![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Duidelijke en klare taal, verder komt het niet, dat was dus ook niet mijn vraag, mijn vraag was gewoon, als Van Grieken aan zet zou komen (weinig waarschijnlijk) wat gaat hij dan doen?
|
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Veerle is een zeer bekwame vrouw, ze heeft alleen geen presence.
Als ik haar tegenkom dan denk ik dikwijls, meiske kleed u anders, doe uw haar anders en je hebt een heel ander voorkomen, ik begrijp Dirk niet dat hij dat niet ziet of er niets van zegt. |
|
|
|
|
|
#306 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vyue en Wouters hebben niets anders gedaan dan wat De Wever hen voordeed. Waarom mag dat niet? Omdat De Wever daar het alleenrecht op heeft? Mag dat deel N-VA-kiezers dat artikel 195 ter herziening vatbaar wil zien zodat er volgende legislatuur een staatshervorming op tafel k�*n komen niet weten wat er loos is? Dankzij Vuye zal ik niet meer van gedacht veranderen over mijn volgende stemkeuze. Je gelooft toch zelf niet dat ik de enige ben wiens stem de N-VA voorgoed kwijt is? De N-VA verliest niet alleen kiezers zoals ik. Ze zal eveneens een pak kiezers verliezen die op serieuze veranderingen hoopten, maar die zich nog zwaarder belast, en minder gesteund voelen dan onder Di Rupo.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 september 2016 om 07:01. |
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De vraag is wat de N-VA in een regering verloren heeft waar ze op voorhand van weet dat ze niets in te betekenen heeft. Hebben de partijslaafjes die dit verdedigen al enig idee met welke slogan de N-VA de volgende verkiezingen gaat winnen?
|
|
|
|
#313 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar ze mag niet wat De Wever zich wél permitteert: haar uitgesproken mening uitspreken.
|
|
|
#314 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor diegenen die te lam zijn om op een link te klikken zal ik het eenvoudig maken : Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 21 september 2016 om 07:43. |
||
|
|
|
|
|
#315 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#316 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen enkele partij laat toe dat eigen parlementsleden via de pers de voorzitter uitdagen door met een ultimatum te dreigen.
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#319 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#320 |
|
Banneling
|
blijft verder dromen reserve, verder dan de bank komt ge niet. het is over en out met uw partij, binnenkort kan de keizer terug 🍟 gaan eten en weer op zijn normale gewicht komen, als dat gebeurt is zijn zijn Armani pakken welkom in de kringloopwinkel.
|
|
|
|