![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() Ik heb wel geld.
Ik eet wat ik wil. En als ik ga winkelen, interesseert me de prijs niet zozeer. Het moet lekker en gezond zijn, dus geen Aldi prul. Daar, niemand hoeft zich er voor te schamen dat ze niet moeten wroeten om rond te komen. Hier wordt net gedaan dat life on the cheap iets is waar je trots op moet zijn. Ik zou me eerder schamen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() Als gij uw status laat afhangen van wat ge kunt kopen hebt ge volgens mij het leven misbegrepen.
Maar ieder zijn pad... |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#325 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet echter niet, één serieuze ziekte en uw job/geld is weg.
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() Ik vind lekker eten toch een van de duidelijke pluspunten van het leven. Het is een vorm van genieten. Net zoals ik geniet van bijvoorbeeld een mooie zetel, meubelen, een leuke reis....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk is lekker eten een l uxe.
Ik koop ook regelmatig een cote l'os en dergelijke hoor. Maar het draait hier maar om één ding Tavek, liefde. Niet om status. Wat zou ik met rijkdom zijn als ik geen geliefden had om het aan uit te delen? Vroeger werkte ik soms 2 jobs en ik kon ook alles kopen, maar ik was nooit thuis. Ik was altijd met mijn hoofd in mijn werk en kwam moe thuis, enkel zondag was ik paraat. Nu ben ik werkloos, ik kom de maand uit en ik word al neukend wakker en ga al lepelend slapen. Rijkdom is geen geld hebben Jezus zegt: verkoopt al uw bezittingen en gij zult weten wat rijkdom is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() De metafoor is dat bezit ongelukkig maakt. Je hebt nooit genoeg, beter niets willen dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lekker hoeft niet duur te zijn i.e. wat ik klaarmaak in de wok is helemaal niet slecht en hetzelfde als toen ik in betere papieren zat.. plus dat ik tegenwoordig geniet van iets goedkoop op de kop te tikken, in feite beseft men niet goed dat wie de volle pot betaalt zich gewoon laat rollen... geldt overigens ook voor reizen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand met 1100 euro per maand kan nog altijd meer overhouden dan iemand met 1800 euro. Het gaat niet over inkomsten, maar uitgaves. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() Trouwens, ik eet hamburgers op een pistolet met ajuin en curry ketjup vandaag.
2 a 3 euro Laatst gewijzigd door Peche : 18 oktober 2016 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() Trouwens in italië eten ze allemaal simpel en cheapass en ik vind dat één van de beste keukens.
European cuisine kicks ass! Vooral de Vlaamse! VLAAMSE BOERENKOST! |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yep en/of anderen uitbuiten, oplichten...
Citaat:
tja ze had toen een job maar is niet dat ze fenomenaal veel verdiende of geen huur te betalen had, nou in haar plaats had ik op z'n minst de solden afgewacht en die snijpank en ovenwant in de Hema gekocht + alsook in die hun cafetaria iets gaan drinken... ze zal het zich nu wel beklagen want inmiddels is ze werkloos.. doch cheapskaten daar is die het type niet voor en het zit er ook niet in, die ziet dus in tegenstelling tot ons zwarte sneeuw, yep Laatst gewijzigd door bembem : 18 oktober 2016 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan krijg je van die oppervlakkigen die niet meer voor zichzelf kunnen denken en zich dan aan anderen optrekken om zich verheven te voelen. Het is een zielig spektakel. Mensen die kopen en blijven kopen zijn gewoon doodongelukkig die hun leegte nooit zullen vullen. Dat shoppen is louter afleiding. |
|
![]() |
![]() |