![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#641 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De feiten van alle samenhangende feiten wordt gesitueerd in de periode "tussen 1 april 1997 en 22 december 1997", dus werd de hele constructie reeds opgestart vóór zijn hechtenis. In de motivering staat het volgende: ------ De schuld van de beklaagden SCHEERS, VAN DEN ABEELE en Paul Van der Es aan de feiten (…) staat voor het Hof, net als voor de eerste rechter (…) vast. (…) Hij (VAN DEN ABEELE) zorgde voor de uitvoering van het vereffeningsscenario samen met VAN DER ES en de vervreemding van het handelsfonds was daar een essentieel bestanddeel van. Dat hij (VAN DER ES) sinds 27 november 1997 was opgesloten in de gevangenis sluit niet uit dat hij die noodzakelijke medewerking heeft verleend. De naar SLOOTMANS gemaakte verwijzing (beroepsbesluiten …) is evenmin overtuigend nu deze in wezen slechts een stroman was. ------- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is nog niets gebeurt en ik ga die vertrouwelijke info over die 6.800.000 euro dan maar niet zenden om geen inbreuk te moeten doen op de forum regels.
![]() |
![]() |
#644 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In dit arrest ben ik gemotiveerd veroordeeld geweest ,mijn standaard advies was verkeerd ,
![]() |
![]() |
#645 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Onybreekt die verklaring en wordt die niet opgesteld ben je medeschuldenaar aan B (lees goed de wetsartikelen hieraangaande) B die een geprotesteerde wissel heeft op A kan overal derde beslag gaan doen ,het is deze derdebeslagenen die moet weten of kunnen een verklaring op stellen zeggende dat hij geen schuld heeft aan vennootschap A . Lees het nog eens aandachtig.
![]() |
![]() |
#646 |
Minister
|
![]() OK heb begrepen ik zend dat bewijs van die 6.800.000 euro dus niet want ik betrouw je niet ,dus moet ik ook niet dreigen .
![]() |
#647 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Minister
|
![]() Daarom dat ik het bewijs wou opsturen omdat er twijfel was of ik de waarheid sprak.
![]() |
#649 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Recente rechtspraak is er al milder in maar toch zijn er nog arrondissementen waar men de wet tot op de letter toepast. De schuld ontstaat niet omdat je iets verschuldigd bent maar omdat je iets niet gedaan hebt namelijk de derde beslagene verklaring niet opgesteld en gezonden naar de deurwaarder. Ik heb zo bang van deze fout in de wet dat ik art 36 in al mijn vennootschappen standaard heb gezet.
![]() |
![]() |
#650 |
Banneling
|
![]() Heeft Theo Vranken u nog niet gebeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Minister
|
![]() Das geen firma met een handelsfonds in ,dus daar kan ik niet veel gaan doen.
![]() |
#652 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De combinatoric was art 1452 en art 1456 van ger wetboek als commutator matrix met extensie CASS 19 dec 1988 en Beslagrecht kortrijk 19 oktober 1992; hierdoor kon ik onmiddellijk overgaan op uitvoeren beslag onder derden zonder voorafgaandelijk verlof van de beslagrechter en voor het ganse bedag van de vordering op vennootscha A De laatste rechtspraken voorzien steeds de verplichte tussenkomst van de beslagrechter ,maar in sommige arrondissementen steunt men zich nog steeds op hogervermelde CASS 19 dec 1988. Zie het eens na enkel als juridische denkpiste ,ik dreig er niet meer mee want heb begrepen dat dit tegen forum regels is .
![]() |
![]() |
#653 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Minister-President
|
![]() Het is in ieder geval zo dat diverse deelnemers al voor heel wat lichtere fouten van het forum werden verwijderd.
Het is aan de forumeigenaars om te beslissen wat zij op hun forum aanvaardbaar vinden en wat niet, en ik heb desbetreffend uiteraard niets in de pap te brokken, maar ik verheel u niet dat ik het moreel erg moeilijk heb met een discussieplatform waarop men toelaat dat iemand een medeforummer openlijk bedreigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Minister
|
![]() Illuminati heeft dat toch zelfs afgestreden dat hij/zij dat ooit had gehad.?