![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zitten ze daar dan te doen, behalve hun maatpakken te verslijten?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Advies. Zoek het woord op in een woordenboek.
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen zien....vandaag is het al 32000€, morgen en alle volgende dagen komt er 4000€ bij. Rechters die Alepponezen een dagelijkse Win for Life bezorgen. Op die manier gaan we binnen de volgende paar maanden, als land, bankroet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de partij die hem aan de deur heeft gezet omdat hij met de niet-democratische nationalisten een politiek akkoord wou opzetten. Als fan van de "godsvrede" wil hij dat principe wel verdedigen, maar niet al te fanatiek blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() [quote=SDX;8279646]In al die tijd dat ze nu mee 't beleid vormen hebben ze zelf nog geen manier (of tijd) gevonden om zelf die achterpoortjes hermetisch af te sluiten?
Wat zitten ze daar dan te doen, behalve hun maatpakken te verslijten?[/QUOTE] Maar dat is niet van toepassing voor de voorzitter - burgemeester - schaduw premier ! Want....deze heeft of had zelfs de ambitie om de VN te hervormen ! Hij wilde zelfs Angela Merkel van haar bondskanselier troon stoten, en dit nadat deze van Duitsland het voorbeeld land maakte waar de voorzitter - burgemeester - schaduw premier naar op keek, en gebruikte om zijn toekomst beeld van Vlaanderen kracht bij te zetten. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Kan zijn. Maar je gebruikt die twee woorden net iets te veel. Het effect gaat dan verloren.
Citaat:
Toch heb ik de indruk dat je mij door jouw vraag in een hoek tracht te duwen waar ik niet wil staan. M.a.w. wil je mij laten zeggen dat het VB geen democratische partij is. Ik zal dit nooit zeggen, je zou dit inmiddels moeten weten. Je bent de laatste tijd wat prikkelbaar, hetgeen misschien je oorlogstaal t.o.v. de N-VA verklaart. Nog iets waarvoor je moet opletten. Superpanda valt je bij. De man die uitgerekend jouw partij wil vernietigen en dit in talloze berichten ook duidelijk zegt. Vermoedelijk is zijn afkeer voor mijn persoon op dit ogenblik nog groter dan de aversie die hij voor het VB heeft. Maar ik verwittig je, als de boer de passie preekt, boer let op je ganzen. Zijn sympathie is maar schijn. Voor je het beseft tracht hij jouw nek te breken. Een pitbull als hij laat nooit los. Je bent verwittigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of anders gezegd: voorzichtig zijn in het rondstrooien van allerlei beweringen. Ook hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom, alle mensen die deelnemen aan het democratisch spel van verkiezingen en andere vormen van inspraak. En daar behoort ook de VB-kiezer toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog verder zouden ze op die twee jaar heel dat politiek benoemd personeel van vroeger hebben moeten uitkuisen??? Wat een onnozele praat we hier toch de hele dag moeten aanhoren... Geef gewoon toe dat la Belgique een bananenkoninkrijk is en dat de minste verandering aan het bestaande systeem met alle geinstitutionaliseerde machten en middelen in dit onland worden tegengewerkt... Daar is de ziekte van la Belgique; het Vlaamse realisme heeft altijd moeten wijken voor de fancofone hoogheidswaangedachten... Nous, nous, nous en nog eens nous... Verder zijn ze nooit gekomen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VB, NVa en alle positieve Vlaamse krachten waar ze zitten, werk samen AUB. Dat we het niet eens zijn op alle punten en komma's is toch maar normaal... We zijn de dwaze francofonie nog niet en zelfs zij zijn het niet eens over alles en nog wat (zelfs Michel die het aangedurfd heeft in dat anti-Vlaams franstalig klimaat om met de NVa samen te werken, zie ik morgen Vlaanderen zonder de minste problemen een dolk in de rug steken als dat zijn zuiver frantalige partijbelangen behartigt) maar naar buiten streven ze wel, allemaal, ecolo, dat zich voor een meer Belgische partij wil uitgeven door zogezegd samen te werken met groen, niet minder, samen om de andere, de stoute Vlamingen af te maken... En dat onder het mom om de franstalige belangen te beschermen en la Belgique is toch franstalig of niet soms??? Laatst gewijzigd door marie daenen : 2 november 2016 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in de hogere kaders van het Blok, zitten er zo niet veel. Bovendien zijn de verschillen meer dan alleen maar punten en komma's. Bovendien doe ik geen zaken met criminelen. Als ik nog maar vermoed dat mijn fietsenhandelaar een drugsdealerke is, dan ben ik niet langer zijn klant. Verder is het mijn overtuiging dat we vlugger aan Vlaamse onafhankelijkheid komen door net niet (teveel) samen te werken met het Blok. Zo trekken we kiezers aan voor de goede zaak, die we anders nooit zouden kunnen aantrekken. Eén toegeving: mijn njet is niet eeuwig vaststaand. Als ze hun leven beteren, dan zal ook ik mijn houding aanpassen. Niet dat mijn ene luizige stemmetje de doorslag zal geven; ik ben wel zot maar niet onnozel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Gij steunt Carolien Copers en dat seutenadvocaatje zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In tegendeel het VB kan nog heel veel leren van het franstalige Blok over dingen die totaal niet thuishoren in een democratie en in een gezonde samenleving... en toch is het FB erin geslaagd om de mensen te doen geloven dat het niet zij, maar de gedupeerden, hun tegenstanders zijn die hun FB fouten bezitten... Je moet het maar doen; maar eeuwenlange indoctrinatie geeft je wel een duidelijk voordeel in het vertellen van de grootste nonsens... , cfr. de islamwereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |