![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tot mijn werkgever na het zoveelste probleem met dat volk zei: '' Nu heb ik er mijn buik van vol, er komt geen enkele Marokkaan of Turk meer in.'' Laatst gewijzigd door daiwa : 22 oktober 2016 om 11:33. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is het gevolg van het feit dat een aantal mensen denken dat zij hier alles gedaan krijgen als ze maar constant 'racisme' roepen.
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als men 1 autochtoon wou aannemen met dienstencheques dan moest men 2 allochtonen aanwerven. Die regel is afgeschaft want het gros van de allochtonen voldeed gewoon niet. Het was echt een kermis van gaan en komen. één van mijn schoonzussen is daarvoor administratief verabntwoordelijk bij de boerenbond (o.a. hé). Ze was blij toen aan die absurditeit een einde kwam. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn tal van voorbeelden waarin die lange-teen inwijkelingen zich geviseerd voelen. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze zou identiek hetzelfde spel spelen mocht het over VB-er gaan die krek dezelfde uitspraken deed als Francken of De Wever. Ze zijn daar ook in hoge mate hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#33 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Rutten is nog nooit zo woest geweest. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens de laatste peiling, kan Rutten zich beter focussen op de "vooruitgang" van haar partij.
|
|
|
#35 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Citaat:
En wat dat buitenkomen betreft,mijn verlof neem ik altijd buiten de normale vakantiemaanden,wat mij dan telkens opvalt is dat de meeste blanke mensen die je op straat tegen komt ouderen zijn.Terwijl allochtonen overwegend jongeren zijn. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind dat Ketir er beter had aan gedaan om eens in de wandelgangen van het parlement (of desnoods in een gezellig café buiten) met Van Biesen rustig te praten. En daarna geen show-vertoning gehouden voor de TV camera's aan de voet van de trap waar Van Biesen dan als een kleine jongen zijn verhaaltje mocht doen en door het stof kruipen. Dat had alle allures van een wraakoefening vanwege Kitir. Het zou volstaan hebben dat ze gewoon allebei met een vriendelijke smile kort verklaarden dat de zaak was bijgelegd. Dat was ruim genoeg. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Morokko is precies niet zo populair
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ja, we hebben zoiets nog gekend. Toen Marion Van San in een studie schreef dat in Amsterdam Marokkanen het sterkst vertegenwoordigd waren in misdaadcijfers was het kot ook te klein, zowel in Vlaanderen als in Nederland. Die politiek-correcte schijnheiligheid begint echt ondraaglijk te worden. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|