![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze hype is duidelijk seksueel gedreven.
Iedereen geilt op Olga Leyers. Op haar benen. Op haar geile kont. Op haar zalige poes. Zoals u ziet, past er wel een aardige worst in die mond: ![]() De vraag is: welke seksuele handelingen zou u verrichten met Olga Leyers? Ik zou ze eerst beffen en aan haar tenen zuigen. Daarna met het puntje van mijn tong zachtjes "poken" in haar ster. Dan zou ik haar een tong draaien en stevig doggystyle afneuken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is dat misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij gaat meegeilen met de meute!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd bizar als iemand te koop loopt met zijn eigen onwetendheid. Precies alsof ze er trots op zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() KEREL WA GAAT GE MET OLGA LEYERS DOEN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks, ik heb voorlopig voldoende werk met mijn eigen madam.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij ligt negerinnen te beffen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben allemaal ons werk met die tang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke hype?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vraag is; hoe ver kan iemand afdrijven vooraleer hij gaat fantaseren over een figuur als deze Olga. Citaat:
Citaat:
Citaat:
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 4 november 2016 om 16:24. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat hier allemaal nogal denigrerende praat over dat vrolijke, intelligente en sexy meisje van ochgottekes 19 jaar.
Maar ze zou't mij geen twee keer moeten vragen; zelfs niet om haar boterhammendoos te vullen. En speelt haar zus ook al niet in zo van die sketches met zang en wat weet ik. Idem dito hoor ! Stevige Vlaamse meiden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kijk eens aan: goeie ouwe harige Johan komt weer ter sprake! Happeuh happeuh in zijn aambeien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt, maar ze wordt tegenwoordig ook in elke gazet opgevoerd. Maar hey, je mag best trots zijn op je eigen onwetendheid hoor, ik vind dat gewoon raar.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je eigen frustraties gaan afwentelen op anderen is een zelfrespecterende trol onwaardig. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet mij geen plezier doen. En ik lik zoveel aan de reet van Olga als ik zelf wil! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het.
Citaat:
edit: Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het?
Denk je nu ook al dat je in de jury van belgiums got talent zit? Nu ja, tussen die idioten zou je nog goed staan eigenlijk. En je moet met je boerepoten van mijn lijf blijven! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |