![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dan moet je de vragen in verband met zijn aanpak niet stellen. Je stelt je vragen of hij wel voor de harde aanpak zou kiezen, maar aan de andere kant wil je het hem niet laten proberen. Tjah...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrik dat de bevolking wel eens gecharmeerd zou kunnen zijn door hun manier van besturen ???
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, liever niet, vind ik ook.
Om principes te verloochenen, aan de vetpotten te zitten, je volk te vernaaien zijn er al partijen zat, allemaal eigenlijk!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten wat met zwanworstjes zwaaien bij een barbecue (waar hij, geloof ik, zelf niet bij was) heb ik van de Winter de laatste jaren maar weinig concrete actie/harde aanpak gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wees er gewoon op dat uit niets blijkt dat hij de man van de harde aanpak is. Anders had hij wel meer acties buiten het politieke om georganiseerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh maar, hun visie op "het gezin" (abortus, homo-huwelijk, euthanasie) deel ik ook niet. Ik ken trouwens geen enkele partij, waarvan ik heel hun programma en maatschappij-visie zou onderschrijven.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond net wel dat Dewinter een onbeleefde brulkikker is, vooral door zijn voorstellen en dergelijke verkeerdelijk voor te stellen als haalbaar en laatdunkend te doen over de meeste zaken die wel degelijk positief veranderd zijn.
Ik ben terug wat opgeschoven in de richting pro cordon sanitaire. Dewinter is het vergif van het Vlaams Belang. Dat is op dit ogenblik mijn politieke mening. Ik pleit er dus voor dat mijn partij enkel van de medewerking van het Belang zou gebruik maken, als het is voor een finale stemming in de kamer. (of iets dat daar zeer dicht bij aanleunt) (praktisch zal dat alleen kunnen dus, als we samen bijna 50 procent zouden behalen, waardoor we in de praktijk incontournabel zouden zijn). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben trots op het feit dat België op het ethisch vlak zo progressief is. Daarom dat ik weinig behoefte heb om een ethisch-conservatieve partij mee te laten reageren. En als het VB al mee zou moeten reageren, dan liefst zonder Dewinter. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 6 oktober 2016 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo eenvoudig zal het zijn. En Orban staat lang niet alleen. Wil Merkel per se de Nobelprijs voor de vrede : goed maar niet op de kap van de rest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik vermoed, dat het om die enkele oer-katholieke kwezels te plezieren is, dat die ethische standpunten nog overeind blijven, want ik geloof nooit dat zelfs Dewinter's dochter een zwangerschap zou uitdragen, indien zij ongewenst zwanger zou worden. Citaat:
Persoonlijk zou ik opteren voor een terugkeer van Frank Vanhecke.
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als Europa zegt dat ze de te weinig betaalde belasting van de multinationals moeten terugvorderen voelt deze regering zich dan weer niet gebonden door Europa.
Laatst gewijzigd door daiwa : 6 oktober 2016 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kunnen we alleen maar tevreden over zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa is goed... Als het Belgie uitkomt.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De opmerking van "Assad als vriend van Dewinter" vindt zijn fanclub ok, me dunkt. Had Francken een vriendje van de dictator geweest, het kot was (terecht) te klein.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog maar pas verleden week werd Belgie, de regering dus, voor de zoveelste keer veroordeeld voor het schenden van de mensenrechten. We kunnen dus stellen dat alle partijen die ooit in een federale regering zaten of zitten zich schuldig maakten aan het schenden van de mensenrechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161006_02504864
![]() |