![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Staatssecretaris
|
![]() 8 cent te veel voor die puber. Triestig dat ze zo met geld smijten en dan elke dag maar liggen te zeveren over besparen en belasten. En dan verschieten ze er van dat veel mensen het koningshuis een Belgische grap vinden en de politiek ongeloofwaardig is geworden. Ik zal blij zijn als er eens een deftige oorlog uitbreekt. Hopelijk leggen ze heel Brussel en al dat gespuis in een keer plat.En ondertussen zal IS wel wat verder doen met hier en daar een aanslag zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iedere inwoner van België met jaarlijks 1 cent op mijn rekening stort, dan ben ik een tevreden man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iedere inwoner van België met jaarlijks 1 cent op mijn rekening stort, dan ben ik een tevreden man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat wilt u daar mee bereiken? Dat iedere inwoner van België jaarlijks 2 centen stort op uw rekening? U bent precies niet vlug tevreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We "moeten" dan allemaal naar het vrijdagsgebed en we "moeten" dan aanvaarden wat zij goed vinden. Arabisch wordt de nationale taal. Eén voordeel ons nog méér beroven wordt moeilijk of ze moeten er IS bij halen. Koteletjes zullen we dan op de zwarte markt moeten kopen ... Hopelijk zullen we dan ook allemaal een uitkering krijgen, een woning, verhoogd kindergeld en nog zo een paar dingen die wij zelfs niet eens weten dat ze bestaan
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|