![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Europees Commissaris
|
Gaat het niet Jacobus? Je komt verward over. Deze draad gaat over Van Biesen en Kitir. Waarom sleur je er dan BDW bij? Belgicisten van jouw slag weten werkelijk niet meer van welk hout pijlen maken en nemen iedere gelegenheid te baat om BDW en bij uitbreiding de volledige N-VA te bekladden, in dit geval met een vergelijking die kant noch wal raakt. Natuurlijk, wanneer de haat de rede overneemt krijg je dit soort idiote berichten.
Laatst gewijzigd door robert t : 22 oktober 2016 om 13:45. |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alhoewel ik me afvraag of 'geëvolueerd' wel de juiste omschrijving inhoudt.
|
|
|
|
#43 |
|
Banneling
|
Ik heb nergens geschreven dat hij dit niet mocht zeggen, maar dan moet hij ook wel het lef hebben om de gevolgen van zijn uitspraken te dragen en NIET zijn onschuld uitschreeuwen dat hij dit niet zo bedoelde !
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Want zo was in 2009 de uitspraak van De Winter "waar is het geld van jouw pensioen" nog racistisch volgens diezelfde De Wever ! Iets wat vandaag helemaal niet meer het geval is Kijk en luister vanaf 4'40", en geniet hoe De Wever een oordeel heeft over anderen, en dit wat racisme betreft https://www.youtube.com/watch?gl=BE&v=kAxi21RzkTI |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij krijgt toch nooit nog een verkiesbare plaats. En om Rutten te pesten : aansluiten bij de fractie Vuye. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Banneling
|
Het wordt tijd dat alle interventies in het parlement opgenomen worden. Dan kan nagekeken worden wat die uil gezegd of niet gezegd heeft.
In alle geval als hij zou gezegd hebben wat hij zegt gezegd te hebben, dan bewijst hij dat hij een wereldvreemde idioot is. Als 50iger, mag je nog heel wat capaciteiten hebben, ze geraken zelden aan werk. Als van Biesen zelf ander werk zou moeten zoeken wens ik hem daarbij veel geluk. Hij zal snel anders piepen. Kitir en Calvo, als ik ze bezig zie denk ik hetzelfde, zoek echt werk. Wat een klucht daar in het parlement. Respect voor een politicus is echt niet nodig. Allemaal profiteurs. |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ooit de moeite genomen te lezen wat ik in de draden heb geschreven die over Vuye en Wouters gaan?
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe weet u met zekerheid wat u al dan niet zou hebben gezegd? U gaat schijnbaar nogal snel van bepaalde veronderstellingen uit.
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De verschillende media bronnen lezen brengt duidelijkheid genoeg Verschillende partijgenoten van Van Biesen namen snel afstand van de uitspraken van het Kamerlid, zo ook partijvoorzitter Rutten die gisteravond een gesprek met hem had onder vier ogen. Na afloop van het gesprek liet ze door Belga optekenen dat het incident wat haar betreft althans nog niet gesloten is. "Wat er uiteindelijk precies wel is gezegd of bedoeld, is voor mij nog steeds niet duidelijk. Zijn uitleg beantwoordde niet aan wat men van een liberale volksvertegenwoordiger mag verwachten. Uitspraken over werknemers bij Caterpillar en een onbegrijpelijke associatie met Marokko of andere landen kunnen voor mij niet door de beugel. Dat heb ik de heer Van Biesen ook duidelijk gemaakt", klinkt het. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2769277 |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En wie zouden dat dan wel mogen zijn? Kijk, in het lijstje staat ook Rutten, maar hoe kan zij hier opgevoerd worden als getuige?
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dus als morgen iemand van de kust(neemt Oostende) bij ons komt reclameren dat hij zijn trein gemist heeft of omdat zijn trein vertraging heeft of omdat zijn trein afgeschaft is dan kan ik roepen...ga terug naar Oostende en men kan mij dan niks doen.
Want het is volgens jullie geen racisme of niet strafbaar. Mag ik dan tegen een allochtoon van Marokko ook roepen...ga terug naar Marokko als hij de trein mist? Laatst gewijzigd door Patrick M. : 22 oktober 2016 om 15:41. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 oktober 2016 om 15:56. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
.. neen, doch vat samen ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 oktober 2016 om 15:59. |
|
|
|
|