![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#482 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een concullega zijn dossiers werden gelinkt aan mijn naam omdat hij daarvoor bij mij gewerkt had . lees mijn besluiten
![]() |
![]() |
#483 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Omdat ik dat kon ,werd ik meermaals miljonair en jij niet.
![]() |
![]() |
#484 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tel het aantal arresten en rechtsleer vermeld in mijn besluiten. Nog nooit gebeurt in Belgie.
![]() |
![]() |
#485 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Helemaal gek wordt het zelfs als betrokkene in post 469 stelt dat “deze besluiten de grootste verzameling rechtspraak en rechtsleer samengebracht in 1 besluit” zijn, en onder andere ook post 483 spreekt boekdelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.skylinewebcams.com/es/web...aya-troya.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Minister
|
![]() Ik wacht met commentaar tot ik het vonnis gelezen heb als ik in Belgie ben.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 25 oktober 2016 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik lees toch zeer veel vonnissen en rechtszaken (zeer veel want op het strand heb je veel tijd) en kom max 10 a 15 verwijzingen tegen. Doet er niet toe ,ik beheers mijn stof tot in de puntjes en kan alle wetsartikelen en arresten hierrond dankzij mijn Ca's en commutator matrixen. ik zal dat wel aantonen tijdens de voordracht. Trouwens nog steeds geen antwoord op mijn 4 vragen HOE DOE DE DA
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 25 oktober 2016 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Minister
|
![]() Citaat:
mijn pc staat in mijn studeerkamer en die staat vol wiskunde en rechtsboeken rommel zoals elke verstrooide mathematicus
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 26 oktober 2016 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Banneling
|
![]() Je bent geen mathematicus, je bent een berooide megalomane oplichter die tevergeefs opnieuw probeert zijn trukendoos te slijten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Banneling
|
![]() 2x
Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 oktober 2016 om 07:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Minister
|
![]() Citaat:
lemma per lemma bewijzen zoals dit in een direct proof noodzakelijk is. Mijn strategie was om via deze wiskundige opbouw (stelling) de rechtbank te verplichten om de fout in de stelling (conclusie) aan te tonen. Dit werd ook expliciet gevraagd in het beschikkend gedeelte en ik dacht beschermd te zijn door de grondwet. In beide gevallen dacht ik te winnen. Of de rechtbank toont de fout niet aan en dan heb ik vrijspraak. Of de rechtbank toont de fout aan en dan kan ik ze repareren zoals ik heb gedaan in de draad over dat fabriek (opmerking van tashunga) Ik had speciaal 2 monografieën die er zijn ivm motivatie plicht van rechters ,volledig en integraal verwerkt in mijn beschikkend gedeelte . Wat de rechtbank heeft gedaan is : "Meneer Uw stelling is niet juist omdat ik dat vind" stel je voor dat iemand dat deed in de wiskunde ! De rechtbank heeft volledig intuïtief gereageerd en niet formeel. Daarom is nogmaals bewezen dat je abstracte wiskunde en mathematical proof niet kan toepassen in strafrecht omdat dit intuïtief is en niet formalistisch. ik had gehoopt de rechtbank te dwingen formalistisch te antwoorden. Als ik doorga tot Cassatie kom ik wel in zo een situatie ,want cassatie moet formalistisch zijn. Denk dat ik op basis van de grondwet ,herziening van mijn proces ga vragen. Dit komt me goed uit met het oog op mijn volgend proces ,want dat blokkeert de ganse boel. Diverse mede betrokkenen in dit nieuwe proces vinden dit een uitstekend idee.(originele insteek om aan een proces te beginnen dat je normaal nooit kan winnen want die 6.800.000 E zijn gevonden dus ik ben onomstotelijk schuldig aan belasting fraude)
![]() |
![]() |
#494 | |
Minister
|
![]() Citaat:
