![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 2 oktober 2016 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En spijts dat gezegd geweest zijnde, bleef u het foute aanhangen, totdat iemand recentere foto's poneerde, waarna u er niet meer te bespeuren was. Om maar te zeggen hoe pover uw discussiebasis soms is. De wereld van uitschijnen en historie versus realiteit en hedendaags. De resterende vraag is dan waarom u discussieert in de eerste plaats. Bvb als ik iets lees / hoor dat me interesseert, en ik weet niet zeker of het waar is, dan hou ik mijn bek tot het zover is. Iets anders is loze discussie, tijdsverspilling, saai gelijk-willen-halen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2.Waarom heb je het nooit over gedrag van de fietsers? Voor velen bestaat het fietspad niet. Onlangs had ik er eentje in een zone dertig achter me, een jochie van nauwelijks 13 op een racefiets. Ik respecteerde de snelheidsbeperking maar hij peddelde aan volle kracht vlak achter mijn bumper. Op een gegeven moment moest ik een trage fietser inhalen, probeert dat snotjoch me langs rechts in te halen. Ik moest tot 50 km/u versnellen om veilig terug naar rechts uit te wijken. En ik ben dan het gevaar omdat ik te snel moet rijden?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natte vinger? De fietsstraat bestaat al veel langer in Nederland en daar heeft het tot goede resultaten geleid. Alleen mist de doorsnee Belgische automobilist blijkbaar nog altijd de nodige discipline.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik heb geen begrip voor fietsers die de regels aan hun laars lappen.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon aan een kruispunt met verkeerslichten. Ik zie er dagelijks wel een dozijn die langs mijn oprit afsnijden om sneller het kruispunt te kunnen oversteken (wat inhoudt dat ze aan de linkerkant van de rijbaan moeten gaan rijden). Ik zie er meer dan genoeg die denken dat de baan van hun is omdat ze op twee wielen rijden.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de regels legitiem zijn heb ik geen begrip voor schending ervan, door eender wie. Tenslotte verpesten die enkele wegpiraten het voor iedere bona fide chauffeur. Alleen voert men tegenwoordig een absurd beleid om de mensen uit hun auto te pesten en kan je bij momenten niet anders dan de regels met de voeten te treden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 2 oktober 2016 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De legitimiteit berust in onze democratie. Bent u het niet eens met bepaalde wetten, regels..., dan stemt u maar op politici die deze zaken willen veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jan er zijn twee manieren om te kijken naar de wereld: De eerste is uw binaire versie de andere is volgende de regels zijn goed en moeten zo goed mogelijk toegepast worden. En de wereld is inderdaad niet BINAIR. De wereld in feite is samen te vatten in statistieken met een gemiddelde en een variatie. Waarom is er een variatie: 1. een vrachtwagen/bus rijdt trager dan een auto. akkoord met eerte stelling hoop ik ? 2. een wet wordt gemaakt voor de algemeenheid en het geheel. Dus je probeert een snelheid op te leggen zodat ook de bussen en vrachtwagens daar veilig door komen. Akkoord met die tweede stelling hoop ik ook ? 3. een verschil in snelheid werkt perfect dat zie je trouwens gebeuren op de snelwegen waar auto's 30km/u sneller rijden dan de vrachtwagens Misschien als rabiate fietser heb je daar een andere mening over, maar mensen die duizenden kilometers op snelwegen rijden weten dat het werkt. Hier zie ik jan uit de bocht gaan ? Dus akkoord jan dat de ene sneller kan rijden dan de andere? Dus de ene rijdt liever 100 op de snelweg en de ander 130 ? 4. We hebben nog niet het sublieme verschil besproken tussen sportwagens ala Ferrari,Bugatti,Lamborgini en Gemiddelde wagens type Golf, Mercedes ABC, BMW 1234, Audi A1234, opels, Renauls, Peugeots etc en finaal de instapwagens met 700m3 motor en ondergemiddeld 40-70 PK's onder de kap. Ik hoop dat ik mag schrijven van u, dat bvb de wegligging van een Ferrari beter is dan een instapmodel Peugeot iOn, renault Clio of een Citroen C1 ? Nu conclusie: Er is dus geen haar op mijn hoofd die begrijpt waarom je bvb een eenrichtingsverkeer moet maken op een hoofdbaan. Hier verwacht ik ook een antwoord jan ? Waarom maak je van een hoofdbaan een eenrichtingsverkeer Als ik logisch nadenk zie ik ook andere mogelijke wijzigingen. Dus het debat gaat niet over het rabiaat toepassen van de ijzeren wet. Het debat gaat over afspraken maken in de wereld hoe we door die straat gaan rijden, en wat zijn de mogelijkheden... Ok Ik zou denken 1° je verbiedt bvb vrachtwagens/bussen in die straat, want die stremmen het verkeer... Wat denk je jan ? De buslijn verleggen is toch een manier om problemen op te lossen , die mastodonten zijn toch ferm ambetant soms ? 2° je zorgt voor parking dat iedereen kan parkeren. De stad heeft geen plaats voor de deur, maar heeft wel plaats achter de huizen. Dus kan zij ruimdenkend ipv zich te beperken tot het verkeersplan en de bestaande zone eens out of the box denkend proberen zorgen dat burgers een parking hebben achter hun huis, en in één trek de grond achter de huizen helpen verkavelen zodat het waardeverlies of grondverlies van de ene burger gecompenseerd wordt door een winst in verkoop van bouwgrond. Dat is iets waar jij nooit aan denkt zeker ? 3° Ze kan ook een nieuw model zoeken van verkeersbeleid zodat ze minder 'demagogisch/opportunistisch/voluntaristisch' en meer 'wetenschappelijk' snelheden/road design bekijken in een gemeente Demagogisch/opportunistisch/voluntaristisch is: er is één burger die zijn mond opendoet en volgens de ambtenaar alhoewel ze geen statistieken van ongevallen hebben, is dat genoeg om daarop in te spelen.. Als de burger zijn Vmax 50 is in een straat is dat goed. De Vmax 50 is niet goed omdat TIJDENS DE SCHOOL kinderen uit de poort kunnen komen. DUS EEN DYNAMISCH BORD is de oplossing.... Zodat de burger niet gans het jaar op een hoofdweg 30km/u moet rijden, maar op het juiste moment de remmen dichtgooit wanneeer effectief meer verkeer passeert. Dus mijn redenering jan is je zorgt dat de snelheid verlaagt wanneer het nodig is... Het verkeer stond trouwens stil tijdens deze piekperiodes, dus de snelheid werd effectief gerespecteerd op dat moment. Capité.. Het is dus perfect te verklaren dat mastodonten van bussen tijdens de schooluren, en tegelijkertijd stilstaand verkeer doordat het tweezijdig parkeren en een straat met voetpaden van 1 tegel zorgen tijdens de schooluren gewoon de basis waren van het idee dat de straat niet veilig is en niet functioneert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron voor die 7%
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 3 oktober 2016 om 09:15. |
![]() |
![]() |