![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En die hoeven daarvoor dan nog niet te staken. Waarom zouden zij op dezelfde manier belastingen betalen als het plebs? "Jamaar, wij zorgen voor werkgelegenheid!" ![]()
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Daarom dat een taxshift naar lasten op energie, lasten op personeel, lasten op kerosene, lasten op import, lasten op gebouwen kan ervoor zorgen dat mensen die nu geen of relatief minder belastingen betalen alsnog een bijdrage gaan betalen aan de begroting. Maar bon dit is ook maar een denkpiste |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De staking van de cipiers zal wel de Waalse begroting geholpen hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen appelen met peren vergelijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt zelfs niet geprutst aan het indexsysteem. Ik overweeg om in 2108 voor de plaatselijke CDV mandatarissen te stemmen. Laatst gewijzigd door Boduo : 9 oktober 2016 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.iex.be/Nieuws/ANP-111215-...ssteun-af.aspx Daardoor dat het te begroten bedrag in eens 1.000.000.000 kleiner werd zondag, ze zullen even KBC gebeld hebben. Ik verstond het al niet goed meer.Of hoe je je eigen volk steeds weer belazert met boekhoudkundige truken. Het overheidsbeslag moet naar beneden dat is de enkele remedie.
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stoppen met miljarden te lenen. Miljarden sparen. De Duitsers kunnen het; waarom wij niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() Peeters' ego is inmiddels groter dan de regering!
byebye Michel ? http://www.tijd.be/politiek_economie...18030-3136.art Peeters gaat weer spectaculair op zijn bek gaan! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() Ik wil gaan kiezen ! Nog dit jaar liefst !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |