![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Komt nogal vaak voor.
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch geen familie van die kerel die vluchten cadeau krijgt en dan zich niet meer kan herinneren of daar nu een factuur van geweest is of niet?
Tja, erfelijk belast zijn, het is ook een kruis om dragen.
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zeg ik dat ik de menselijke kassa weg wil ? Wat jij stelt is dat ALS men de menselijke kassa weg doet, dan kan jij geen boodschappen meer doen. Quod non. Ik stel gewoon vast dat jij blijkbaar niet van supermarkt wenst te veranderen. De ideale consument voor de retail sector.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het weer misgaat zullen ze weer moeten gaan aankloppen bij de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
|
![]() Citaat:
Kiezen betekent keuze hebben. Dus als je kunt kiezen voor de zelfscan kassa in die supermarkt moet het ook mogelijk zijn om er niet voor te kiezen in diezelfde supermarkt. Anders is dat geen keuze. Heeft niemand beweert, maar zoals ik zei, misschien wil je graag weer een andere stelling lanceren. Mensen die vastzitten in hun eigen stelling, en een groot ego hebben, willen meestal hun ongelijk niet toegeven. Ze beginnen dan plots te doen alsof het over iets anders ging. Citaat:
Ook dat heb ik niet beweerd. Ik zeg dat die zogenaamde vrije keuze niet bestaat. Dat die supermarkt wel degelijk eerst met zachte hand, maar daarna op een iets minder vriendelijke manier u naar die zelfkassa's dwingt. Ik stel vast dat jij niet kunt lezen, en ik ben vast niet de enige daarin.
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is voor Belgie veel gunstiger dat er zuiver Belgische banken actief zijn. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 oktober 2016 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als u niet in staat bent om naar een andere winkel te gaan als u de zelfscankassas niet aanstaat bent u een schaap, rijp om te slachten door de supermarkteigenaar: die kan alles met u doen wat hij wenst, want u pruttelt toch niet tegen. Je hebt misschien de pretentie om te denken dat jouw steentijdverstand de eigenaar van de supermarkt kan overtuigen, maar money talks. De rest is bullshit. Pech voor u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
U veronderstelt van alles, gewoon om niet te moeten toegeven dat uw verhaal van de vrije keuze nonsens was. Citaat:
De conclusie is dus duidelijk : uw vrije keuze bestaat alleen in uw kinderlijke fantasie. In de echte wereld word je beetje bij beetje gedwongen om te doen wat de grote ketens van u willen.
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al goed dat de splitsing van Vlaanderen en Wallonië niet voorop op de agenda staat of men wreef daar al die ontslagen nog aan. Zo van," ziedaar , nu hebt ge waar ge om gevraagd hebt".
Laatst gewijzigd door Garry : 4 oktober 2016 om 00:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Gouverneur
|
![]() Het aandeel van ING schiet toch niet de hoogte in. Blijkbaar hebben beleggers er geen goed oog in. Ik had anders verwacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar is geen N-VA he. En wel al eens gehoord van "digitalisering"?
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geert Bourgeois/N-VA verwijst. Zielig !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aandeelhouders, da's wat anders. Daar zijn er heel veel van, zelfs onder Jan Modaal. Ik ken er genoeg die staan te fulmineren dat het altijd maar sneller moet op hun werk, terwijl ze zelf aandelen hebben, hoe miniem ook, in bedrijven. Dat spagaat vatten ze niet. Iedereen die op de beurs zit, bewust of onbewust via adviseurs, zou moeten zwijgen. Het zou heel stil zijn...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind nu al dat mijn bank mij nog weinig te bieden heeft. Nog meer digitalisering en welke reden zou ik dan nog hebben om bij hen te beleggen.
Persoonlijk denk ik dat die banken die wel nog een persoonlijke service bieden weleens de winnaars zouden kunnen zijn. Vooral in acht genomen dat een grote groep van de mensen met geld om te beleggen 65+ zijn en helemaal niet geïnteresseerd in digitale technologie. Verder ben ik nog altijd benieuwd of ze ook robotten die gaan consumeren op de markt gaan brengen.
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Hoe je het ook bekijkt de mensen moeten boeten voor de graaiers van het kapitaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De beslissing die maandag gevallen is zit al jaren in de pijplijn (ik weet dat omdat ik daar werk), dus toen de PS in de regering zat om het eens zo te stellen. Dus ga maar ergens anders simple gaan doen.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De beslissing die maandag gevallen is zit al jaren in de pijplijn (ik weet dat omdat ik daar werk), dus toen de PS in de regering zat om het eens zo te stellen. Dus ga maar ergens anders simple gaan doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Dus meer soorten banken gericht op de wensen van de klant . Dit is ook beter voor de werkgelegenheid. Naast de internet winkels blijven ook de speciaalzaken in de straat voor veel mensen aantrekkelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
Dus meer soorten banken gericht op de wensen van de klant . Dit is ook beter voor de werkgelegenheid. Naast de internet winkels blijven ook de speciaalzaken in de straat voor veel mensen aantrekkelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |