![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar las jij dat?
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werd op dit forum zelfs gesuggereerd dat Vuye en Wouters "een geheime relatie" hadden. Doel jij daar op met jouw: "of is er iets anders loos"? Zelfs �*ls dat waar zou zijn, dan nog verklaart dat niet het plegen van politieke zelfmoord . Je weet evengoed als ik dat er hopen politici zijn die er een minnares op na hielden, maar geen énkele die dat een aanleiding vond om politieke zelfmoord te plegen. Aanvaardt liever dat Vuye en Veerle "politieke zelfmoord" pleegden omdat ze niet gemuilkorfd wilden worden. Een rechtschapen mens kan niet anders dan daar respect voor hebben. Vergeet nooit dat de zekerste weg naar verlies is: zich vastklampen aan wat vrij wil zijn. Dat geldt niet alleen voor de politiek.
![]() |
![]() |
#466 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vuye heeft zijn tweede adem gevonden. Waar hij voorheen aarzelend uit zijn woorden kwam ontpopt hij zich plotseling als een spraakwaterval met goedkeuring van de linkse meute. Wie "villa politica" volgt zal merken dat hij zijn pijlen exclusief zal richten op de N-VA. De overige partijen zullen niet verontrust worden. Dat belooft voor de volgende maanden. Hij kan het de N-VA, door zijn kennis van de interne N-VA-keuken, knap lastig maken. Respect zei je. Walging lijkt me een veel betere term. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand belet jou om onaangekondigde huiszoekingen OK te vinden, Robert. Zelf heb ik daar ook niets op tegen. Toch niet als moslimterrorisme een rol speelt. Maar eens zo'n wet bestaat blijft het daar niet bij. Iedereen kan daar het slachtoffer van worden. Vuye ziet dat, terecht, als een hellend vlak.
Heeft Jambon zijn doel intussen bereikt? Vuye heeft over dit voorstel van Jambon, en niet alleen daarover, een andere mening dan jij. Vuye heeft het recht om voor die mening uit te komen. Zoals jij en ik het recht hebben om voor onze mening uit te komen. Jij hébt dat trouwens ook gedaan. Met woord en daad. Het enige verschil tussen jou en Vuye is dat er geen moeite werd gedaan om jou aan boord te houden. Integendeel. Dat betekent niet dat ik het altijd eens ben met Vuye. Met zijn standpunt tegen referenda ben ik het in alle geval NIET eens. Van dit ben ik heel zeker: De zekerste weg naar verlies is: zich vastklampen aan wat vrij wil zijn.
![]() |
#468 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onafhankelijk of hij hier of daar gelijk heeft dient hij zich in de groep in te passen; een andere houding is zuiver schade toebrengen aan de belangen van Vlaanderen, die hij voorhoudt te verdedigen... Men verdedigt niet de belangen van Vlaanderen door naar het anti-Vlaams links journaille te lopen... Dat weet ieder kind en dus voorzeker ook Vuye... En de algemene opinie, ondanks het gestook van de anti-Vlaamse Vlaamse media heeft dat meer dan goed ingezien... Wie weet heeft de pas van Vuye de NVa een nieuwe boost gegeven... In ieder geval, hoop ik het van harte... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Klopt het niet dat de mensen slecht af onder het regime van moslimfanatici maar dat ze tenminste nog leefden? Niemand die ziet wat er in Aleppo gaande is kan dat ontkennen, wat niet betekent dat ik pro IS ben. Ook dat regime deugt niet. Dat laat ik duidelijk genoeg verstaan. Ik vind het echter onverantwoord om honderdduizenden onschuldigen het leven te ontnemen om IS en consoorten de baas te kunnen. En op welke wijze! Ik kan het niet aanzien hoe het ene na het andere kindje, babytjes nog, uit het puin worden getrokken. Hoe je het ook draait of keer, dit zijn oorlogsmisdaden. Oorlogsmisdaden van deze omvang en aard kunnen door NIETS verantwoord worden.
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Langs de andere kant is dat dan weer goed voor de economie, allemaal jonge mensen die erfenissen trekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de geiten en schapen en kamelenkuddes alleen al. Al die halalbeenhouwerijen en dergelijke meer. Als je Syriërs ziet lopen dan schitteren ze harder dan de zon met al dat goud in hun smikkel...
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens de laatste N-VA ledenvergadering in Limburg, sprak ze nog met een aantal van de mensen die ik gisteren ontmoette . Ze sprak daar toen ook over het interview dat ze gegeven hadden aan De Morgen, zonder in details te gaan. Niemand kon toen vermoeden dat Veerle aan haar laatste N-VA lidmaatschapsdagen bezig was, zelfs Veerle zelf niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is Veerle heel naïef geweest in het volgen van Vuye die zich meester waande tussen de andere N-VA-ers. Volgens mij voelde vooral Vuye zich gemuilkorfd, zeker sinds dat hij afgezet werd als fractievoorzitter. Vuye was allesbehalve een teamspeler, Veerle tot voor kort wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft het over de manier waarop Vuye dat duidelijk wilde maken aan Jan Jambon. |
|
![]() |
![]() |