![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
Zou dat een straf zijn voor de homosexueel geaarde Di Rupo, levenslang in de gevangenis?
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de ex-Amerikaanse ambassadeur wist op "Eén" te vertellen dat Belgie nu in de Global Peace Index op plaats nr 14 staat... Voor 13/11 was dat de 9de plaats. De top 3 v.d. veiligste landen in de wereld zijn : Ysland, Denemarken & Oostenrijk. De ambassadeur zei ook dat voor buitenlanders Belgie "gevaarlijk" is omwille van de goede chocolade en in 't algemeen de héérlijke restaurants ! |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Gouverneur
|
Eigenlijk is het toch ongelooflijk. Dat de Amerikanen hier een eerste Europese nieuwssite moeten uit de grond stampen omdat de Europeanen daar blijkbaar nog niet zelf aan gedacht hebben.
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Pandareus; gelieve te noteren dat ik om uw one-liners met zogezegd advies nooit vragende partij ben geweest. Je bent weeral verdwenen na een heleboel deelnemers aan deze topic persoonlijk te hebben aangevallen. Dus doe uzelf en mij ook een plezier en hou uw commentaar voor uzelf. Tenzij u iets persoonlijk zou te zeggen hebben over de de inhoud van de topic zelf of de te verwachten inhoud. Want een eigen visie geeft U nooit. Je houdt je uitsluitend bezig met anderen persoonlijk aan te vallen en dan nog met waardeloze opmerkingen. Waardeloze opmerkingen zijn nog erger dan inhoudsloze opmerkingen. De weinige inbrengen die ik nog doe getuigen minder van een zucht naar opvallen dan uw inbrengen. Heel het forum is doorspekt met gezever en persoonlijke aanvallen van uwentwege. Ik schreef het reeds eerder op dit forum dat ik mijn inbreng zou minderen en dat uw gezever daartoe heeft bijgedragen. En als er toendertijds iets onder uw hersenpan zat van betekenis dan had U toen reeds de U passende conclusies getrokken. Maar een hond boven zijn etensbak kan alleen maar op een manier reageren en dat is "bijten naar anderen". En het is vooral die etensbak die uw gedrag negatief beïnvloed. Meer verwacht ik dan ook niet meer van U. Dus houdt uw commentaar maar voor uzelf. Het enige advies dat ik U kan geven. En laat de opmerkingen als die nodig zijn best over aan de moderators. Dag Panda! Laatst gewijzigd door werkman : 16 november 2016 om 23:26. |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je mag nochtans op twee oren slapen, pajoke. Jouw geliefde Belgique zal niet splitsen dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen.
|
|
|
|
#73 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het artikel waar deze draad over gaat handelt trouwens niet over de tweede taal die (zogezegd) verplicht is in Brussel maar over "The 12 people and ideas that ruined Molenbeek". EEN van hen is de N-VA-politicus waar dit over geschreven wordt: Citaat:
De 11 politici van de traditionele partijen die Molenbeek door de jaren heen maakten tot wat het is kent pajoke niet.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 november 2016 om 01:32. |
||
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En neen, niet eind vorig jaar maar slechts enkele dagen geleden. Het ging over haatzaaiende imams en de moskeeën waar zij predikten.
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Naar nieuws dat niet onder de politiek correcte hamer ging hoeven we alleszins niet te zoeken in de Belgische "kwaliteitsmedia".
|
|
|
#76 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dus dat is toch vragen voor een splitsing... Hoe dikwijls moet ik dat nog zeggen??? en hoe komt het dat de Vlaamse elite ostentatief de andere kant blijft uitkijken ipv de grondrechten van de Vlamingen eindelijk eens te beschermen in dit onland??? Waarom doen ze het niet??? Hebben ze bang van het franstalige ongekontroleerde, diep gewortelde banditisme; lees anti-Vlaams racisme??? |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|