![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#521 |
Minister
|
![]() Open brief aan alle Javers hier van dit forum.
Gelieve te noteren dat: Geen enkel van mijn klanten ooit strafklacht heeft ingediend. Alle veroordeelden van het proces vereffenaars waren,behoudens 1 klant die dan nog werd vrijgesproken op de koop toe en daar ging het dan nog om feiten van voor de vereffening. Alle burgerlijke partijen waren curators. Er nu weer 4 zaken gered zijn sedert beëindiging van beroepsverbod en dat die nu allen uitstekend draaien (ga maar eens eten op de graanmarkt in Antwerpen in de HC) Er niemand zich als gedupeerde aanmeld op de draad ‘bewijzen aub’ Niemand van jullie mij ooit aan het werk heeft gezien en U zich allen steunen op mijn veroordeling die zoals aangetoond de grondwet niet respecteerde. Er op dit ogenblik nog meer dan 250 bedrijven actief zijn komende uit mijn sterfhuisconstructies waaronder 1 zeer grote met 1100 mensen in dienst. Er meer dan 10.000 arbeiders en bedienden plaatsen zijn gered door mijn sterfhuisconstructies. U bent dus allen Javers van de miserables ,als ik het gebod van verslag voor vereffening niet naast mij had neergelegd was dat fabriek failliet gegaan. De baas vind mij een heilige. Als morgen in je eigen familie iemand aan het failliet gaan is dan mag je god danken dat je mij kent via dit forum. En nu ga ik lunchen met Viv in short (niet ¾) want we gaan op de dijk en niet in een 5 sterren hotel waar enkel ¾ of lange broek is toegelaten. Zee ,zon en zand groet U.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 27 oktober 2016 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De andere realiteit is dat iedereen jou ondertussen wel doorheeft voor wat je écht zijt: een ordinaire sjoemelaar die gepakt werd.
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besluiten opmaken die juridisch steek houden en goed in elkaar steken, dat is nog wat anders. Voor het overige, ik ben geen miljonair, neen, ik hoef dat ook niet te zijn. Maar ik heb tenminste mijn gevoeg niet in een emmer moeten doen terwijl twee andere gasten aan het kijken waren. ![]()
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
/bow
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#526 |
Minister
|
![]() ik herinner mij dat zowel de veroordeling van mij als die van de 2e veroordeelde op 1 blz stond vandaar dat ik steeds van oordeel was dat ik eenvoudige schuldenaars verklaring had gehad
![]() |
#527 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en die ordinaire sjoemelaar vind terug klanten !!!!! straf he Mijn nieuwe klant zijn advocaat en boekhouder waren zeer onder de indruk hoe ik die fabriek heb kunnen redden en hebben mijn klant aangeraden om kontact met mij op te nemen. De advocaat kent dit fabriek en heeft eerst gebeld met de baas. De afpraak voor de brainstorm is in de eerste week van december. U mag nu al stellen dat het probleem voor 99999999999999999999 ,9999 enz is opgelost omdat ze mij gevonden hebben en op tijd. Het is hier dat de CVOA met 3 beperkte aansprakelijkheden zal gebruikt worden en de oude vennootschap in het bezit zal komen van 100 procent van de aandelen ,of dacht je misschien dat ik theoretische verzinseltjes als vraag voorlegde aan het forum. Sedert de sterfhuisconstructie van TT doe ik alles rechtstreeks op dit forum ,je kan allen zien hoe ik het doe ,net zoals het redden van die fabriek. ga 50.000 EURO hiermede verdienen over 10 jaar gespreid.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 27 oktober 2016 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Minister
|
![]() Een gewoon bekend restaurant ,in de horeca zitten de meeste in de shit door de nieuwe kassen en door het terreur alarm ,gelukkig kan de pol dat oplossen met zijn 100 procent aandelen constructie (nieuw)
Er gaan er nog veel volgen want dat gaat snel rond ,het is begonnen met de HC dan de TT en nu dit
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Louche bedrijven dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vooral wachten op zijn volgende veroordeling. Nu, hij heeft geluk, in Antwerpen zijn alle cellen vandaag uitgerust met een toilet. En als hij braaf is, zal hij zijn cel met maar één persoon moeten delen. Als hij stout is, zal hij andere zaken moeten delen, zoals zijn zeep wanneer het valt.
Mechelen is een ander verhaal, weliswaar...
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat legt nog steeds niet uit waarom jij ten stelligste beweerde dat jij het vonnis niet gekregen had. ![]()
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 27 oktober 2016 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of was het nu omgekeerd? Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 oktober 2016 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De personen die deel uitmaken van de staande of zittende magistratuur snappen wel degelijk waarover het gaat, en jammer voor u, maar zij zijn zo mogelijk nog minder lichtgelovig dan de doorsnee forumdeelnemer, en bovendien zijn zij het die uiteindelijk over uw wetsovertredingen oordelen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Minister-President
|
![]() Wat u daar omschrijft is zelfs erger dan onvermogen, beste mijnheer. Het is armoede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu, we begrijpen allen dat het u een zorg zal wezen, vermits u er telkens een fortuin zult aan verdienen…. Laatst gewijzigd door Gwylan : 27 oktober 2016 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |