![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Beter zou dan zijn het hogere van mijn atoomtheorie met het lagere van de verdovende middelen te combineren. Citaat:
Citaat:
Terwijl het precies andersom is: het lichaam is van de ziel afhankelijk en wordt met de dood in de ziel opgenomen. Citaat:
Citaat:
Voordien waren de mensen nog onschuldig als de dieren, wat een primitieve situatie is.
![]() |
![]() |
#342 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De mens is niet in staat goed en fout te onderscheiden. Zo noemen ze mij "fout" terwijl ik het als goed ervoer. Daarom ga ik nu volgens de enige ware weg en dat is Jezus' weg. Jezus is de weg naar de waarheid en de weg naar het eeuwige leven. Onze cellen en lichaam is zelfhealend en door de misleiding doen we onszelf dood. De valse vertegenwoordigers van God misleiden ons naar de ondergang om er zelf beter van te worden. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Banneling
|
![]() 1 Kor 11 schrijft Paulus het zo: De vrouw is omwille van de man geschapen. 8 (De man is immers niet uit de vrouw voortgekomen, maar de vrouw uit de man; 9 en de man is niet omwille van de vrouw geschapen, maar de vrouw omwille van de man.).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() Dat het mij allemaal geen kloten meer kan schelen.
Ik heb voor jullie beide evenveel respect. Niets Laatst gewijzigd door Peche : 30 oktober 2016 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Banneling
|
![]() Wie gaat ge dan quoten als ik er niet meer ben? Ik ben uw enige aandacht hier op dit forum. En gij zoekt mij iedere maal op, ik negeer U zelf merendeel van de tijd. But you looooooooooooooof to hate me gozer. I know. Peche knows.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarnaast ben ik een beetje verbaasd dat u schijnbaar meent dat er onder Getuigen van Jehova geen ernstige problemen voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Banneling
|
![]() Ik geloof wat ik wil, gij gelooft wat gij wilt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat niet over geloof, maar om uw veronderstelling dat er schijnbaar geen (ernstige) fouten worden begaan door Getuigen van Jehova. Alleen, naar de bijbel leert, is iedere mens zondig. Ook Getuigen zondigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn autisme is daar één van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gelooft dat maar zeker niet ! Wat ik merk is het hier al weken dat deze topic voorop staat met jou al lijdend voorwerk. Zie, dat hang nu eens me kl.. uit. Al die tijd kan hier geen zinnige discussie plaatsvinden. En ooooooooooooooo, wat ben jij toch vol van jezelf. Rot op man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() Stopt met mij te quoten ? Ge gaat zien, weinig mensen hechten hier waarde aan U.
ik heb hier echter alles en iedereen te kakken gezet en maar weinigen andersom. U bent er geen van, gij zijt een persona nouga grata. Ook IRL anders kwam ge U niet optrekken aan "loserrs" op een online forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je enkel maar toegang tot deze draad waar Peche zichzelf lijdend voorwerp maakt? Al moet ik eerlijk bekennen dat 't echt wel de spuigaten uitloopt, ik vraag me af of er niemand is die hem tegen zichzelf beschermt, niemand die eens aan de rem trekt, niemand die hem wat gezond verstand bijbrengt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |