![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stop dan met die onnozelheden te posten. Laatst gewijzigd door alberto : 14 november 2016 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar blijven de argumenten? Met "u weet goed genoeg..." weten we niets. Ik weet immers geenszins wat u denkt te weten over wat ik zou weten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kom ons hier nu niet vertellen dat je niet het ongelooflijk fundamentele verschil ziet tussen waarom pedofilie NIET is toegelaten en homoseksualiteit wel, en waarom beiden zelfs met veel fantasie niet in dezelfde categorie zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat velen nog niet wisten, ik zat nog in de kast Ik kwam eruit gevlogen En roep ho la di dee En iedereen mag het weten Ja ik ben een beetje gay Een beetje gay, dat is okay En een beetje gay, daar is niks mis mee Een beetje gay, is snel tevree Maar hij lust liever wel een worst dan een saté We waren met wat vrienden, we stonden in de kroeg We dronken nog een biertje, want we hebben nooit genoeg Toen kwam een blonde dame Die vroeg ga je met mee mee Ik zei schat, ik zou wel willen, maar ik ben een beetje gay Een beetje gay, dat is okay En een beetje gay, daar is niks mis mee Een beetje gay, is snel tevree Maar hij lust liever wel een worst dan een saté Nu ben ik vrijgevochten Doe alles wat ik wil Bekijk ik heel het leven door een roze bril En als de mensen lachen dan zit ik daar niet mee Want ik houd van het leven en ik ben een beetje gay Een beetje gay, dat is okay En een beetje gay, daar is niks mis mee Een beetje gay, is snel tevree Maar hij lust liever wel een worst dan een saté Ooit had ik eens een meisje Het was een mooie griet Maar we wisten beidde, dit is de liefde niet Ze zei toen, lieve jongen, doe jij nu niet zo stoer Nu heb ik sinds twee weken verkering met haar broer Een beetje gay, dat is okay En een beetje gay, daar is niks mis mee Een beetje gay, is snel tevree Maar hij lust liever wel een worst dan een saté Een beetje gay, dat is okay En een beetje gay, daar is niks mis mee Een beetje gay, is snel tevree Maar hij lust liever wel een worst dan een saté Een beetje gay, dat is okay En een beetje gay, daar is niks mis mee Een beetje gay, is snel tevree Maar hij lust liever wel een worst dan een saté Maar hij lust liever wel een worst dan een saté Maar hij lust liever wel een worst dan een saté" Geen Studio 100- maar schlagertoestand en een Yves Segers die meer dan duidelijk zijn homosexualiteit uit. https://www.youtube.com/watch?v=rk2Xdjj7jFc In hetzelfde genre - maar niet gezongen - is het bekend dat Bart Kaëll en Luc Appermont een koppel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En er is een reden waarom er maar eentje is die dat zo interpreteert, en dat is dat die interpretatie compleet van de pot gerukt is. Dat je die non-discussie met die complete non-interpretatie nu al een paar dagen volhoudt betekent dat je ofwel een indrukwekkend gebrek aan interpretatievermogen hebt, ofwel een al even indrukwekkend grote trol bent. ALLE anderen hebben door wat er bedoeld werd. Iedereen. Aan wie ligt het dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar goed, niet denkende dat het voor ALLE anderen ZO overduidelijke toch nog voor een volwassen iemand moet uitgelegd worden, hier is de uitleg: Everytime bedoelde NIET dat ook illegale activiteiten waar er sprake is van onschuldige slachtoffers moeten kunnen toen hij zei dat mensen moeten kunnen leven zoals ze willen. Maar ik gok dat zelfs dat nog steeds niet doordringt, en ik voel een vervolgvraag met een indrukwekkend trolgehalte komen. Laatst gewijzigd door Scorpio : 14 november 2016 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Er was ook een tijd dat christen zijn strafbaar was. Uw punt?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat voldoende of wil je nog 'n anecdote? Op bezoek bij mijn broer in Blg. zat ik in zijn auto, op de radio (dacht ik) werd 'n onnozel lieke gedraaid, geen erg, maar 't volgende bleek van hetzelfde onnozele kaliber te zijn, vraag ik aan m'n broer waar hij feitelijk naar luisterde, want 't was de onnozelheid voorbij qua tekst èn melodie, zegt hij; "Maar dat is K3, ken je dat niet, m'n dochtertjes zijn er gek op", was dus 'n CD, ik zei maar niks, maar dacht bij mezelf 'arme kindertjes die met die onnozelheid dagdagelijks om de oren geslagen worden, dat worden vast en zeker genieën later die beginnen te schreien als ze alleen naar buiten moeten'. Ik ben daar te lang weg en heb geen begrip voor dat soort snowflake gedoe, hier is dat nog zo erg niet, gelukkig maar, want als ik op TV 'n programma zie waarin Vlaamse jongeren te zien zijn, kerels als strandjanetten en meisjes/vrouwen die niets vrouwelijk meer hebben, doorgedreven, aan waanzin grenzende politiek correctheid, ben ik blij dat ik daar geen deel meer van uitmaak.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nota tot ikke-zelf: lokaal kindergekweel of rap op de radio = censuur. Is radio 'nostalgie' of iets vergelijkbaars laatste eeuws ginder nog operationeel? Frequentie? Dank U.
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik durfde niet te zeggen dat je je kinderen toch niet aan zulke martelpraktijken kan of mag blootstellen. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welk land?
Maar ik wil worden zoals u! Citaat:
U hebt evenwel mijn vraag niet begrepen. Ik zal ze nog eens herhalen: Hoe komt dat u immuun bent voor de hersenspoeling van de media, en hebt kunnen ontsnappen van een bestaan in de grijze domme massa. AUB, leg het mij uit. Wat is het geheim van uw genie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weeral een probleem.
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn dochter staat ook soms schattig mee te dansen als er K3 op de TV is. So f*n what? Liever mijn kinderen aan een brede waaier van mogelijkheden blootstellen en leren van hun eigen menign te vormen, dan ze af te schermen van dingen waar ik zelf niet mee akkoord ga. Voor alles een leeftijd trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het principe "mensen moeten kunnen leven zoals ze willen" gaat altijd vergezeld van een (meestal onuitgesproken) ander principe: "zolang je niet ingaat tegen de vrijheid van anderen, de openbare orde niet verstoort en de wetgeving niet overtreedt".
|
![]() |
![]() |