zogenaamde kritiek op de nva is dikke bla bla.
Dikke bla bla omdat men de zaken zeer handig maar wel dik verkeerd voorstelt. Je zou me nu kunnen vragen of ik dan punt per punt wel eens zou repliceren. Wel, daar heb ik tijd noch goesting voor om dit hier en nu op een rijtje te zetten. Daarom slechts één samenvatting: het zou met Di Rupo II een echte catastrofe geworden zijn, en tenminste nu zitten we op weg naar een verbetering, wag van de archi slechte toestand waarin we nu zitten; weg van de Griekse dreiging. Zelfs op communautair vlak heeft het er nooit zo goed uit gezien als nu. Vroeger zegden alle oude machtspartijen droogjes 'njet" en nu staat er droogjes iets in het regeerakkoord. Maar ok, we zitten nu gelijk Van Biesen die heel de linkse kerk over zich kreeg ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg het knuppel maar eens goed hoor Marie ! mee spelen met zij die het vlaamse volk verdelen en onmondig houden, da kan ni hé ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |