![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal het onderzoek moeten uitwijzen. Denk je verder echt dat een bedrijf of een persoon zomaar honderdduizenden Euro's zal eisen zonder dat daar enige grond voor is? Het is niet omdat enkele linkse onbenullen op dit forum hoog oplopen met Apache.be dat ze daarom kwalitatief hoge en waarheidsgetrouwe inhoud hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie eenderwelke flamingant beledigt, omwille van zijn flamingantisme, beledigt mij ook. Meer moet ge daar echt niet achter zoeken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Edina : 20 oktober 2016 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien moet hij toch maar eens deze uitgebreide samenvatting lezen, dat artikel is ook voor niet abonnees toegankelijk. En ik daag hem uit om daar - al was het maar één - leugen uit te halen. Laatst gewijzigd door Edina : 20 oktober 2016 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Dat zijn Amerikaanse rechtstoestanden die naar hier komen overgewaaid.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 oktober 2016 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn in het verleden ook al eens journalisten voor laster en eerroof veroordeeld. Denk maar aan Hoogsteyns. Zelfs Desmet kan ervan meespreken. Stellen dat journalisten hun werk altijd in eer en geweten doen, is daarom een brug te ver. De rechter zal hier oordelen. Niemand van ons, buiten de betrokkenen, heeft zicht op het hele plaatje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ene en de andere bewering zitten volgens mij in dezelfde zak, nl. die van de veronderstellingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je meer specifiek aanhalen welke "beweringen" van Apache veronderstellingen zouden zijn ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk ik. Want wij weten niet als, he Jan. Ook jij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom kies jij voor de rechter zonder voorafgaande bemiddeling van de raad van de journalistiek ?
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kort van geheugen?
Is indertijd zelfs op dit forum besproken: http://forum.politics.be/showthread.php?t=87618 |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=89 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenslotte zal het gaan over wat Apache geschreven heeft, en niet over wat Dillen wel of niet heeft willen schrijven in Apache.
![]() |
![]() |