![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, de meerderheid in Wallonie vindt altijd wel een Vlaamse minderheid die ons van ganser harte uitverkoopt om te kunnen blijven profiteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
deze twee heren besluiten dat de BE staat voor zo'n zware financiële inspanningen staat die onmogelijk zijn zonder hard aan de SZ te raken ... enige punt dat BE nog samenhoudt ... mi gaat PS er idd alles uithalen wat er nog inzit ... voor veel jaren zal dat niet meer zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kind heeft geen leven meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 900.000 euro krijgt ze als kroonprinses, niet als vorstin. Ze kan trouwens verzaken aan de troon. Laatst gewijzigd door reservespeler : 14 oktober 2016 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk het niet, volgens mij zijn die zo geindoctrineerd dat ze zelf denken dat het hun lotsbestemming is. Filip is daar een goed voorbeeld van.
Onze Belgische monarchie zit ook nog heel erg vast in het keurslijf en de hiërarchie van de adel waar prinsen de top en koning(in) het Walhalla is. (heb je die reportages van Luc Haekens gezien?). |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.lefigaro.fr/politique/le-...-la-hausse.php
Frankrijk jaarlijks betaalt 10 miloen € aan haar expresidenten. 1 miljoen € voor een kroonprinces is armzalig. Ik denk niet dat er een Koninklijk huis of een presidentieel regime is dat voor minder de Belgische soevereiniteit wil waarnemen. Bovendien mogen expresidenten nog bijklussen ( Sarkozy vraagt 50.000 € per lezing) wat de soeverein verboden is.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Elisabeth verzaakt aan de troon is ze haar dotatie kwijt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vind het trouwens spijtig dat praktisch elke partij die democratisch aan de macht komt, dit ondemocratisch systeem van de monarchie in leven wil houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161013_02517148 Het kan natuurlijk ook zijn dat oude Croo het over de antivirus beveiliging van haar computer heeft. in dit geval bedraagt de beveiligingskost € 0,000000004545 per persoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementslid
|
![]() Maar die worden wel democratisch verkozen.
Als je het alleen maar leuker vind om een koning te hebben dan een premier/president dan mag je mijn bijdrage voor de monarchie mee bijdragen. Ik wist trouwens niet dat we 15 regeringen hebben. Ik vermoed dat je een beetje verward bent en de regeringen van je lokale carnavalpartij ook tot de 15 regeringen rekent. Echter niet elke Belg moet bijdragen voor de lokale carnavalpartij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar lees dit hier eens door ,het dateert van 2008 maar nog altijd actueel... België,hét paradijs voor politiekers... https://www.nrc.nl/nieuws/2008/12/22...elgie-a1481648 Laatst gewijzigd door Svennies : 15 oktober 2016 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan de derde in lijn enz.... Is de rechtstreekse lijn uitgeput,gaat het voort op de bloedlijn van zusje.... En daar lopen er ook 5 rond.... En dan nog klein broertje met zijn kroost... Aan erfopvolging géén gebrek bij de koninklijke konijntjes... Met andere woorden,er zullen écht héél veel dodelijke ongelukken moeten gebeuren .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, er zijn meerdere troonopvolgers (hier is een rangorde voor), in het vervolg is er echter maar één troonopvolger (de hoogste in de rangorde) die een dotatie krijgt, hetgeen al een heel verschil is met het verleden.
|
![]() |
![]() |