![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gezien het feit dat dat soort chemische stoffen nog maar sinds kort gebruikt worden vrees ik dat het nog niet zo zeker is of die al dan niet verslavend laat staan schadelijk voor de gezondheid zijn. Ik zou bv niet weten waar er voorheen een Redbull-smaak chemische stof gebruikt werd die bij verhitten niet uiteenvalt en waterdamp een Redbull-smaak geeft. Het is niet de eerste keer dat men, in een poging om iets slechts af te leren, nog veel slechtere dingen gaan gebruiken. Denk er overigens aan dat de fabricanten van e-sigaretten en hun vullingen totaaaal niet geinteresseerd zijn in uw gezondheid. Die hebben, net als de traditionele tabaksfabrikanten, enkel oog voor uw portefeuille. Een e-sigarettenboer heeft er trouwens geen enkel belang bij dat iemand zijn e-sigaret gebruikt om te stoppen met roken. Want eenmaal gestopt ligt de e-sigaret ergens achterin de schuif en verdient hij geen bal meer aan zijn smaakmiddeltjes. Het is dus naief te denken dat zo'n fabrikanten hun e-sigaret aan de man brengen in de hoop dat mensen ze gaan gebruiken als hulpmiddel bij het stoppen. Ze willen dat hun e-sigaretten gebruikt worden als vervangmiddel. En of ze daar wel altijd kosjere manieren voor (gaan blijven) gebruiken lijkt mij twijfelachtig.
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En verder begrijp ik ook niet waarom je het één zou vervangen door het ander, tenzij het een hulpmiddel is om er volledig mee te stoppen. Edit: of indien het ander echt gezonder blijkt dan het één. Dan is het ook logisch om het één te vervangen. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 23 oktober 2016 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wat lange termijn betreft.. de e-sig kwam pas in 2007 op de markt, dus al bij al vrij recent. Het beste waarop je m.i. kan voortgaan is de verbeterde levenskwaliteit van mensen die ooit rookten en nu dampen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch wordt er voor alles en nog wat op dieren getest. Zelfs gewone sigaretten terwijl de schadelijke gevolgen daarvan reeds lang gekend zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |