![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kennen én respecteren jouw mening. Maar....als zelfs twee belgicistische politicologen daar vandaag openlijk anders over de denken, dan wordt het stilaan tijd om je aan de veranderende politieke realiteit aan te passen.
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sommigen zijn dan ook dermate lomp en/of van slechte wil, dat ze dat als racisme catalogeren.
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ten aanzien van welk ras ???
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaan er dan andere Waalse politici?
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de reden klopt die jij aanhaalt om het VB racistisch te noemen (de gemeenschappen tegen elkaar opzetten) dan maak zelfs jij je schuldig aan "racisme". Het gaat dan wel om een "engere" gemeenschap (een anti-VB-er versus pro-VB-ers) maar hoe je het ook draait of keert: uitsluiting en discriminatie = racisme. Het cordon sanitaire berust op zowel uitsluiting als discriminatie.
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() wat is daar triestig aan ? ik gun die twee gemeenschappen absoluut hun democratisch gekozen beleid ... voor mij is het de gedwongen politieke som, waarvoor niemand koos die triestig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() waar moeten ze nu hun compensatie meerderwaardigheidsgevoel vandaan halen ? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 27 september 2016 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() maar uw droombelgie (ik neem aan met 1 centrale regering en 1 kieskring) is politiek onhaalbaar, meer nog in Wallonie dan in Vlaanderen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() voor mij zijn alle natiestaten overigens ondingen uit het verleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Sinardet en Devos zijn het evangelie ofzo? Zoals vlijmscherp al zei, hij mag toch nog een eigen mening hebben over "fruitcakes, loonies & closet racists"?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() waar gaan we eindigen als we zelfs Vlijmscherp al gaan toelaten een eigen mening te hebben ?
ik vind het erover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De twee belangrijkste redenen waarom ik nooit op het Vlaams Belang zou stemmen: - te conservatief (met name op het vlak van gezin/familie) - racistisch Ik geef toe dat ik zeer islamkritisch ben (en sommige zullen daar racisme in zien), maar dat gaat enkel over het gedachtegoed, niet over de huidskleur . Een atheïstische gekleurde kan perfect een goede vriend van me zijn, maar dit is niet het geval voor een blanke moslim. Het VB doet vaak uitschijnen alsof het ze enkel gaat over de islam zelf en niet over de huidskleur, maar daar geloof ik weinig van.. Moest de N-VA niet bestaan, zou ik niet op het VB stemmen. Vermoedelijk zou het dan CD&V worden, vermits zij toch nog wel wat Vlaamsgezinder zijn dan SPA of OVLD. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 27 september 2016 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Superpanda dacht een manier ontdekt te hebben een wig tussen ons te drijven, maar de arme man is daar natuurlijk niet in geslaagd. Hij had gedacht dat zijn ogenblik gekomen was omdat er de laatste tijd enige wrijving tussen ons gekomen was. Vrienden mogen kijven maar moeten vrienden blijven, deze wijsheid is superpanda volslagen onbekend. Nu staat hij met de billen bloot, goed zo! L'arroseur arrosé als het ware. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() maar die negatieve spiraal kan je maar op één manier democratisch legitiem doorbreken...en dat is niet richting unitair Belgisch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand ontzegt vlijmscherp zijn mening. Zijn, en jouw mening, zijn echter evenmin evangelie als die van Sinardet en Devos. Nochtans deelden Sinardet en Devos ooit jullie mening. Ooit. Nu niet meer. De vraag is en blijft, WAAROM!