![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#621 | |
Minister
|
![]() Citaat:
zetelverplaatsing heeft plaats als ik in belgie ben dus we zijn aan het uitzoeken welke vennootschap heeft 1 aansprakelijke aandeelhouder die een vennootschap mag zijn. Pol, ziehier info over vennoschappen : La Ley dominicana de sociedades reconoce los tipos societarios consagrados en el Código de Comercio, pero a su vez, introduce dos nuevos: Las Sociedades de Responsabilidad Limitada (SRL) y las Empresas Individuales de Responsabilidad limitada (EIRL). De esta manera, en República Dominicana a la fecha se reconocen y regulan seis (6) tipos de sociedades: Sociedades en Nombre Colectivo: Se trata de una sociedad externa que realiza actividades mercantiles o civiles bajo una razón social unificada, respondiendo los socios de las deudas que no pudieran cubrirse con el capital social. Es un tipo de sociedad en la que algún socio no aporta capital, solo trabajo y se denomina socio industrial. Sociedades en Comandita Simple: es una sociedad de tipo personalista que se caracteriza por la coexistencia de socios colectivos, que responden ilimitadamente de las deudas sociales y participan en la gestión de la sociedad, y socios comanditarios que no participan en la gestión y cuya responsabilidad se limita al capital o comprometido con la comandita Sociedades en Comandita por Acciones: Son las que se componen de uno o varios socios comanditados que tendrán la calidad de comerciantes y responderán indefinida y solidariamente de las deudas sociales, y de socios comanditarios, que tendrán la calidad de accionistas y solo soportaran las perdidas en la proporción de sus aportes. Sociedades de Responsabilidad Limitada (SRL): Es un tipo de sociedad mercantil en la cual la responsabilidad está limitada al capital aportado, y por lo tanto, en el caso de que se contraigan deudas, no se responde con el patrimonio personal de los socios. Empresa Individual de Responsabilidad Limitada (EIRL), tiene su origen en la República Dominicana con la promulgación de la Ley Nº 479-08 el 11 de diciembre del año 2008. La finalidad de la creación de esta figura legal es doble: Potenciar el desarrollo de nuevas iniciativas comerciales de pequeños empresarios. Poner fin a la vieja práctica nacional de las “sociedades ficticias”, que consist?*a en constituir una sociedad en que uno de los socios tiene un 94% y los demás socios, sólo un 1%. Sociedades Anónimas (S.A.): Es aquella sociedad mercantil cuyos titulares lo son en virtud de una participación en el capital social a través de t?*tulos o acciones. Existen sociedades anónimas tanto de capital abierto como de capital cerrado. De las seis categor?*as de Sociedades mencionadas, las primeras tres se distinguen porque sus socios o una parte de ellos, dependiendo del tipo de sociedad, responden de manera subsidiaria, solidaria e ilimitada de las obligaciones contra?*das por la sociedad. Las sociedades de responsabilidad limitada y las sociedades anónimas, se distinguen porque la responsabilidad de sus socios se limita a sus respectivos aportes sociales.
![]() |
![]() |
#622 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De laatste 28 JAAR sedert ik sterfhuisconstructies doe ,heeft niemand zich ooit gemeld. Geen enkel van mijn klanten is gedupeerd geweest.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 31 oktober 2016 om 02:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Minister
|
![]() Citaat:
REDEN : in tegenstelling tot mijn sterfhuisconstructies is belasting ontduiken wel een misdrijf waar ik nog voor de rechter moet verschijnen samen met al de andere klanten van mijn boekhouder. Dus hier ben ik wel in de fout gegaan en pak daar dus niet graag uit. Je moet wel hier openbaar beloven dat je het niet publiceert, als je het wel doet weet ik je wel te vinden via mijn beslag onder derden. Maar dan gebruik ik de ergste vorm. A een vennootschap van mij (heb er vele) B nog een vennootschap van mij B trekt een wissel van 100.000 euro op A (reden moet niet vermeld worden) B biedt die wissel aan op de bank van A die natuurlijk niet kan betalen. B heeft dus een geprotesteerde wissel. B doet nu beslag onder derden bij U op grond van die wissel ?? Ik zorg er voor dat dit gebeurd op een bepaalde wijze zodanig dat jij MEDESCHULDENAAR WORD voor die 100.000 euro. Dus je weet waaraan je begint als je je woord niet nakomt, je bent verwittigd lees maar eens zeer goed dit artikel dat in al mijn vennootschappen staat uit schrik dat deze fout in de wet tegen mij zou kunnen gebruikt worden. Heb er mee in het verleden 2 tegenstanders vernietigd (hun huis en al hun bezittingen zijn verkocht,vennootchap B was in dat geval een vennootschap van mijn Russische vrienden toen op het falconplein (50/50) ,dus ik was zeker van geen pak slaag te krijgen) Geen schuldenaarsverklaring (Gent 28 maart 1995) Teneinde de vennootschap te behoeden voor de gevolgen van art.1452 en 1456 GW en alzo op grond van 215alinea 1 KB WIB op kunstmatige wijze een solvabele mede schuldenaar te worden. (RB Luik 4 december 1991 JLMB 1992, 891 wordt overeengekomen dat noch de zaakvoerder noch de vennoten schuldeiser kunnen worden van de vennootschap.
![]() |
![]() |
#625 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Minister
|
![]() Iedereen ziet dat al mijn gekleurde vestjes typisch Bonucci zijn ,hij is er voor bekend (zo een vestje kost 3200 e nu ,ik heb het nog 12.500 FF betaald)
![]() |
#627 |
Minister
|
![]() weet ik niet staat wel zo in kruispuntbank
![]() |
#628 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zou bijvoorbeeld best kunnen dat ik heel wat meer dan u vertrouwd ben met Cannes, en met de handelszaken aldaar. Of vindt u dat dit onmogelijk is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De openlijke bedreigingen die in het citaat vermelde post voorkomen zijn op dit forum niet toegelaten, mijnheer. Laatst gewijzigd door Gwylan : 31 oktober 2016 om 02:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat patrice maar eens ziet of het technisch juridisch kan en de bevindingen hier plaatst of DA KAN NIE zet
![]() |
![]() |
#632 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat is de sanctie als het niet juist is ??
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 31 oktober 2016 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel degelijk een bedreiging. Weliswaar één die je toch niet kan uitvoeren en dus weinig tot geen indruk maakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#636 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus als je hier iemand "bedreigt" met zo'n malafide constructie, dan ga je veroordeeld worden tot schadevergoeding en dan gaan we nog eens goed lachen terwijl we op restaurant zitten op jou kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben die discussie al gehad. De discussie stopte toen u aangaf dat u zich blijkbaar toch niets aantrekt van wat al dan niet wettelijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |