![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn grootmoeder, waar ik een warme band mee had, heb ik lafhartig ontweken toen iedereen wist dat haar dood nakend was. Zij voelde het ook, maar niemand wilde haar de waarheid vertellen. Zo ging dat vroeger jaren. Ik heb haar en "bompa" drie maanden in huis gehaald omdat ze op die manier gemakkelijker in het ziekenhuis geraakte voor bestralingen, maar toen ze weer naar huis ging durfde ik haar niet meer opzoeken. De reden was dat ik van mezelf wist dat ik haar de waarheid zou vertellen als ze mij zou vragen of ze ging sterven. De klap die IK haar zou geven na alle cinema die er rond haar gespeeld werd kon ik niet aan. De Wever had geen problemen met over zijn vader te praten. Waar hij wél door geëmotioneerd raakte is door hetgeen hij zijn vader niet heeft kunnen zeggen.
![]() |
![]() |
#102 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is ook wel een beetje raar dat hij zegt het niet zo te hebben met het hedendaagse sentimentalisme en exhibitionisme maar dat hij dat net zelf een hele uitzending doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er deze keer een gevoelige snaar zou geraakt worden kon niemand, De Wever inclusief, voorspellen. Mijn eerste reactie op het tonen van zwakheid was trouwens dat daar niet alleen De Wever's vrij lang geleden overleden vader verantwoordelijk voor was, maar ook hetgeen hij zichzelf de voorbije week aandeed.
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De emotie die De Wever toonde omdat hij zijn vader niet vertelde wat hij hem nooit meer zal kunnen vertellen was geen cinema.
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee wat het was. Ik heb er totaal geen belangstelling voor. Vrouwen blijkbaar wel. U bevestigt gewoon wat ik stelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zal misschien wel zo zijn, maar het feit dat hij daar nu over begint kan de aandacht wel een beetje wegnemen van zijn falen deze week.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bert Anciaux achterna. How low can you go... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag jankt hij omdat hij niet langer "bemind" wordt door "de massa". http://bertanciaux.be/pers/ik-voel-m...door-de-massa/ De sukkel sterft vandaag een onmenselijke dood waar hij in zijn VU-tijd al dood ging: in het sterfhuis voor uitgerangeerde politici genaamd, de senaat. http://www.demorgen.be/plus/-ik-ga-d...1412192270728/
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit jouw mond klinkt dat niet bepaald geloofwaardig. Jij kan beter.
![]() |
#112 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alles wat De Wever doet is berekende tactiek:
- interview in L'Echo - nuancering desbetreffend interview na kritiek Vuye en Wouters - poging Vuye en Wouters aan boord te houden en ze te onderwerpen aan zijn regime - schade van opstappen Vuye Wouters beperken door open brief - schade van al het voorgaande en begrotingstekort proberen te beperken door de emotionele toer op te gaan
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fact: Bart Albert Liliane is de laatste dagen naar polderhoogte gezakt. Ik kan persoonlijk niet geloven dat zulk gedrag getuigt van politieke genialiteit. Die allerindividueelse expressie van die allerindividueelste emotie was tenen krullend. -Mijn gedacht, in alle neutraliteit.
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwijt De Wever wat ik vind dat hij verdient, maar ik word niet gedreven door hete haat. Door eigen ervaring wijs geworden wrijf ik De Wever zijn emotionele breakdown niet onder de neus. Ook kleine Poetinmannetjes hebben hun zwakheden.
Iedereen denkt/zegt daarover wat hij wil, maar de gedrevenheid door diepgaande haat die op dit forum tot uiting komt is vaker wel dan niet tenen krullend. Daar is niet eens één enkele uiting van menselijke kwetsbaarheid voor nodig.
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mens die soms ook emotioneel kan zijn, ik weet dat zoiets beter niet in de media zou komen, maar het is wat het is, hem daarop afrekenen is zelfs nog lager dan de polderhoogte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het opgeklopte interview waaruit door Jan, Pier en Polleke de verkeerde conclusies getrokken werden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt mensen die op zich niets hebben tegen het Vlaamse van de N-VA maar die dat totaal geen prioriteit vinden, ze gaan er niet voor strijden. Ze vinden dan wel het economische of het veiligheidsaspect wel iets om voor te strijden. Het moment dat de N-VA zegt "goh dat Vlaams-nationalistisch gedoe, dat hoeft niet meer voor ons", gaan die nog altijd op de N-VA stemmen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BDW had sowieso een emotionele week en hier had hij een moment waar hij zijn natuurlijk pantser van non-emotionaliteit eventjes liet vallen. Hij is en blijft een mens.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat De Wever momenteel niet zijn leukste dagen meemaakt, is geen reden om ook te vervallen in dergelijke komedie. Van De Wever is geweten dat hij een enorm wantrouwen heeft tgo de pers, ik geloof dan ook totaal niet dat een journalist hem ertoe kan brengen om zijn zieleroerselen in die mate naar boven te brengen op een publiek platform en dan -echt- te beginnen huilen. Daar is hij veel te afgemeten voor, om in zo een valstrik te lopen. |
|
![]() |
![]() |