lemma per lemma bewijzen zoals dit in een direct proof noodzakelijk is. Mijn strategie was om via deze wiskundige opbouw (stelling) de rechtbank te verplichten om de fout in de stelling (conclusie) aan te tonen. Dit werd ook expliciet gevraagd in het beschikkend gedeelte en ik dacht beschermd te zijn door de grondwet. In beide gevallen dacht ik te winnen. Of de rechtbank toont de fout niet aan en dan heb ik vrijspraak. Of de rechtbank toont de fout aan en dan kan ik ze repareren zoals ik heb gedaan in de draad over dat fabriek (opmerking van tashunga) Ik had speciaal 2 monografieën die er zijn ivm motivatie plicht van rechters ,volledig en integraal verwerkt in mijn beschikkend gedeelte . Wat de rechtbank heeft gedaan is : "Meneer Uw stelling is niet juist omdat ik dat vind" stel je voor dat iemand dat deed in de wiskunde ! De rechtbank heeft volledig intuïtief gereageerd en niet formeel. Daarom is nogmaals bewezen dat je abstracte wiskunde en mathematical proof niet kan toepassen in strafrecht omdat dit intuïtief is en niet formalistisch. ik had gehoopt de rechtbank te dwingen formalistisch te antwoorden. Als ik doorga tot Cassatie kom ik wel in zo een situatie ,want cassatie moet formalistisch zijn. Denk dat ik op basis van de grondwet ,herziening van mijn proces ga vragen. Dit komt me goed uit met het oog op mijn volgend proces ,want dat blokkeert de ganse boel. Diverse mede betrokkenen in dit nieuwe proces vinden dit een uitstekend idee.(originele insteek om aan een proces te beginnen dat je normaal nooit kan winnen want die 6.800.000 E zijn gevonden dus ik ben onomstotelijk schuldig aan belasting fraude)
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 26 oktober 2016 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() De rechter ging niet mee in zijn wiskunde verhaal.
Wat een verrassing.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zoals mijn 4 onopgeloste vragen door jullie .
![]() |
![]() |
#497 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. U werd geen miljonair wegens (de kwaliteit van) uw besluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarom kan ik zaken die een normale jurist niet kan ,en daarom krijg ik ook geen antwoord op mijn 4 probleem vragen en geloof me ,zo ken ik er nog zeer veel. ik verdiende geld omdat ik iets durfde dat een ander niet dierf (deficitaire vereffeningen vb ) of omdat ik unieke oneigenlijke constructies deed soms gebaseerd op wetsontduiking (geen verslag art 181) zoals je zou vasstellen moest je mijn 4 vragen kunnen oplossen. ik verdien zoveel geld omdat iedereen zegt DA KAN NIE en ik het toch maar doe. Zie eens naar de sanctie die er is als je toch alle aandelen inkoopt ! je lacht je een breuk. 99 procent van mijn onmogelijke combinatorics zijn gebaseerd op geen gesanctioneerde wetsovertredingen (250 EURO boete is geen sanctie) De fabriek had niemand ,maar dan ook niemand kunnen oplossen ,lees de draad maar eens zeer goed. Zie bewarend beslag onder derde zonder vonnis noch eisbare schuld, vergifje is zeer slim geweest haar of zijn bericht te verwijderen of het had nog erger kunnen zijn. Voor hetzelfde geld gaat hij of zij met kerstmis op verlof en maak ik misbruik van een bepaald artikel en wordt hij of zij medeschuldenaar van een fictieve schuld die ik heb gecreëerd tussen 2 van mijn firma's door het laten protesteren van 1 wissel. Het bedrag dat op die wissel staat mag hij of zij dan integraal betalen. lees vorig bericht aangaande art 36 in al mijn vennootschappen. Mij kan zoiets nu niet overkomen .maar bij mijn weten ben ik weer de enige die dat in zijn statuten heb gezet (standaard) . Ik kan dus op grond van deze fout in de wet (de grootste die ik ooit ontdekt heb) iedereen tot zelf de koning medeschuldenaar maken van 1 van mijn vennootschappen ,namelijk de trekker van de wissel op de andere vennootschap. Daarom is SV een van de 5 wetten waarvoor ik conjugacy classes heb gemaakt en niet de SW. SIMPEL MAAR DODELIJK.
![]() |
![]() |
#500 |
Banneling
|
![]() Allemaal mooi...
Tot er opnieuw een strafrechter heel zijn sjoemelboetiek met de grond gelijk maakt en hem achter tralies zet. Kan Viv hem weer appelsienen brengen... Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 oktober 2016 om 16:04. |
![]() |
![]() |