![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Panda, die 250.000 euro alleen voor het nummer is zelfs aan de lage kant. Ik heb al andere bedragen gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Het is goed te zien dat u uw eigen post nog geeneens herlas om zodoende de fout vast te stellen alvorens hier al toeterend te komen reageren... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. en laat ons eerlijk zijn hé, die apothekers zijn veredelde kassiers. Hoeveel bereidingen maken die nog op een dag. Moet je daarvoor 5 jaar studeren en vervolgens een half miljoen dokken om verkoper of verkoopster te kunnen spelen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar ga je Paul niet over Larmoyeren hoor... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en pretentiekloten die nooit hun fouten kunnen toegeven en arrogante zakken die denken dat ze andere daar moeten op wijzen en alleen maar zitten zagen over fouten ipv over de inhoud te discuteren
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 7 oktober 2016 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk : als ik stel voor dat je alles in de zelfdistributie stort, en we gaan dan eens goed lachen na vijf jaar en een paar honderduizend doden verder. Doe maar zou ik zeggen. Echt waar. Als je gelooft dat het werkt moet je het doen zou ik zeggen. Echt waar, ik lach nu al op voorhand, maar bon ,van mij ga je het toch niet geloven. Dus echt doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die genieten overigens niet over een win-for-life regeling via een vestigingswet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht dat ik mijn fout toegegeven had, en als ik dat eens niet doe ben ik dan hard voor mijzelf jawel
dan kun jij niet hé, hard zijn voor uzelf en kun je nu over de inhoud beginnen discuteren, of gaan we nog taalfoutjes verbeteren ?
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 7 oktober 2016 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het geneesmiddel monopolie van de firma het voorschrijfmonopolie van de arts het terugbetaalmonopolie van de ziekenbond het terugbetaalsysteem monopolie van het riziv het geneesmiddelaflevermonopolie van de apotheker het kinesitherapie monopolie van de kinesist het mondverzorgingsmonopolie van de tandarts het ziekenhuismonopolie in elke stad etc je moet ze vooral allemaal aanpakken, want intellectueel correct als je bent kun je toch niet verlagen tot het discuteren over één monopolie die er zelfs geen is. Want waarom gevendie apothekers anders korting ? Als ze een monopolie zouden hebben zouden ze geen korting geven. Artsen geven geen korting, firma's geven geen korting, ziekenfondsen geven geen korting, en tandartsen ook niet. Dus er zijn een paar monopolies die veel dringender en veel sterker wegen dan het aflevermonopolie maar nogmaals, ik ben academisch losgeredeneerd, doen jongen, echt waar en denk niet na, gewoon doen, het wijst gewoon zichzelf. Ok en neem dan de verantwoordelijkheid van uw foute beslissing zoals een klasse mens past, dus niet rond de pot draaien maar doen en de gevolgen dragen en dan de gepaste oplossing geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze verdienen goed, zeer goed. Ze bezitten veel, heel veel. Dat hun inkomen niet elke maand hetzelfde is, zal ik niet ontkennen. Maar om nu te suggereren dat deze mensen ook zouden moeten betogen, is van de pot gerukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer anderen uw verworven rechten als privileges beginnen te beschouwen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan de distributie zelf zit veel te dicht bij elkaar, dus zoals ik zei er is weinig monopolie aan. ik vind dat niet vervelend, ik ben daarover losgeredeneerd. Het is gewoon een perceptie. Dus als je die perceptie kwijtkan en de andere monopolies sneuvelen dan wordt het weer leuker. Dus nee, ik vind dat je alle monopolies moet aanpakken, maar dan ook helemaal consequent |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus waar zit het monopolie ? Bij debelasting die de overheid int, bij de wedde die de notaris vraagt en zijn werk die hij daarbij uitvoert ? of bij de immomakelaar die een deel van zijn wedde indirect ziet weglopen naar de notaris? Vanwaar komt die perceptie; Gewoon het 'monopolie gegeven' schept die perceptie Nochthans vraag u eens af, hoe zou je zo'n deal kunnen formaliseren waar alle clausules zoals ze nu bestaangecontroleerd en uitgevoerd worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Heb je al ooit immo gekocht en verkocht? Het monopolie zit hem in de astronomisch hoge overname voor een notarispraktijk. Daarom ook dat het dikwijls van vader op zoon gaat... In geval van betwistingen of in geval van gesjoemel zijn ze untouchable, ze regelen zelf hun geschillen en dulden geen pottenkijkers. Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 oktober 2016 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij volstaat een lichte opleiding om heden een apotheek te runnen. De tijd dat dokters iets onleesbaar krabbelden is ook voorbij ...alle voorschriften lopen uit de printer. In vele landen wordt een apotheek dan ook helemaal niet gerund door mensen die een diploma apotheek hebben en dat stelt naar mijn weten geen problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan jij dan geen doosje dafalgan of een doosje temesta uit een rek halen ? Met de beste wil ter wereld kan ik echt niet begrijpen waarom je daar specifiek een apotheker voor nodig zou hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok ik betaal een paar duizend euro aan notariskosten als ik een huis koop. Maar ik ben nergens zo goed geholpen bij informatievragen en/of onafhankelijk advies als bij hun. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Apotheek is de dag van vandaag inderdaad vooral verkoop. Maar soms ook niet. |
|
![]() |
![]() |