![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Interpreteer ik dit nu goed? Uzelf beschouwen als links, maar dan wel de belastingen/sociale zekerheid oplichten? Ach, laat anderen (lees: werkenden) maar voor uw uitkering betalen, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blankenberge is nog zo slecht niet om er te wonen.
Je hebt er alles, en waarschijnlijk veel beter dan in die lugubere randwijken van Antwerpen waar de nachtwinkels en pita zaken domineren naast horden hangjongeren en het verkeersplan er één is om gek van te worden. Liever een net appartement voor weinig geld dan een kruipkelder voor veel geld. Ik zou niet twijfelen.
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het jammer dat de staat zulke mensen niet laat verhongeren ergens in een kamp tussen de autobaan en de stad.... Laatst gewijzigd door Tavek : 28 september 2016 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is het ook goedkoop wonen. ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht tot november of december, en ga dan eens een dagje rondlopen in Blankenberge. Het is er doods, niets te beleven, bijna alleen bejaarden die er rondlopen. Enorm veel gepensioneerde antwerpenaars die hun boeltje verkocht hebben en op hun kleine appartementje aan zee wonen. Een slordige stad, grauw, weinig waardevol openbaar domein. De tijd is echt blijven stilstaan in Blankenberge...
Alleen al omwille van het onuitstaanbare maar overal aanwezige luide gebruik van plat aantwaarps is het voor mij een plaats die ik absoluut uitsluit om langer dan een dag te bezoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Blankenberge is een oude, vervallen stad met heel veel, oude, vervallen mensen.
Een oord van triestigheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan bij mij ook al 30 jaar geleden of meer zijn dat ik er nog geweest ben maar dat was toen al zo. In tegenstelling tot Oostende, Knokke etc heeft Blankenberge geen imago of aantrekkingspool. Tenzij men voor Benidorm op zijn Vlaams is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door bembem : 28 september 2016 om 17:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ongetwijfeld is kritiek op iemand die in het zwart werkt en de sociale zekerheid oplicht (door iemand die zichzelf als links beschouwt, hoe hypocriet) volgens u nazigedachtegoed. Als je de nazi's er elke keer maar weer kan bijsleuren hé. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 28 september 2016 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent niet invalide. U bashen is daarom een herensport. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het getuigt toch wel van nogal wat kleinburgerlijkheid om direct op de zwakkere te zitten vitten die iets van zijn situatie tracht te maken, pfff. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee is verkeerd geïnterpreteerd, want ik vroeg in die draad om advies ivm. de instanties die destijds op m'n nek zaten. Tja, het is toch normaal dat een mens zich wat informeert indien men van overheidswege een bepaald statuut zit op te dringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Breendonk.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval, men kan het me moeilijk kwalijk nemen dat ik er alsnog iets van tracht te bakken i.e. met m'n euro's een ietwat menswaardig bestaan probeer op te bouwen. Ik ga me toch niet continu laten rollen door een huisjesmelker zeker...
Laatst gewijzigd door bembem : 28 september 2016 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens twee maal expliciet vermeld "indien ik het goed begrijp". Van begin af aan heb ik dus duidelijk gemaakt dat het mogelijk was dat ik uw post verkeerd interpreteerde. Ik ken namelijk uw situatie niet. Citaat:
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 28 september 2016 om 17:17. |
||
![]() |
![]() |