![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Gelovige bakker (Gresham , USA) weigert bruidstaart te maken voor lesbisch huwelijk | |||
Ik ga bij zulke nooit meer iets kopen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 29,17% |
Interesseert me zelfs niet |
![]() ![]() ![]() |
7 | 29,17% |
Ik begrijp het probleem niet |
![]() ![]() ![]() |
9 | 37,50% |
Het zijn respectloze extremisten naar andere mensen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wollige zin "mijn vrijheid eindigt waar..." heeft uiteindelijk weinig om het lijf. De vrijheid wordt nu eenmaal langs de krijtlijnen van de wet gedefinieerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Blacks only: http://sa-news.com/dozens-of-large-b...white-racists/ Trouwens, er is niks mis met racisme an sich, gezien dat etnische gegeven evengoed door blanke, zwarte, Chinese, Mohammedaanse, Joodse en zowat alle bevolkingsgroepen wordt geuit en toegepast, heel de wereld doet het.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 oktober 2016 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat indien die dan weigert ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja , dan mag een bakker ook gelovige weigeren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geheel mee eens !!
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() Dan stel ik voor dat je verhuist naar een land waar je je drang om te discrimineren naar hartelust bot kan vieren he Jantje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() Dat lijkt mij juist. Op het moment dat je je huis openstelt voor een verkoop, van goederen of van je huis, mag je niet discrimineren, omdat voor de uren van de verkoop het huis een publieke ruimte is. Dat wil niet zeggen dat je als eigenaar rechteloos bent of niet aansprakelijk voor wat er gebeurt. Je moet maatregelen nemen om de veiligheid en orde te handhaven en de bezoekers moeten zich aan de Wet houden. Je mag niet weigeren je huis te verkopen aan een persoon wegens diens ras of geloof enzovoort. Dat lijkt mij logisch, ofwel, intuïtief voel ik dat dit zo moet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Je bent intelligent Diego. Je gebruikt je intelligentie helaas om leugens als waarheid voor te stellen. Het is niet zo dat heel de wereld racistisch is. Mensen hebben meestal wel een voorkeur voor het eigen volk, en een zekere mate van vrees voor vreemde volken, bewust of onbewust. Dat is niet het zelfde als rassenhaat en verachting van andere volken, waar jij last van hebt. Jammer dat je dat niet wil inzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Piero : 20 oktober 2016 om 10:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om welke reden zou ik moeten verhuizen? Mag ik als burger dan volgens u het niet meer oneens zijn met bepaalde wetten? Heb ik die vrijheid dan niet meer? Dus, waarom oppert u een verhuis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals het bekende spreekwoord zegt:
Bakker blijf bij je taart. En ook: wie een taart bakt voor een ander valt er zelf in. Bakker. De bakker heeft met zijn taart de wereld overhoop gehaald en om een kleinigheid springt de wereld weer eens in de narigheid en de moraal van het verhaal: beter je eigen lekkere taart dan tien bij de bakker