![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kortom, de N-VA is overduidelijk een door en door belgicistische partij geworden voor wie de macht veel belangrijker is geworden dan de helderheid van haar partijstreven. Fijn dat u het zelf toegeeft. |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat hadden ze op voorhand ook gezegd. Vergeten?
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 september 2016 om 21:07. |
|
|
|
|
|
#263 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Door het overmatig lezen van de VB partijretoriek schijnt de realiteit van de politieke krachtsverhoudingen in dit land u totaal te ontgaan. Of gaat het VB de onafhankelijkheid afdwingen met een nieuwe Slag der Gulden Sporen? Heb ik iets gemist in het partijprogramma? Laatst gewijzigd door Wapper : 20 september 2016 om 21:12. |
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar daarmee is dan ook alles gezegd. |
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijkbaar irriteert het helder en duidelijk discours van het Vlaams Belang. Niet echt verwonderlijk als je dat naast het gewauwel en gedraai van de N-VA legt. |
|
|
|
|
|
|
#268 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geef commentaar omdat u als trouwe VB-er en militant de indruk wil wekken dat het VB dé magische oplossing is. En dat is dus zeker niet het geval. Het VB is nog niet eens een begin van een oplossing. Het VB is gewoon ijle lucht. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 september 2016 om 21:40. |
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je ziet dat trouwens ook aan BdW hoe hij, met het Vlaams Belang in gedachten, blijkbaar rechtser uit de hoek wil komen. |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als buitenstaander van de wereld der vlaamsnationalisten vraag ik me oprecht af hoe één en ander zal uitpakken in de peilingen, en bij de verkiezingen. Al zijn die nog zeer ver.
Vraag me vooral af hoe de strategie om het vlaamsnationalisme in te ruilen voor een meer op law and order gericht profiel door N-VA zal aanslaan ter rechterzijde. Moeilijk te zeggen omdat het nationalisme een los van elke werkelijkheid bestaande factor is (maar afnemend in belang), en anderzijds het veiligheidsthema zonder twijfel aan belangstelling heeft gewonnen. |
|
|
|
|
|
#272 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Van de spitante discussies waar jij naar verwijst herinner ik me totaal niets. Van Sadie the Milf heb ik nog nooit gehoord. Een link heb je niet, zeker? Ik had wél al, zonder jouw hulp, de webstek gevonden waar jij nu naar verwijst. Die haalt echter evengoed haar mosterd bij het Pallieterke. Dit is het begin van het artikel, mét link: Citaat:
Ik zag graag enig bewijs dat Sanctorum de speechwriter was van Valkeniers, maar dat heb je ook niet, zeker? Jij neemt gewoon voor waar aan wat Apache insinueert, maar kan met NIETS, met niet één artikel, zelfs niet één citaat bewijzen dat "huurling" Sanctorum Morel beschadigde/kapot schreef. Ik weet zeker dat het enige dat klopt van de boer waarvan jij geen eieren lust de schuilnaam is waaronder Sanctorum destijds in Het Pallieterke schreef. Mij maakt geen kat wijs dat Sanctorum Morel in het Pallieterke beschadigde omdat ik zeker weet dat hij er bij Valkeniers op aandrong om Morel te steunen en Dewinter NIET te volgen. Sanctorum zal zeker "andere prominente VB-ers in het vizier" hebben genomen maar niet Morel. Uit de formulering in Apache kan die conclusie worden getrokken, maar er kan evengoed uit opgemaakt worden dat het "de andere prominente VB-ers" waren die Sanctorum viseerde. Je gaat mij toch niet proberen wijst te maken dat JIJ daar iets op tegen hebt?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 september 2016 om 22:12. |
||
|
|
|
|
|
#273 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heerlijk om die bende hypocrieten bezig te zien...
|
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Lijkt me wiedes.
|
|
|
|
#275 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eerst de sosjalisten die last hebben met hun Turken, dan racistische øVLD'ers, nu volksverlakkende NVA'ers, wat blijft er zoal over van integere politici?
Hahahaha
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
|
Gelooft u nu echt zelf dat de N-VA een door en door pro-Belgische partij geworden is?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
#277 | |
|
|
Citaat:
(Dromen blijft toegelaten - gelukkig maar) |
|
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De N-VA wil schijnbaar haar idealen verlaten. Enkel de macht telt nog. En van enig confederalisme is al zeker geen spoor te bekennen. |
|
|
|
|
|
|
#279 | |
|
|
Citaat:
De stijl is onmiskenbaar doelloos, goedkoop en lichtjes gezwollen. Doe vooral verder! |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Schepen
|
Ik zou mij een reden voor de blijkbaar natuurlijke afkeer van macht niet kunnen voorstellen ware het verhaaltje over maïs niet bijna logisch is gaan klinken godbetert. Ze moeten een eigen Klaagmuur pe. Uw enig argument om hier te zijn is dus eenheidsworst. Niet te verwarren met eendracht maakt macht. Figures. Dat is inderdaad principieel arm. Beetje kinderachtig niet?
oerbelg Laatst gewijzigd door Matonge : 21 september 2016 om 00:03. |
|
|
|